Sowieso.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En het nog grappig vinden ook, wat ben jij een stoere jongen zeg. Je hebt een hoop geleerd in die 4 jaar mbo
Hoi Cavaliersquote:
Alsof ik de enige GGMM hater benquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
#eight4mod
Onze wegwijspiet in barre tijden tijdens de 'tirannie' van GGMM.
Voor de TT:quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
ik ben er nog niet achter hoe ik moet reeksen of een tt aan moet passen
Reeksen:quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
wat een rare plekquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de TT:
[ afbeelding ]
gewoon daar typen en dan op 'invoeren' klikken.
bedanktquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reeksen:
[ afbeelding ]
Daar het topic-id neerzetten.
Maar dat is voor dit topic al gebeurd.
Wat een behulpzame moderator ben jij!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de TT:
[ afbeelding ]
gewoon daar typen en dan op 'invoeren' klikken.
Dit kan Stijn je wel vertellen, ondanks dat hij nog nooit mod is geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
Jij bent verreweg de koploper, qua volle koffiemokken met waterlanders, als het gaat om het verzet tegen het KNJB-beleid van forum 70.quote:
Neu.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yoyo. Weer lekker mot aan 't maken met René zie ik?
GGMM was hem al voor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit kan Stijn je wel vertellen, ondanks dat hij nog nooit mod is geweest.
Ik kan niet reeksen. Daar ben ik te incapabel voor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als 'we' op de Belgen zou slaan wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we morgen de Brabantse Pijl winnen?
En wat moet je doen als je een post wilt plaatsen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
En als je een voorbeeld van je post wil zien:
[ afbeelding ]
hij is weer aan het solliciterenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik teleurgesteld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent verreweg de koploper, qua volle koffiemokken met waterlanders, als het gaat om het verzet tegen het KNJB-beleid van forum 70.
Dat doe je nu toch? :Squote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En wat moet je doen als je een post wilt plaatsen?
HUH, is dit een nieuwe functie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
En als je een voorbeeld van je post wil zien:
[ afbeelding ]
Ik solliciteer niet naar een pijpbeurt van GGMM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
hij is weer aan het solliciteren
[..]
Als dat zo is ben ik teleurgesteld.
Echt? Al was ik als vriendje van GGMM al wel behoorlijk ingewerkt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:28 schreef Typisch het volgende:
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
René, hou jezelf eens gedeisd. Thanks.
Heb je d'r ook een twix naar binnen gewerkt! hohohoquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Al was ik als vriendje van GGMM al wel behoorlijk ingewerkt natuurlijk
Ik moet mijzelf zien te redden in deze barre omstandigheden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Al was ik als vriendje van GGMM al wel behoorlijk ingewerkt natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je solliciteert wel naar een pijpbeurt van GGMM![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat is dan je belang?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet naar een pijpbeurt van GGMM.
Zeg maar tegen HMF dat ik er over nadenk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, zijn ook orders van hogerhand.
Ik heb geen enkel belang. Dat bekvechten tussen de crew en wat users zoals jij is wel vermakelijk.quote:
#FREEHMFquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen doe eens rustig. Dit is een FREE HMF TOPIC
Nog lekkerder dan zalmsalade?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
Die saus bij kibbeling is echt teringlekker.
Oh, je gebruikt het woord 'tering'.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog lekkerder dan zalmsalade?
Kan ik me voorstellen als je voor Ajax bentquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel belang. Dat bekvechten tussen de crew en wat users zoals jij is wel vermakelijk.
Ter ere van de nagedachtenis aan HMF zal ik die niet plaatsen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van?
Ik vond hem juist wat voorzichtiger dan voorheen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:34 schreef Buitendam het volgende:
Toch vond ik de nieuwe versie van HMF tof. Voorheen plaatste hij alleen plaatjes van Guidetti in legerpak dat ie op jodenjacht ging enzo. Dat was duidelijk onder zijn niveau.
Let eens op je taalgebruik joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef eight het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je voor Ajax bent
Eight, ouwe mafklapper. Neem de wereld eens wat minder serieus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:36 schreef eight het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je voor Ajax bent
Ok. Ik zal bij jou beginnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eight, ouwe mafklapper. Neem de wereld eens wat minder serieus.
Ik reageer toch op je?quote:
idd. Ban HMF wordt nu besproken neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, je gebruikt het woord 'tering'.
HMF poste een aantal stoute woordjes, GGMM gaf heel veel notes. En toen had HMF opeens weer een ban.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik het goed begrijp is GGMM debet aan het vertrek van HMF? Ik heb alles gemist hoor, graag een samenvatting van wat er gebeurd is zodat ik partij kan kiezen.
Dit omvat wel grotendeels de onstane situatie ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HMF poste een aantal stoute woordjes, GGMM gaf heel veel notes. En toen had HMF opeens weer een ban.
Zoiets
De Johannesnasi is achterhaald. Trendsetter 100%, maar ondertussen al lang door de ontwikkelingen ingehaald.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Ja, maar dan is het HMF zijn eigen schuld. Hij krijgt geen note voor het wensen van een smakelijk eten wanneer iemand aan de Johannesnasi begint.
O ja. O ja??quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Johannesnasi is achterhaald. Trendsetter 100%, maar ondertussen al lang door de ontwikkelingen ingehaald.
Sjaak legt het wel even uit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik het goed begrijp is GGMM debet aan het vertrek van HMF? Ik heb alles gemist hoor, graag een samenvatting van wat er gebeurd is zodat ik partij kan kiezen.
Wat is dit voor onthutsende laster. Blasfemie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Johannesnasi is achterhaald. Trendsetter 100%, maar ondertussen al lang door de ontwikkelingen ingehaald.
quote:
Ja natuurlijk. Volgen jullie dat topic niet meer of zo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dit voor onthutsende laster. Blasfemie.
Tja, je gaat je bijna afvragen waarom..quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens komt het er altijd in dit soort topics op neer dat GGMM een lul is.
Ik ben nou eenmaal een lul.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:00 schreef opperkleurder het volgende:
Zelden zo veel waarheid in een TT gezien. Wie heeft hem verzonnen?
Graag gedaan.quote:
Ik denk de TS. Als je helemaal naar boven scrolt kan je hem bijna niet missen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:00 schreef opperkleurder het volgende:
Zelden zo veel waarheid in een TT gezien. Wie heeft hem verzonnen?
In de post staat charmed_angel. Beetje onlogischquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk de TS. Als je helemaal naar boven scrolt kan je hem bijna niet missen.
Denk er maar eens rustig over na.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de post staat charmed_angel. Beetje onlogisch
Leuke grap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de post staat charmed_angel. Beetje onlogisch
Kopsterk ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pascalus zal deze ook leuk vinden.
CUL / Nasi a la Iwanius is nu helemaal de rage.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ja natuurlijk. Volgen jullie dat topic niet meer of zo?
Hoe iemand op een forum is zegt niks over hoe je bent IRL..quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pascalus zal deze ook leuk vinden.
De nasi trend is over zijn hoogtepunt heen. Heb het niet zo op meelopers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik had enthousiastere reacties verwacht, maar whatever.
Prima, dan maak ik wel bami.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De nasi trend is over zijn hoogtepunt heen. Heb het niet zo op meelopers.
waarom vertel je dit in een free Hmf topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
Als ik dit weekend tijd heb, en ik hou een grote slag om de arm, maar dan zal ik eens nasi ala GGMM maken.
Hij probeert ons de kwestie Hmf te laten vergeten door tijdens etenstijd over een maaltijd te beginnen. Gelukkig hebben we hem door.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom vertel je dit in een free Hmf topic
Johannes begon over de nasi.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom vertel je dit in een free Hmf topic
Beetje de schuld afschuivenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes begon over de nasi.
Denk dat hij HMF niet mag en de aandacht van hem af probeert te leiden.
En ik trap er met open ogen in.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet naar een pijpbeurt van GGMM.
Haha.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sjaak legt het wel even uit.
Via Dm, anders ban ik hem.
Jaloerse Hmf Kijkt meequote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat we met deze Tt Hmf niet vrij krijgen
Kijk maar uit, anders krijg je dalijk een sjoelsteen tegen je aanquote:
Als jij hem gooit is het niet ergquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders krijg je dalijk een sjoelsteen tegen je aan![]()
ik zal eens wat naar je gooienquote:
Dan gooi ik HMF naar je toequote:
Heeft Koekjesquote:
Dat kan ik niet he? Als hij net zo cute is als jij vang ik hem natuurlijk op.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan gooi ik HMF naar je toe
kan je hem gelijk unbannen
veel beter zelfs nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik niet he? Als hij net zo cute is als jij vang ik hem natuurlijk op.
Behoorlijk geil inmiddels.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekjuh!
ja mot ik dan?quote:
Weet ik het. Is je vriendin niet bij de handquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja mot ik dan?
Hier kan ik tenminste nog even met ca praten
naast mequote:
bij de hand, HIHAHO !quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Is je vriendin niet bij de handc_a is ook cute ja dus ik snap wel dat je met haar wil praten
nog een dagje of 40-45quote:
Buitendam begon over nasi domme aap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes begon over de nasi.
Denk dat hij HMF niet mag en de aandacht van hem af probeert te leiden.
En ik trap er met open ogen in.
Sorry johannes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buitendam begon over nasi domme aap.
Het ziet er naar uit dat je je feiten vaak niet op een rijtje hebt.
Het wordt ook hoog tijd dat GGMM het veld ruimt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM blijkt ontoerekeningsvatbaar, FreeHMF.
Bedankt. Even om het te checken:quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry johannes.
Ik zal iedereen even een DM sturen om dit te rectificeren.
Rot op.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry johannes.
Ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt. Even om het te checken:
wie heeft er allemaal een DM van GGMM gehad?
Hij misbruikte jouw naam en probeerde de credits te stelen van jouw nasi topic.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zei hij?
En was het verschrikkelijk?
DM's openbaar maken is banbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij misbruikte jouw naam en probeerde de credits te stelen van jouw nasi topic.
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij misbruikte jouw naam en probeerde de credits te stelen van jouw nasi topic.
Al gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel kenbaar maken bij je baas
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de DM.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een DM ontvangen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*wordtquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Tyron het volgende:
yvonne en ik zijn een tweede gesprek gestart over de vrijlating van HMF.
Dit hoeft niet te betekenen dat hij werkelijk unbanned wordt maar er word nogmaals naar de feiten gekeken.
Mij heb je geen DM gestuurdquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry johannes.
Het duurt natuurlijk even voordat ik iedereen gehad heb.quote:
Da_Sandman vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat HMF helemaal geen 120 notes in 2 maanden had, maar slechts 40-45.
Daarom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom word ik in onzinnige kutrectificaties betrokken?
GGMM heeft een foutje gemaakt en wil die nu rechtzetten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom word ik in onzinnige kutrectificaties betrokken?
GGMM maakt fouten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft een foutje gemaakt en wil die nu rechtzetten.
kloptquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat HMF helemaal geen 120 notes in 2 maanden had, maar slechts 40-45.
quote:
Ik hoop dat jij hiermee tevreden bent gesteld charmed?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Tyron het volgende:
Dit hoeft niet te betekenen dat hij werkelijk unbanned wordt maar er wordt nogmaals naar de feiten gekeken.
ik ben pas TeVrede als Hmf weer kan postenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat jij hiermee tevreden bent gesteld charmed?
Van Tyron wel ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Waarom Johannes en Tyron geen mods zijn is ook voor mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben pas TeVrede als Hmf weer kan posten
Beetje geduld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Waarom Johannes en Tyron geen mods zijn is ook voor mij een raadsel.
En waarom zou ze naar jou luisteren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:28 schreef Tyron het volgende:
Dit hoeft niet te betekenen dat hij werkelijk unbanned wordt maar er word nogmaals naar de feiten gekeken.
Dat verbaast me dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post al 2 jaar langer hier dan jij ouwe nsb'er.
Wat zijn notes? Dat NSB-users een post rapporteren bij de mods?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het enige wat ik jou zie doen is fulltime trollen, vandaar de vraag.
Nee, moderators kunnen een note uitdelen wanneer een user zich misdraagt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat zijn notes? Dat NSB-users een post rapporteren bij de mods?
Bedankt Stijn!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Je bent de grootste sweet jesus van het forum.
Oh.. hoe kom je daar achter dan? Heb een keer een week-ban gehad maar een note zegt me niksquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, moderators kunnen een note uitdelen wanneer een user zich misdraagt.
Abonnementen (helemaal bovenaan) > Notes opvragenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh.. hoe kom je daar achter dan? Heb een keer een week-ban gehad maar een note zegt me niks
http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh.. hoe kom je daar achter dan? Heb een keer een week-ban gehad maar een note zegt me niks
Geld betalen om notes in te mogen zien.. moet niet gekker worden. Ik zie dat ik er 8 heb, je gaat je dan wel afvragen hoe dat in godsnaam mogelijk is..quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/notes.php
je moet geld geven om ze in te zien
Ik zou er ook niet teveel om geven als ik jou was. Want wat boeit het jou dat een random dude of chick, die het in zijn/haar vrije tijd klaarblijkelijk leuk vindt om een forum onderdeel "in goede banen te leiden" , jou een note geeft en die kan melden bij zijn of haar "meerdere"quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
notes worden redelijk snel uitgedeeld, maar goed, dat zijn er dus 8. hmf had er dus na zijn 12e ban 120 in 2 maanden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geld betalen om notes in te mogen zien.. moet niet gekker worden. Ik zie dat ik er 8 heb, je gaat je dan wel afvragen hoe dat in godsnaam mogelijk is..
Lijkt mij ook niet notezakelijk om dit allemaal te weten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet teveel om geven als ik jou was. Want wat boeit het jou dat een random dude of chick, die het in zijn/haar vrije tijd klaarblijkelijk leuk vindt om een forum onderdeel "in goede banen te leiden" , jou een note geeft en die kan melden bij zijn of haar "meerdere"
Echt #royalsadness voor mensen die caren om een note.
Einde bericht.
en toch blijf je terug komen op dit forum en wordt er elke week in het feyenoordforum gehuild dat er niet genoeg wordt opgetreden tegen alle trolls.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet teveel om geven als ik jou was. Want wat boeit het jou dat een random dude of chick, die het in zijn/haar vrije tijd klaarblijkelijk leuk vindt om een forum onderdeel "in goede banen te leiden" , jou een note geeft en die kan melden bij zijn of haar "meerdere"
Einde bericht.
Klopt jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Einde bericht.
Dat verbaast me eigenlijk.. ik lees lang niet alles maar heb me nog nooit geërgerd aan een post van HMF. Van mij had hij 0 notes gekregen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
notes worden redelijk snel uitgedeeld, maar goed, dat zijn er dus 8. hmf had er dus na zijn 12e ban 120 in 2 maanden.
Vriendjespolitiek en klassenjustitie. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk.. ik lees lang niet alles maar heb me nog nooit geërgerd aan een post van HMF. Van mij had hij 0 notes gekregen.
Dat zou zomaar kunnen. In een grijs verleden was ik nogal actief op een Feyenoord-forum.. kreeg toen ook constant een ban. Als je eenmaal een naam hebt dan kom je daar niet meer van af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek en klassenjustitie. Meer kan ik er niet van maken.
Ik kom op dit forum omdat ik hier over Feyenoord kan discussieren. En mij zie je niet zo snel janken over trolls hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
en toch blijf je terug komen op dit forum en wordt er elke week in het feyenoordforum gehuild dat er niet genoeg wordt opgetreden tegen alle trolls.
Ik geef er ook geen neuk om wat een blauwe over mij geschreven heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geld betalen om notes in te mogen zien.. moet niet gekker worden. Ik zie dat ik er 8 heb, je gaat je dan wel afvragen hoe dat in godsnaam mogelijk is..
Daar is het dan ook nooit voor bedoeld geweest eigenlijk. Het was een berichtensysteem voor moderators onderling, zodat (structurele) misdragingen in verschillende fora wat beter opvielen. Als gebruiker zou je dan ook nooit er iets van zien. Toen met dat Ted gebeuren op Fok is er vanuit de gebruikers gekomen dat ze wel wilden betalen om de notes in te kunnen zien, zodat die schuld kon worden afgelost. Zodoende.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom op dit forum omdat ik hier over Feyenoord kan discussieren. En mij zie je niet zo snel janken over trolls hoor.
Maar notes.... Notes is wel het allerlaatste waar ik me druk om zal maken
Het heeft wel iets treurigs wanneer een mod de hele dag op een forum zit om enkel en alleen andere users te treiteren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek en klassenjustitie. Meer kan ik er niet van maken.
Ik ken de verhalen maar dat doet niets af aan het feit dat ik het treurig vind dat mensen er op geilen wat anderen over je te melden hebben als je je "misdragen" hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar is het dan ook nooit voor bedoeld geweest eigenlijk. Het was een berichtensysteem voor moderators onderling, zodat (structurele) misdragingen in verschillende fora wat beter opvielen. Als gebruiker zou je dan ook nooit er iets van zien. Toen met dat Ted gebeuren op Fok is er vanuit de gebruikers gekomen dat ze wel wilden betalen om de notes in te kunnen zien, zodat die schuld kon worden afgelost. Zodoende.
Dus eigenlijk meer een goed doel actie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar is het dan ook nooit voor bedoeld geweest eigenlijk. Het was een berichtensysteem voor moderators onderling, zodat (structurele) misdragingen in verschillende fora wat beter opvielen. Als gebruiker zou je dan ook nooit er iets van zien. Toen met dat Ted gebeuren op Fok is er vanuit de gebruikers gekomen dat ze wel wilden betalen om de notes in te kunnen zien, zodat die schuld kon worden afgelost. Zodoende.
kort door de bocht: ted was mede-eigenaar van fok, oude vriend die wel wat wist van computers of marketing oid. jarenlang passief eigenaar geweest, fok is toen uitgegroeid naar een landelijk groot forum met een goede marktwaarde. danny heeft toen ted uitgekocht voor een aantal ton, ted zat ondertussen in Thailand hoeren te neuken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een goed doel actie.
Wat hield dat ted gebeuren precies in?
Waarom moest Danny betalen?
uh ja, maar dat doet weinig af aan het nut van een notitiesysteem.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen maar dat doet niets af aan het feit dat ik het treurig vind dat mensen er op geilen wat anderen over je te melden hebben als je je "misdragen" hebt.
Stijn is aan het puberen en nog een beetje onzeker over zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Buitendam het volgende:
Maar voor ik uit eten ging las ik iets over dat Stijn zei dat GGMM hem moest pijpen ofzo?
The fuck was dat dan?
Het ging om het feit dat users hun notes in wilde zien, niet om het notitiesysteem an sich.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
uh ja, maar dat doet weinig af aan het nut van een notitiesysteem.
Ah, ok. Heeft Ted dus goed kunnen profiterenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
kort door de bocht: ted was mede-eigenaar van fok, oude vriend die wel wat wist van computers of marketing oid. jarenlang passief eigenaar geweest, fok is toen uitgegroeid naar een landelijk groot forum met een goede marktwaarde. danny heeft toen ted uitgekocht voor een aantal ton, ted zat ondertussen in Thailand hoeren te neuken.
dat begreep ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat users hun notes in wilde zien, niet om het notitiesysteem an sich.
Heb jij daar tijdens je puberteit aan getwijfeld? Ik nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stijn is aan het puberen en nog een beetje onzeker over zijn geaardheid.
goeiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij daar tijdens je puberteit aan getwijfeld? Ik nooit eigenlijk.
Nee, ik wist al redelijk snel dat ik Eriksenseksueel was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We geloven je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mooie levensinvulling.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik wist al redelijk snel dat ik Eriksenseksueel was.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets wat vooral nsb'ers gebruiken.
Tyron, ouwe Mussertquote:
Ben me gewoon aan het voorbereiden op mijn aankomende moderatorschapquote:
Onlogisch vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben me gewoon aan het voorbereiden op mijn aankomende moderatorschapNu zijn het TR's, en straks worden het notes.
HMF is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, Tyron of Rene Jung Un.... Lood om oud ijzer. Hoewel Rene soms nog wel humor heeft
Bokt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we HMF eerst eens verhuren aan een ander forum zodat hij een beetje ervaring opdoet hoe zich te gedragen. Viva forum iets?
Als het hek van de DAM is dansen de oude koeien op de hoge bomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Het wordt tijd dat DAM weer in VBL mag posten.
Ik vecht al langer voor DAM. De waarheid achter Ajax was nog nooit zo helder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Het wordt tijd dat DAM weer in VBL mag posten.
Ik mis zijn topics over hoe goed alles bij PSV was en hoe fout alles bij Ajax was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vecht al langer voor DAM. De waarheid achter Ajax was nog nooit zo helder.
Prachtig tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik mis zijn topics over hoe goed alles bij PSV was en hoe fout alles bij Ajax was.
En zijn verafgoding van Gago.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM niet snappenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ben je gek. Ik snap geen reet van wat hij allemaal vertelt.
Nee blijkbaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
DAM niet snappen. Dan snap je er niets van.
Vivaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we HMF eerst eens verhuren aan een ander forum zodat hij een beetje ervaring opdoet hoe zich te gedragen. Viva forum iets?
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een vrouw voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ben je gek. Ik snap geen reet van wat hij allemaal vertelt.
Dit lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?
Jij durft.quote:
De_Krommequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?
wat de neuk, jij nou ook al mod ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed idee.
[..]
Jij durft.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet dat het dat alleen is hoor
dat moet je aan yvonne vragenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat de neuk, jij nou ook al mod ?
godverdomme hoeveel pijp je wel niet af zeg
Ik mag van yvonne geen mod wordenquote:
Snap er echt niks van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik mag van yvonne geen mod worden
gek he ?
inderdaad, zo'n beschaafde gozer als jij kan dat wel aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik mag van yvonne geen mod worden
gek he ?
heeeel vreemd idd.quote:
Ajax selecteert op spelers met hartproblemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij had yvonne daar al een topic geleden een antwoord op gegeven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeeel vreemd idd.
Maaruh, wat gaan we nou aan die ban van hmf doen ja ?
Ik wou hier een goede grap plaatsen over het selecteren van de fans,maar dan met een andere ziekte.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax selecteert op spelers met hartproblemen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had yvonne daar al een topic geleden een antwoord op gegeven.
Oh ja wat stom van mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]Denken, of enig sinds insinueren dat ik lees
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja wat stom van mij![]()
En ik wilde ook nog wat zeggen maar dat laat ik maar
Stakenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeeel vreemd idd.
Maaruh, wat gaan we nou aan die ban van hmf doen ja ?
Typisch heeft helemaal geen ban.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Vond het al zo rustig in het Ajax topic, maar die kakkerlak heeft dus weer een ban te pakken. Typisch.
Je bent zelf typisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Vond het al zo rustig in het Ajax topic, maar die kakkerlak heeft dus weer een ban te pakken. Typisch.
Geen user zo comfortabel met de clubtopichoer uithangen als jij, plofgezicht. Hou maar gewoon je bakkes over dit onderwerp.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:28 schreef Scorpie het volgende:
Oh die kan wel terug.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk nou, nog zo`n vieze kakkerlak die de frustraties over het mislopen van het kampioenschap even moet uiten. Ik dacht dat jullie ondertussen wel druk bezig waren met de Coolsingel optuigen voor wederom de tweede plek, maar blijkbaar hebben jullie nog genoeg tijd over om hier onzin te komen uitkramen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen user zo comfortabel met de clubtopichoer uithangen als jij, plofgezicht. Hou maar gewoon je bakkes over dit onderwerp.
Typerend dat je mij als Feyenoorder ziet. Voortaan als je weer gaat huppelkutten in topics beter lezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou, nog zo`n vieze kakkerlak die de frustraties over het mislopen van het kampioenschap even moet uiten. Ik dacht dat jullie ondertussen wel druk bezig waren met de Coolsingel optuigen voor wederom de tweede plek, maar blijkbaar hebben jullie nog genoeg tijd over om hier onzin te komen uitkramen.
Ik zie je als een fantastische debiel die onzin praat. Zoveel verschil met de gemiddelde Feyenoord supporter is er niet. Misschien moet je zelf even kijken naar mijn PoHi in VBL voordat je jezelf wederom onsterfelijk belachelijk maakt met een of andere loze uitspraak die als een tang op een varken slaat. Oh wacht, te laatquote:Op woensdag 16 april 2014 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Typerend dat je mij als Feyenoorder ziet. Voortaan als je weer gaat huppelkutten in topics beter lezen.
Dus degene met wie je praat moet je erop wijzen om dingen te lezen om tot een snedige opmerking te kunnen komen?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
of moet ik zeggen terug naar je plaggenhut in Eindhovuh?
Je hebt gelijk, om je even een wederdienst te bewijzen, hier mijn PoHi in VBL:quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus degene met wie je praat moet je erop wijzen om dingen te lezen om tot een snedige opmerking te kunnen komen?Droefenis ende ellende
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, om je even een wederdienst te bewijzen, hier mijn PoHi in VBL:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Droevig en ellende indeed. Met je clubtopichoer gelulkrijg toch een stevige griep, dramatische idioot met het IQ van een amoebe dat je er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |