quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
De reden dat HMF een ban heeft gekregen slaat natuurlijk nergens op.
Het was de ilooemniadiequote:
*zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Notes op zich zegen niet zoveel natuurlijk.
Dat glitterplaatje doet het hem hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
Wel een lief topic van c_a moet ik toegeven.
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Notes op zich zegen niet zoveel natuurlijk.
Ik werd helemaal week van binnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat glitterplaatje doet het hem he
Op de melodie van "steek die vlag maar in je reet"quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!
Zijn er ook niet mede-collega's?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!
Waarheid.quote:
Iedereen weet hoe HMF eruit ziet. Hij lijkt op een jonge Paul de Leeuw maar dan met bril en heel gespierd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef Mansjester het volgende:
GGMM heeft een aantal billenmaatjes binnen VBL. CA en HMF zijn echter nog een stuk erger![]()
Ik denk trouwens dat zijn expres verkregen ban ermee heeft te maken dat ik weet wie zijn chick is en hoe hij eruit ziet. Dit heb ik van een betrouwbare bron vernomen
Ik weet niet hoe hij er uit ziet, maar ik weet ook niet hoe God er uit ziet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe HMF eruit ziet. Hij lijkt op een jonge Paul de Leeuw maar dan met bril en heel gespierd.
Kan ik nog wat verdienen door het door te verkopen! Je bent een jood of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sms HMF naar 010 en krijg een gesigneerd Feyenoordshirt terug.
Niks eigenlijk. Ik mag hem gewoon, hij is mijn tweede beste vriendjequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
vraag me af wat hmf hiervoor heeft moeten doen.
Niet zo cynisch Mikey. c_a is gewoon lief, dat bestaat he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
vraag me af wat hmf hiervoor heeft moeten doen.
Spannendquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sms HMF naar 010 en krijg een gesigneerd Feyenoordshirt terug.
Het is eigenlijk twijfelachtig dat dit pas het eerste topic is!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo cynisch Mikey. c_a is gewoon lief, dat bestaat he?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM waarschuwde mij via de moderator whatsapp groep.
Pax brieft alles door aan mij via de Groningen FOK! whatsapp groep.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM waarschuwde mij via de moderator whatsapp groep.
Oh. Die moet ik nog infiltreren dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax brieft alles door aan mij via de Groningen FOK! whatsapp groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |