[ququote:
Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:Hoeveel moest je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb m'n essay bijna af. Moet nog 400 woorden.
[..]quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[qu
long hair dont careote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[qu
long hair dont careote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Oh dat is best wat. Ik heb analyse voor scriptie zo goed als afquote:
Vanmiddag begonnen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is best wat. Ik heb analyse voor scriptie zo goed als afBegrijp SPSS eindelijk, logistische regressie heeft geen geheimen meer voor mij. En dan doe ik er nooit meer wat mee
Hehe nu begint het schrijven 12-15k ripquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanmiddag begonnen.
Nice, geen idee wat het allemaal is, maar fijn dat het zo goed als af is.
Rip.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe nu begint het schrijven 12-15k rip
Kusje op je huil.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Heb me gesneden toen ik essay printte.
Lief.quote:
Nu heb je twee sneeën. hehehequote:Op woensdag 16 april 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Heb me gesneden toen ik essay printte.
Ik kan het heus hoor, lief zijn.quote:
Jij zoekt daarop?quote:Op woensdag 16 april 2014 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Amerikaanse netflix heeft een categorie 'gay'.
Haha, ik snap 'm.quote:
Ben trots.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kan het heus hoor, lief zijn.
Nee dat zie ik toch gewoon kutjequote:Op woensdag 16 april 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zoekt daarop?
[..]
Haha, ik snap 'm.![]()
[..]
Ben trots.
Oeh.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh dan heb ik wel normale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit qua vorm. Iig niet getekend, niet dun en de bovenhaartjes niet perfect geëpileerd.
quote:
Nee.quote:
+gagaquote:
Nee, je liegt. Waarom liegen over je gewicht?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja![]()
Kreeg mn broek niet aan. Heb nu legging.
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Waarom liegen over je gewicht?
Leggingquote:Op woensdag 16 april 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja![]()
Kreeg mn broek niet aan. Heb nu legging.
Met een watermeloen en zak aardappels in je handen zekerquote:
Okquote:
Oke oke ik overdrijf een beetje maar zit er niet ver naast.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een watermeloen en zak aardappels in je handen zeker
wauwquote:Op woensdag 16 april 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wat voor weegschaal je hebtmooie of minder mooi.
Een mooie. Van glas.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ben benieuwd wat voor weegschaal je hebtmooie of minder mooi.
Ik geloof je dan maar op je zwarte wenkbrauwen.quote:
Wat appes?quote:
Kijk gewoon. Gaat over neuscorrecties.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I dont like those bitches dus niet gekeken.
Wrom nou weer zoquote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I dont like those bitches dus niet gekeken.
Donkerbruin zijn ze. Thanks tho.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je zwarte wenkbrauwen.
[..]
Wat appes?
Je noemt me bitch, woellah ik ga je stekenquote:
DOnkerbruin? voor een turk?quote:
Zo krampachtig deze.quote:
Behalve penis natuurlijk.quote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
je bent een man dus?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.quote:
wow, is hij nu al gedumpt voor Meloewa?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
Nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent een man dus?
ik ook, al zag ik liever ook gewoon het gezicht van scarlet ipv megan
Ik zet vast thee, mag je vertellen wat je allemaal dwars zit.quote:
ben jij ook al een transgender?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik vind Megan Fox wel echt prachtig maar hier komt haar hoofd niet echt goed uit. Beter haar hoofd op haar eigen lichaam met eigen haren enzo.
Nee, vind piemels leuk maar alleen als ze aan iemand anders vastzitten.quote:
Ben geen eckte Turk.quote:
Wat ben je leuk als je zo doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Jij valt op blond dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..
Voel me vereerd.quote:
Jammer. Zwart haarquote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
MBHHHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |