Na 3 afleveringen? Stommerd! Je cancelt al die goeie series. Hoewel ik ook wel ff in Vikings moest komen, boeit de serie me nu zeker wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja vikings! daar ben ik ook na 3 gestopt, weet niet meer waarom dus weer eens checken.nog niet.
Ik ga overleg voeren of hij toch weer in het schema kan.
maar er zijn zo fucking veel series.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Na 3 afleveringen? Stommerd! Je cancelt al die goeie series. Hoewel ik ook wel ff in Vikings moest komen, boeit de serie me nu zeker wel.
Overleg plegen met wie?Opbokken, gewoon door gaan kijken. Heerlijke plot twists in die serie en heavy shit
quote:
Heb je Modus wel om toestemming gevraagd om met Veer te communiceren?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar er zijn zo fucking veel series.of dan vergeet ik gewoon dat ik weer een nieuwe kan downloaden ofzo.
![]()
hahahaik zal er weer eens een aflevering tegenaangooien. Maar het was zo.. gay en teleurstellend waar ik was gestopt.
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdommequote:Op woensdag 16 april 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar er zijn zo fucking veel series.of dan vergeet ik gewoon dat ik weer een nieuwe kan downloaden ofzo.
![]()
hahahaik zal er weer eens een aflevering tegenaangooien. Maar het was zo.. gay en teleurstellend waar ik was gestopt.
Neen, dat gaye stukje wat hij zegt was in The Following. Maar dat was vet kort en best kinda geilquote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
En serie over vikingen die gay is. Goed dat ik daar niet aan begonnen ben
oh shitquote:Op woensdag 16 april 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Heb je Modus wel om toestemming gevraagd om met Veer te communiceren?
Sorryquote:
Die passiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdomme
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je alarm voor posts van mij ofzo :sss
Goed zoquote:Op woensdag 16 april 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh shit
[..]
Sorry![]()
[..]
Die passieOkok ik ga kijken zodra ik klaar ben met True Detective
Nou die vampierenseries van jou zijn ook kinda gay dus op zich ben je niet zo'n goede raadgever wat series betreftquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, dat gay was maar zo kort in seizoen 1.. Daarna nooit meer geweest. Dus niet zo miepen en gewoon checken verdomme
Aldus de bekijker van een teenage dramaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou die vampierenseries van jou zijn ook kinda gay dus op zich ben je niet zo'n goede raadgever wat series betreft
Sashaquote:Op woensdag 16 april 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus de bekijker van een teenage drama
Sasha Grey? Vind Kippevel ook wel spannend altijdquote:
Pieterse natuurlijk. Kippevel vond ik altijd te engquote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sasha Grey? Vind Kippevel ook wel spannend altijd
Ken ik niet, apart hoofd welquote:Op woensdag 16 april 2014 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pieterse natuurlijk. Kippevel vond ik altijd te eng
Best wel eikquote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet, apart hoofd wel
[ afbeelding ]
Niet lelijk tho. Maar niet mijn dingquote:
heeft iets knaps en iets lelijks tegelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet, apart hoofd wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |