Ja, ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
je bent een man dus?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
Vind overigens allebei de rechter knapper.
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.quote:
wow, is hij nu al gedumpt voor Meloewa?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je zelfs Meloewa niet aan kunt houden.
Nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent een man dus?
ik ook, al zag ik liever ook gewoon het gezicht van scarlet ipv megan
Ik zet vast thee, mag je vertellen wat je allemaal dwars zit.quote:
ben jij ook al een transgender?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik vind Megan Fox wel echt prachtig maar hier komt haar hoofd niet echt goed uit. Beter haar hoofd op haar eigen lichaam met eigen haren enzo.
Nee, vind piemels leuk maar alleen als ze aan iemand anders vastzitten.quote:
Ben geen eckte Turk.quote:
Wat ben je leuk als je zo doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
Maar eh. Turken zijn divers. Niet zo als die Iraanse chicks. Standaard donkere ogen en zwart stijl haar.
Jij valt op blond dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat wordt in dat filmpje ook gezegd. Echte aanrader..
Voel me vereerd.quote:
Jammer. Zwart haarquote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen eckte Turk.
MBHHHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |