Hoe iemand op een forum is zegt niks over hoe je bent IRL..quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens komt het er altijd in dit soort topics op neer dat GGMM een lul is.
Ik heb er smakelijk om gelachen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pascalus zal deze ook leuk vinden.
De nasi trend is over zijn hoogtepunt heen. Heb het niet zo op meelopers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik had enthousiastere reacties verwacht, maar whatever.
Prima, dan maak ik wel bami.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De nasi trend is over zijn hoogtepunt heen. Heb het niet zo op meelopers.
waarom vertel je dit in een free Hmf topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
Als ik dit weekend tijd heb, en ik hou een grote slag om de arm, maar dan zal ik eens nasi ala GGMM maken.
Hij probeert ons de kwestie Hmf te laten vergeten door tijdens etenstijd over een maaltijd te beginnen. Gelukkig hebben we hem door.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom vertel je dit in een free Hmf topic
Johannes begon over de nasi.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom vertel je dit in een free Hmf topic
Beetje de schuld afschuivenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes begon over de nasi.
Denk dat hij HMF niet mag en de aandacht van hem af probeert te leiden.
En ik trap er met open ogen in.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik solliciteer niet naar een pijpbeurt van GGMM.
Haha.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sjaak legt het wel even uit.
Via Dm, anders ban ik hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |