Nee.quote:
Stuur die pica in dm dan gierquote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben jij sowieso niet diegene die op die foto stond die je had gestuurd. Einde aan die twijfelyay
Nee, mag niet.quote:
haribobanaanquote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon lekker, laat me. ;s;ss
Jaquote:
Che is mn kloon zij weet dat al.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jamaar wel leuke foto verder van die meid.
Hmmm okequote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jamaar wel leuke foto verder van die meid.
Dat is prima. Maar ik antwoord gewoon, wel zo netjesquote:
weleens..quote:
Ja, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vrienden heb.quote:
nee dankje, heb geen zin in gestalked worden door jouquote:
ik weet je werkenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee dankje, heb geen zin in gestalked worden door jou
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vrienden heb.
ok manquote:
Binnenkort een keutel in je urinoirquote:
Wat de kanki is dit?quote:
En wat is dit?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Yiha het volgende:
Chocolatebear zit op FOK! op wc deur schrijven. Linkje erbij. Batman-dude (jeweetwel)
Breng een witte marker, de deuren zijn namelijk zwartquote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Yiha het volgende:
Chocolatebear zit op FOK! op wc deur schrijven. Linkje erbij. Batman-dude (jeweetwel)
wat de helquote:Op woensdag 16 april 2014 12:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Diepe v-hals die reikt tot de navel. Van een nylon overhemd.
zoiets maar dan dieper
[ afbeelding ]
Walgelijk figuurquote:
Ik snap serieus niet dat je als man hier op wat voor manier ook opgewonden van kan rakenquote:
Het zijn altijd vieze types met van die gevoelige darmen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat je als man hier op wat voor manier ook opgewonden van kan rakenEr is niks maar dan ook niks sexy aan zo'n lochness
quote:Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef SaYszz het volgende:
Aan de ene kant vind ik het allemaal best zo maar ergens ga je toch twijfelen van word ik misschien gebruikt??
Maarja aan de andere kant hij betaalt wel alles voor me enz.. Dus dan word ik wel graag gebruikt hahaha.
drie keer radenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Godverdomme, welk programma is dit?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |