quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
De reden dat HMF een ban heeft gekregen slaat natuurlijk nergens op.
Het was de ilooemniadiequote:
*zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Notes op zich zegen niet zoveel natuurlijk.
Dat glitterplaatje doet het hem hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
Wel een lief topic van c_a moet ik toegeven.
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Notes op zich zegen niet zoveel natuurlijk.
Ik werd helemaal week van binnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat glitterplaatje doet het hem he
Op de melodie van "steek die vlag maar in je reet"quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!
Zijn er ook niet mede-collega's?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, je moet het wel eens zijn met je mede-collega's. Straks word je nog buitengesloten!!!
Waarheid.quote:
Iedereen weet hoe HMF eruit ziet. Hij lijkt op een jonge Paul de Leeuw maar dan met bril en heel gespierd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef Mansjester het volgende:
GGMM heeft een aantal billenmaatjes binnen VBL. CA en HMF zijn echter nog een stuk erger![]()
Ik denk trouwens dat zijn expres verkregen ban ermee heeft te maken dat ik weet wie zijn chick is en hoe hij eruit ziet. Dit heb ik van een betrouwbare bron vernomen
Ik weet niet hoe hij er uit ziet, maar ik weet ook niet hoe God er uit ziet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe HMF eruit ziet. Hij lijkt op een jonge Paul de Leeuw maar dan met bril en heel gespierd.
Kan ik nog wat verdienen door het door te verkopen! Je bent een jood of je bent het niet he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sms HMF naar 010 en krijg een gesigneerd Feyenoordshirt terug.
Niks eigenlijk. Ik mag hem gewoon, hij is mijn tweede beste vriendjequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
vraag me af wat hmf hiervoor heeft moeten doen.
Niet zo cynisch Mikey. c_a is gewoon lief, dat bestaat he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
vraag me af wat hmf hiervoor heeft moeten doen.
Spannendquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sms HMF naar 010 en krijg een gesigneerd Feyenoordshirt terug.
Het is eigenlijk twijfelachtig dat dit pas het eerste topic is!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo cynisch Mikey. c_a is gewoon lief, dat bestaat he?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM waarschuwde mij via de moderator whatsapp groep.
Pax brieft alles door aan mij via de Groningen FOK! whatsapp groep.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh. Die moet ik nog infiltreren dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax brieft alles door aan mij via de Groningen FOK! whatsapp groep.
Nu heb je ruzie met ca en post ze nooit meer nina dobrev plaatjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
Ik heb met yvonne overlegd en HMF blijft zijn ban houden.
Topic kan dicht.
Kom dan naar Groningen en leer in de trein de tekst van Laat ons juichen FC Groningen uit je hoofd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Die moet ik nog infiltreren dan.
Hij deed altijd voorkomen of het een geweldige chick was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef Mansjester het volgende:
GGMM heeft een aantal billenmaatjes binnen VBL. CA en HMF zijn echter nog een stuk erger![]()
Ik denk trouwens dat zijn expres verkregen ban ermee heeft te maken dat ik weet wie zijn chick is en hoe hij eruit ziet. Dit heb ik van een betrouwbare bron vernomen
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu heb je ruzie met ca en post ze nooit meer nina dobrev plaatjes
Oh mijn WA werkt zeker niet, want ik heb geen WA gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Zij hebben het over smartphones en jij hebt het over een postduif, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh mijn WA werkt zeker niet, want ik heb geen WA gehad.
Nou nou nou wat is dat nou voor vergelijking Tyron.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Oh die is nog onderweg zekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij hebben het over smartphones en jij hebt het over een postduif, dat is het verschil.
Je was te positief over dit topic en daarom ben je eruit gegooid.. Zoals de OP al stelt heeft GGMM een gruwelijke hekel aan HMF.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh mijn WA werkt zeker niet, want ik heb geen WA gehad.
Het uiterste van het uiterste, anders zou mijn post veel minder grappig zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou wat is dat nou voor vergelijking Tyron.
Tyron ik ben het hier niet mee eens, ik dacht dat jij mij lief vond? Dan moet je er mee leren leven dat HMF mijn tweede beste vriendje isquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
Topic kan dicht.
HMF heeft jullie WA groep ook al lang geïnfiltreerdquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was te positief over dit topic en daarom ben je eruit gegooid.. Zoals de OP al stelt heeft GGMM een gruwelijke hekel aan HMF.
Oh ik ben weer te aardigquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was te positief over dit topic en daarom ben je eruit gegooid.. Zoals de OP al stelt heeft GGMM een gruwelijke hekel aan HMF.
Ja, na onlogisch dus? Jij gebruikt mij alleen maar voor mijn Damon gifjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron ik ben het hier niet mee eens, ik dacht dat jij mij lief vond? Dan moet je er mee leren leven dat HMF mijn tweede beste vriendje is
Kapiteintje is er soms nog weleens toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu heeft Tyron ook niemand meer in de sc om over geschoren oksels te praten.
Dit gaat nog een harde klap worden voor die jongen.
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, na onlogisch dus? Jij gebruikt mij alleen maar voor mijn Damon gifjes.
Al eens overwogen dat HMF en GGMM wellicht één en dezelfde persoon zijn?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF heeft jullie WA groep ook al lang geïnfiltreerd
Wow mindfuckquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al eens overwogen dat HMF en GGMM wellicht één en dezelfde persoon zijn?
Dat zou schrikken zijn.
Als dat waar is heeft er toch ergens iemand last van een gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou schrikken zijn.
Onwaar, HMF en ik groeide de laatste tijd juist dichter naar elkaar toe. Maar als je al 33 keer een perm. ban hebt gehad en je blijft maar doorgaan dan snap je het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Nee ik gebruik je niet, ik vind je wel lief. Maar je accepteert mijn vriendschap met HMF niet, dus dit gaat problemen opleveren
Dus je moet over de brug komen en je liefde aan HMF verklaren
Zou wel handig zijn: ik ben nu nieuwsgierig naar allebei, dan hoef ik alleen nog maar nieuwsgierig te zijn naar 1 persoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou schrikken zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers????
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
Topic kan dicht.
Wel als het HMF is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tyron ookquote:
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF was niet erg in vorm trouwens, slechts 120 posts maken in 2 maanden
Ook HMF heeft weleens een rust momentje nodig waarin hij alle intelligentie van zich afzet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft er toch ergens iemand last van een gespleten persoonlijkheid.
Moet toegeven, dat is knapquote:
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goedquote:
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goed
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
En je liefde voor mij danquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.
Je weet dat ik van je hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |