HMF lacht dit topic toe vanuit zijn positie naast of op schoot bij God.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kritiek noemt hij dat![]()
De spirit van HMF is nog wel aanwezig gezien dit topic
#CALAND4MODquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Caland wel leuk
Goede toevoeging aan dit topic
Je bent zelf een voorbeeldquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zozo. Goede voorbeeld. Zielig ventje.
Dank je. Ik doe mijn best.quote:
Haha Stijntje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk laten we het hele doel van dit topic ondersneeuwen door de irrelevante mening van grote heer Da_Sandman. Het is wachten op het grote oordeel van administrator Yvonne. De mening van Da-Sandman is toch eentonig en hetzelfde. Daarvan weet je al dat hij om dit soort dingen enorm gaat janken.
iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk laten we het hele doel van dit topic ondersneeuwen door de irrelevante mening van grote heer Da_Sandman. Het is wachten op het grote oordeel van administrator Yvonne. De mening van Da-Sandman is toch eentonig en hetzelfde. Daarvan weet je al dat hij om dit soort dingen enorm gaat janken.
Yvonne heeft al een oordeel geveld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het er met yvonne al over gehad en ze blijft bij haar beslissing.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kibbeling valt niet ect onder het wekelijkse vette visje. Pak de volgende keer makreel of zalm. #TIPVANCALANDquote:
Dit heb je nu al 40-45 keer gepost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat debiele SC gedrag niet gewoon in de SC blijven?
Ik vind niet dat jij het doorgeefluikje van Yvonne moet zijn, doorgeefluikje die je bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb het er met yvonne al over gehad en ze blijft bij haar beslissing.
Goeie grap man. Met jouw IQ van 40-45 heb je daar vast lang over na moeten denken, niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 40-45 keer gepost.
We zijn collega's.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij het doorgeefluikje van Yvonne moet zijn, doorgeefluikje die je bent.
Dus daarom mag je altijd zoveel trollenquote:
Ik vind gewoon dat Yvonne hem nog een kans moet gevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien kan hmf het weer een keer proberen met een of ander kut gedicht, vroeger werkte dat nog wel eens
Zo'n 40-45 minuten, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goeie grap man. Met jouw IQ van 40-45 heb je daar vast lang over na moeten denken, niet?
Of misschien kan ik weer een statement plaatsen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien kan hmf het weer een keer proberen met een of ander kut gedicht, vroeger werkte dat nog wel eens
Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef eight het volgende:
[..]
Dus daarom mag je altijd zoveel trollen
Open er een culinair hoekje over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
Misschien kunnen jullie nu even lief doen tegen c_a die heeft zoveel moeite gestoken in dit topic en nu zitten jullie allemaal te kutten![]()
En ik ga een restje bami opwarmen
/dagboek
Ok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
Misschien kunnen jullie nu even lief doen tegen c_a die heeft zoveel moeite gestoken in dit topic en nu zitten jullie allemaal te kutten![]()
En ik ga een restje bami opwarmen
/dagboek
Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de panquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Open er een culinair hoekje over.
Bami á la Corrie
Ah, je bent dus geen culinair wonder. Valt metoch wel tegen van je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de pan
Lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de pan
Dat is toch ook zo? HMFquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu lijkt het alleen net alsof iedereen hmf terug wil
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat wil iedereen ook, al durft niet iedereen dat toe te geven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De christenen willen Jezus terug en wij willen HMF terug, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al bekend hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent dus geen culinair wonder. Valt metoch wel tegen van je.
quote:
De opmaak scheelt ook een boel, dat merkte je wel bij die Kip Tandoori.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al bekend hoorDat ik niet kan koken.
Van WK hèquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je vergeet even dat het een Feyenoorder is.
Het ziet diep he jochie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
Sjaak is er
Voor een heel interessant verhaal over hoe ik de vriendelijkste user OOIT heb weggejaagd moeten jullie hem snel even dm-en.
Ja daar heb ik geen oog voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De opmaak scheelt ook een boel, dat merkte je wel bij die Kip Tandoori.
Ga je weer een kloonaccount aanmaken of post dit keer gezellig mee op dit account?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n chauvinistisch kutforumpje runnen, brrrrrr.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je weer een kloonaccount aanmaken of post dit keer gezellig mee op dit account?
Ik vraag het aan het grote orakel dat Littlerabbit heet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je weer een kloonaccount aanmaken of post dit keer gezellig mee op dit account?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg jij tegen mij
Jij bent echt aandoenlijk Sjaak!
Ik heb het er twee of drie keer over gehad, jij bent degene die het constant terug haalt. Waarom gooi je jouw verhaal niet even op tafel trouwens? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg jij tegen mij
Sjaak is een lekker dingquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg jij tegen mij
Waarschijnlijk heeft Stinho ook een kloon waarmee hij vaak in het Feyenoord topic postquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat ik tegenover jou absoluut geen verantwoording ga afleggen. Vind daarnaast je huidige versie veel te grappig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het er twee of drie keer over gehad, jij bent degene die het constant terug haalt. Waarom gooi je jouw verhaal niet even op tafel trouwens? Ben wel benieuwd.
Vertel mij wat.quote:
Doe maar tegen de rest dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik tegenover jou absoluut geen verantwoording ga afleggen. Vind daarnaast je huidige versie veel te grappig.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik tegenover jou absoluut geen verantwoording ga afleggen. Vind daarnaast je huidige versie veel te grappig.
[..]
Vertel mij wat.
Iemand verbeteren en dan zelf spelfouten makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
*zeggen
En dat doen ze in dit geval wel.Vind het teen toffe gast, maar het is altijd hetzelfde
En het nog grappig vinden ook, wat ben jij een stoere jongen zeg. Je hebt een hoop geleerd in die 4 jaar mboquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vertel mij wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |