Kibbeling valt niet ect onder het wekelijkse vette visje. Pak de volgende keer makreel of zalm. #TIPVANCALANDquote:
Dit heb je nu al 40-45 keer gepost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat debiele SC gedrag niet gewoon in de SC blijven?
Ik vind niet dat jij het doorgeefluikje van Yvonne moet zijn, doorgeefluikje die je bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb het er met yvonne al over gehad en ze blijft bij haar beslissing.
Goeie grap man. Met jouw IQ van 40-45 heb je daar vast lang over na moeten denken, niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 40-45 keer gepost.
We zijn collega's.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij het doorgeefluikje van Yvonne moet zijn, doorgeefluikje die je bent.
Dus daarom mag je altijd zoveel trollenquote:
Ik vind gewoon dat Yvonne hem nog een kans moet gevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien kan hmf het weer een keer proberen met een of ander kut gedicht, vroeger werkte dat nog wel eens
Zo'n 40-45 minuten, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goeie grap man. Met jouw IQ van 40-45 heb je daar vast lang over na moeten denken, niet?
Of misschien kan ik weer een statement plaatsen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
misschien kan hmf het weer een keer proberen met een of ander kut gedicht, vroeger werkte dat nog wel eens
Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef eight het volgende:
[..]
Dus daarom mag je altijd zoveel trollen
Open er een culinair hoekje over.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
Misschien kunnen jullie nu even lief doen tegen c_a die heeft zoveel moeite gestoken in dit topic en nu zitten jullie allemaal te kutten![]()
En ik ga een restje bami opwarmen
/dagboek
Ok.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
Misschien kunnen jullie nu even lief doen tegen c_a die heeft zoveel moeite gestoken in dit topic en nu zitten jullie allemaal te kutten![]()
En ik ga een restje bami opwarmen
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |