Pas op met penisuitspraken, dadelijk denkt Dima dat meisjes jongens afwijzen vanwege een te kleine penis.quote:
Er zijn er meer die er onzeker over zijn hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op met penisuitspraken, dadelijk denkt Dima dat meisjes jongens afwijzen vanwege een te kleine penis.
Wie dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn er meer die er onzeker over zijn hoor
Modus en ik.quote:
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar meer op de vraag die jij stelde... je moet je eigen vraag natuurlijk ook beantwoorden he gekkie haha
Er zit idd een reden achterquote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht ik al. Hij is altijd zo passief agressief
Dus ongeveer 8cmquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.
Want lang.
Waar geef je die kus dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik nét niet op m'n tenen hoef te staan als ik een jongen een kus geef. Dat is ideaal.
Want lang.
Dat is wel meer dan 8 cm als je er vanuit gaat dat de jongen dan wel iets buigtquote:Op woensdag 16 april 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit idd een reden achter
[..]
Dus ongeveer 8cmwe zijn perfect voor elkaar.
1,87 dusquote:Op woensdag 16 april 2014 14:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want lang.
Oh, dan zijn we niet perfect voor elkaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan 8 cm als je er vanuit gaat dat de jongen dan wel iets buigt![]()
Doet Krio dat ook bij jou?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die ruim een kop groter zijn en dan met hun kin op je hoofd gaan duwen.![]()
![]()
![]()
Jij was toch ook 1,60?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die ruim een kop groter zijn en dan met hun kin op je hoofd gaan duwen.![]()
![]()
![]()
Krio doet helemaal niets bij mij.quote:
1,63 jaquote:
Nog steeds niet? falerquote:Op woensdag 16 april 2014 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krio doet helemaal niets bij mij.
[..]
1,63 ja
Wat? wat mis ik allemaalquote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krio heeft haar ingewisseld voor ene Flippiee
Dit:quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krio heeft haar ingewisseld voor ene Flippiee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |