kort door de bocht: ted was mede-eigenaar van fok, oude vriend die wel wat wist van computers of marketing oid. jarenlang passief eigenaar geweest, fok is toen uitgegroeid naar een landelijk groot forum met een goede marktwaarde. danny heeft toen ted uitgekocht voor een aantal ton, ted zat ondertussen in Thailand hoeren te neuken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef eight het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een goed doel actie.
Wat hield dat ted gebeuren precies in?
Waarom moest Danny betalen?
uh ja, maar dat doet weinig af aan het nut van een notitiesysteem.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen maar dat doet niets af aan het feit dat ik het treurig vind dat mensen er op geilen wat anderen over je te melden hebben als je je "misdragen" hebt.
Stijn is aan het puberen en nog een beetje onzeker over zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:16 schreef Buitendam het volgende:
Maar voor ik uit eten ging las ik iets over dat Stijn zei dat GGMM hem moest pijpen ofzo?
The fuck was dat dan?
Het ging om het feit dat users hun notes in wilde zien, niet om het notitiesysteem an sich.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
uh ja, maar dat doet weinig af aan het nut van een notitiesysteem.
Ah, ok. Heeft Ted dus goed kunnen profiterenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
kort door de bocht: ted was mede-eigenaar van fok, oude vriend die wel wat wist van computers of marketing oid. jarenlang passief eigenaar geweest, fok is toen uitgegroeid naar een landelijk groot forum met een goede marktwaarde. danny heeft toen ted uitgekocht voor een aantal ton, ted zat ondertussen in Thailand hoeren te neuken.
dat begreep ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat users hun notes in wilde zien, niet om het notitiesysteem an sich.
Heb jij daar tijdens je puberteit aan getwijfeld? Ik nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stijn is aan het puberen en nog een beetje onzeker over zijn geaardheid.
goeiequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij daar tijdens je puberteit aan getwijfeld? Ik nooit eigenlijk.
Nee, ik wist al redelijk snel dat ik Eriksenseksueel was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We geloven je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mooie levensinvulling.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, ik wist al redelijk snel dat ik Eriksenseksueel was.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets wat vooral nsb'ers gebruiken.
Tyron, ouwe Mussertquote:
Ben me gewoon aan het voorbereiden op mijn aankomende moderatorschapquote:
Onlogisch vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben me gewoon aan het voorbereiden op mijn aankomende moderatorschapNu zijn het TR's, en straks worden het notes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |