[ququote:
Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:Hoeveel moest je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb m'n essay bijna af. Moet nog 400 woorden.
[..]quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[qu
long hair dont careote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[qu
long hair dont careote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Oh dat is best wat. Ik heb analyse voor scriptie zo goed als afquote:
Vanmiddag begonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is best wat. Ik heb analyse voor scriptie zo goed als afBegrijp SPSS eindelijk, logistische regressie heeft geen geheimen meer voor mij. En dan doe ik er nooit meer wat mee
Hehe nu begint het schrijven 12-15k ripquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanmiddag begonnen.
Nice, geen idee wat het allemaal is, maar fijn dat het zo goed als af is.
Rip.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe nu begint het schrijven 12-15k rip
Kusje op je huil.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Heb me gesneden toen ik essay printte.
Lief.quote:
Nu heb je twee sneeën. hehehequote:Op woensdag 16 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Heb me gesneden toen ik essay printte.
Ik kan het heus hoor, lief zijn.quote:
Jij zoekt daarop?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Amerikaanse netflix heeft een categorie 'gay'.
Haha, ik snap 'm.quote:
Ben trots.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan het heus hoor, lief zijn.
Nee dat zie ik toch gewoon kutjequote:Op woensdag 16 april 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zoekt daarop?
[..]
Haha, ik snap 'm.![]()
[..]
Ben trots.
Oeh.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh dan heb ik wel normale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
quote:
Nee.quote:
+gagaquote:
Nee, je liegt. Waarom liegen over je gewicht?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja![]()
Kreeg mn broek niet aan. Heb nu legging.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Waarom liegen over je gewicht?
Leggingquote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja![]()
Kreeg mn broek niet aan. Heb nu legging.
Met een watermeloen en zak aardappels in je handen zekerquote:
Okquote:
Oke oke ik overdrijf een beetje maar zit er niet ver naast.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een watermeloen en zak aardappels in je handen zeker
wauwquote:Op woensdag 16 april 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wat voor weegschaal je hebtmooie of minder mooi.
Een mooie. Van glas.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wat voor weegschaal je hebtmooie of minder mooi.
Ik geloof je dan maar op je zwarte wenkbrauwen.quote:
Wat appes?quote:
Kijk gewoon. Gaat over neuscorrecties.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I dont like those bitches dus niet gekeken.
Wrom nou weer zoquote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I dont like those bitches dus niet gekeken.
Donkerbruin zijn ze. Thanks tho.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je zwarte wenkbrauwen.
[..]
Wat appes?
Je noemt me bitch, woellah ik ga je stekenquote:
DOnkerbruin? voor een turk?quote:
Zo krampachtig deze.quote:
Behalve penis natuurlijk.quote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
je bent een man dus?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.quote:
wow, is hij nu al gedumpt voor Meloewa?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
Nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent een man dus?
ik ook, al zag ik liever ook gewoon het gezicht van scarlet ipv megan
Ik zet vast thee, mag je vertellen wat je allemaal dwars zit.quote:
ben jij ook al een transgender?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik vind Megan Fox wel echt prachtig maar hier komt haar hoofd niet echt goed uit. Beter haar hoofd op haar eigen lichaam met eigen haren enzo.
Nee, vind piemels leuk maar alleen als ze aan iemand anders vastzitten.quote:
Ben geen eckte Turk.quote:
Wat ben je leuk als je zo doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Jij valt op blond dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..
Voel me vereerd.quote:
Jammer. Zwart haarquote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
MBHHHquote:
Die snor heb je dus al weg gehaaldquote:Op woensdag 16 april 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Donkerbruin mooier.
Met mooie dikke wenkbrauwen.
Zonder snor.
Aaaaaaiiii
Ja, die post tegenwoordig onder Murdera.quote:
Jazeker. Scheren.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die snor heb je dus al weg gehaald
scheelt weer een paar kilo'squote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die snor heb je dus al weg gehaald
Krijg je stoppels van bby.quote:
HAHAHAHAHA SNAP JE.quote:
Veel te mooi weer om boos te zijn.quote:
mur zn haar is niet zwart.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die post tegenwoordig onder Murdera.
Laserenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Harsen of touw dushi doen ze vaak.
Hoe doe jij t.
He acts like a bitch thoughquote:Op woensdag 16 april 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mur zn haar is niet zwart.
of hij op hakken loopt weet ik niet
Doe normal, gekke Turkgirl.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]ik ook!!!!!@#^# omg we so alikeeee
tmiquote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net oatmeal met bosbessen gegeten![]()
Dat is erg fijn voor mn darmen.
Je hebt bij de AH van die doosjes met bevroren fruit, laat daar altijd beetje van ontdooien 's nachts en dan door de muesli doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net oatmeal met bosbessen gegeten![]()
Dat is erg fijn voor mn darmen.
Dan ben jij sowieso niet diegene die op die foto stond die je had gestuurd. Einde aan die twijfelquote:Op woensdag 16 april 2014 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Donkerbruin mooier.
Met mooie dikke wenkbrauwen.
Zonder snor.
Aaaaaaiiii
Wie is dat nu btw?quote:
Wat lekker is... en heel simpel. Melk, banaan en dan een handvol bevroren frambozen in de blenderquote:Op woensdag 16 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt bij de AH van die doosjes met bevroren fruit, laat daar altijd beetje van ontdooien 's nachts en dan door de muesli doen.
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat lekker is... en heel simpel. Melk, banaan en dan een handvol bevroren frambozen in de blenderkekke smoothie mah nigga
Geen idee joh.quote:
Ja met sinaasappel kan ook maar dan is het meer gewoon vruchtensapquote:Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Of met versgeperst sinaasappelsap.
Of met melk en beetje slagroomijs.
[..]
Geen idee joh.
Haha wat.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja met sinaasappel kan ook maar dan is het meer gewoon vruchtensapwellekker tho.. vroegerrrr prakte ik dat altijd
sinaasappels en banaan op mijn bord met een vork
Duhquote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok.
Ehm.
Eergisteren gemarteld. Mn feeder nam bonbons voor me mee. Van leonidasken je dat.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wat.En dan prakken ofzo of wat?
Deed Brinta vaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen doe havermout door je smoothie! Kk lekker.
wat heb je het toch zwaarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ok.
Ehm.
Eergisteren gemarteld. Mn feeder nam bonbons voor me mee. Van leonidasken je dat.
Haha shiit.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Janet zo lang tot je een papje had van banaan en sinaasappel
I can see whyquote:Op woensdag 16 april 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Banaan is overigens echt mijn favo fruit.
Kan dat echt elke dag eten.
quote:
Nee? nooit gehad?quote:
Dus je vind het vies... waarom dan vragen of het vies is?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij 1 x geproefd en toen iegh geroepen.
Was meer een mening dan een vraag hoowr, weeniequote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je vind het vies... waarom dan vragen of het vies is?
Waarom praat je tegen mij?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:19 schreef Yiha het volgende:
[..]
Was meer een mening dan een vraag hoowr, weenie
Oatmeal vond ik vroeger ook ieggh. Lust t nu wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je vind het vies... waarom dan vragen of het vies is?
Dan Brinta vast ook wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oatmeal vond ik vroeger ook ieggh. Lust t nu wel.
Ja.quote:
Hoerquote:Op woensdag 16 april 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit.Banaan is overigens echt mijn favo fruit.
Kan dat echt elke dag eten.
Ik vind dat gewoon lekker, laat me. ;s;ssquote:
Nee.quote:
Stuur die pica in dm dan gierquote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben jij sowieso niet diegene die op die foto stond die je had gestuurd. Einde aan die twijfelyay
Nee, mag niet.quote:
haribobanaanquote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon lekker, laat me. ;s;ss
Jaquote:
Che is mn kloon zij weet dat al.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jamaar wel leuke foto verder van die meid.
Hmmm okequote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jamaar wel leuke foto verder van die meid.
Dat is prima. Maar ik antwoord gewoon, wel zo netjesquote:
weleens..quote:
Ja, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vrienden heb.quote:
nee dankje, heb geen zin in gestalked worden door jouquote:
ik weet je werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee dankje, heb geen zin in gestalked worden door jou
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vrienden heb.
ok manquote:
Binnenkort een keutel in je urinoirquote:
Wat de kanki is dit?quote:
En wat is dit?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Yiha het volgende:
Chocolatebear zit op FOK! op wc deur schrijven. Linkje erbij. Batman-dude (jeweetwel)
Breng een witte marker, de deuren zijn namelijk zwartquote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Yiha het volgende:
Chocolatebear zit op FOK! op wc deur schrijven. Linkje erbij. Batman-dude (jeweetwel)
wat de helquote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Diepe v-hals die reikt tot de navel. Van een nylon overhemd.
zoiets maar dan dieper
[ afbeelding ]
Walgelijk figuurquote:
Ik snap serieus niet dat je als man hier op wat voor manier ook opgewonden van kan rakenquote:
Het zijn altijd vieze types met van die gevoelige darmen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat je als man hier op wat voor manier ook opgewonden van kan rakenEr is niks maar dan ook niks sexy aan zo'n lochness
quote:Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef SaYszz het volgende:
Aan de ene kant vind ik het allemaal best zo maar ergens ga je toch twijfelen van word ik misschien gebruikt??
Maarja aan de andere kant hij betaalt wel alles voor me enz.. Dus dan word ik wel graag gebruikt hahaha.
drie keer radenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Godverdomme, welk programma is dit?
quote:
Het enige wat ik kijk op RTL is VI en VI is het i.i.g. niet.quote:
japquote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat programma over mensen die HET nog nooit gedaan hebben?
The Big Braddie Theory
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)11-9194-dc70d872bb0fquote:Op woensdag 16 april 2014 13:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat programma over mensen die HET nog nooit gedaan hebben?
The Big Braddie Theory
De speldquote:
quote:
Wtf net alsof ze bij hem gaat spelen met haar puzzel en twister.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)11-9194-dc70d872bb0f
Fragment gevonden.
Het fragment daarna is minstens net zo erg.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf net alsof ze bij hem gaat spelen met haar puzzel en twister.
Wel echt de ware aard die je dan ziet van die dikke pad.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het fragment daarna is minstens net zo erg.
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)35-b59f-4dba018b92e1
Zijn tweede date komt te vroeg en ze wordt jaloers.
Puzzelenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het fragment daarna is minstens net zo erg.
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)35-b59f-4dba018b92e1
Zijn tweede date komt te vroeg en ze wordt jaloers.
Idd... leuke meid. Is die ROb alleen zo klein of wat?quote:
Gewoon Mortaxxklein denk ik?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd... leuke meid. Is die ROb alleen zo klein of wat?
True Detective gezien?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
Snap ook niet hoe hij zijn tweede date kan vergeten met zo'n gedrocht als hij mee opgescheept zit. Please man.
Is mortaxx zo klein? wat doe ie groot dan?quote:
proberenquote:
Oke ik zal eens checken. Ben nu bezig met Vikings. En heb jij The Following nou al weer eens opgepakt rotzakje?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
proberen![]()
Ik vind die serie echt gruwelijk.
Niet zoveel actie als bij Luther, 8 afleveringen over 1 verhaal, maar die sfeer, die feeling, die gesprekken
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke ik zal eens checken. Ben nu bezig met Vikings. En heb jij The Following nou al weer eens opgepakt rotzakje?
Na 3 afleveringen? Stommerd! Je cancelt al die goeie series. Hoewel ik ook wel ff in Vikings moest komen, boeit de serie me nu zeker wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja vikings! daar ben ik ook na 3 gestopt, weet niet meer waarom dus weer eens checken.nog niet.
Ik ga overleg voeren of hij toch weer in het schema kan.
maar er zijn zo fucking veel series.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen? Stommerd! Je cancelt al die goeie series. Hoewel ik ook wel ff in Vikings moest komen, boeit de serie me nu zeker wel.
Overleg plegen met wie?Opbokken, gewoon door gaan kijken. Heerlijke plot twists in die serie en heavy shit
quote:
Heb je Modus wel om toestemming gevraagd om met Veer te communiceren?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar er zijn zo fucking veel series.of dan vergeet ik gewoon dat ik weer een nieuwe kan downloaden ofzo.
![]()
hahahaik zal er weer eens een aflevering tegenaangooien. Maar het was zo.. gay en teleurstellend waar ik was gestopt.
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdommequote:Op woensdag 16 april 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar er zijn zo fucking veel series.of dan vergeet ik gewoon dat ik weer een nieuwe kan downloaden ofzo.
![]()
hahahaik zal er weer eens een aflevering tegenaangooien. Maar het was zo.. gay en teleurstellend waar ik was gestopt.
Neen, dat gaye stukje wat hij zegt was in The Following. Maar dat was vet kort en best kinda geilquote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
En serie over vikingen die gay is. Goed dat ik daar niet aan begonnen ben
oh shitquote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Heb je Modus wel om toestemming gevraagd om met Veer te communiceren?
Sorryquote:
Die passiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdomme
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je alarm voor posts van mij ofzo :sss
Goed zoquote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh shit
[..]
Sorry![]()
[..]
Die passieOkok ik ga kijken zodra ik klaar ben met True Detective
Nou die vampierenseries van jou zijn ook kinda gay dus op zich ben je niet zo'n goede raadgever wat series betreftquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdomme
Aldus de bekijker van een teenage dramaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou die vampierenseries van jou zijn ook kinda gay dus op zich ben je niet zo'n goede raadgever wat series betreft
Sashaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus de bekijker van een teenage drama
Sasha Grey? Vind Kippevel ook wel spannend altijdquote:
Pieterse natuurlijk. Kippevel vond ik altijd te engquote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sasha Grey? Vind Kippevel ook wel spannend altijd
Ken ik niet, apart hoofd welquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pieterse natuurlijk. Kippevel vond ik altijd te eng
Best wel eikquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet, apart hoofd wel
[ afbeelding ]
Niet lelijk tho. Maar niet mijn dingquote:
heeft iets knaps en iets lelijks tegelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet, apart hoofd wel
[ afbeelding ]
Hoorde dat ze niet valt op kleine mannenquote:
Ze is 1,67 dus op zich wel goede matchquote:Op woensdag 16 april 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoorde dat ze niet valt op kleine mannen
TVD en The Originals zijn dan ook de enige series in die trant die ik leuk vind hoor. Kijk verder niks van die wijvenseriesquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou die vampierenseries van jou zijn ook kinda gay dus op zich ben je niet zo'n goede raadgever wat series betreft
Ik had mijn uitspraak nog genuanceerd, maar daar las je overheenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat het best meevalt, maar vooral door potige zwemjuf zo lijkt.
Is geen 15 cm verschil, te weinigquote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze is 1,67 dus op zich wel goede match
Hogere wiskunde dit.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie het ideale verschil van lengte bij een meisje - jongen?
Sorry lief van jequote:Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had mijn uitspraak nog genuanceerd, maar daar las je overheen![]()
Tss
[..]
[..]
Is geen 15 cm verschil, te weinig
160-165quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Penislengte.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Mij en ntm.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry lief van je![]()
Weet je met wie ik zo'n 15 cm verschil?
Wat een PUB vraag.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Ja jij bent 15 cm langerquote:
Hahaha wat heb ik gemistquote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En ntm is inmiddels verloofd met die ene met een vader met een opblaaspop.
Blondje_93 en Snowbells.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja jij bent 15 cm langerEn ntm is inmiddels verloofd met die ene met een vader met een opblaaspop. NOg 1 keer raden
Jaquote:
Dat snap ik... maar meer op de vraag die jij stelde... je moet je eigen vraag natuurlijk ook beantwoorden he gekkie hahaquote:
Pas op met penisuitspraken, dadelijk denkt Dima dat meisjes jongens afwijzen vanwege een te kleine penis.quote:
Er zijn er meer die er onzeker over zijn hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op met penisuitspraken, dadelijk denkt Dima dat meisjes jongens afwijzen vanwege een te kleine penis.
Wie dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er onzeker over zijn hoor
Modus en ik.quote:
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar meer op de vraag die jij stelde... je moet je eigen vraag natuurlijk ook beantwoorden he gekkie haha
Er zit idd een reden achterquote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht ik al. Hij is altijd zo passief agressief
Dus ongeveer 8cmquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.
Want lang.
Waar geef je die kus dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.
Want lang.
Dat is wel meer dan 8 cm als je er vanuit gaat dat de jongen dan wel iets buigtquote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit idd een reden achter
[..]
Dus ongeveer 8cmwe zijn perfect voor elkaar.
1,87 dusquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want lang.
Oh, dan zijn we niet perfect voor elkaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan 8 cm als je er vanuit gaat dat de jongen dan wel iets buigt![]()
Doet Krio dat ook bij jou?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die ruim een kop groter zijn en dan met hun kin op je hoofd gaan duwen.![]()
![]()
![]()
Jij was toch ook 1,60?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die ruim een kop groter zijn en dan met hun kin op je hoofd gaan duwen.![]()
![]()
![]()
Krio doet helemaal niets bij mij.quote:
1,63 jaquote:
Nog steeds niet? falerquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio doet helemaal niets bij mij.
[..]
1,63 ja
Wat? wat mis ik allemaalquote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krio heeft haar ingewisseld voor ene Flippiee
Dit:quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krio heeft haar ingewisseld voor ene Flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |