quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
Ik heb met yvonne overlegd en HMF blijft zijn ban houden.
Topic kan dicht.
Wel als het HMF is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Tyron ookquote:
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF was niet erg in vorm trouwens, slechts 120 posts maken in 2 maanden
Ook HMF heeft weleens een rust momentje nodig waarin hij alle intelligentie van zich afzet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft er toch ergens iemand last van een gespleten persoonlijkheid.
Moet toegeven, dat is knapquote:
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goedquote:
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goed
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
En je liefde voor mij danquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.
Je weet dat ik van je hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |