quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
Ik heb met yvonne overlegd en HMF blijft zijn ban houden.
Topic kan dicht.
Wel als het HMF is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Tyron ookquote:
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF was niet erg in vorm trouwens, slechts 120 posts maken in 2 maanden
Ook HMF heeft weleens een rust momentje nodig waarin hij alle intelligentie van zich afzet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat waar is heeft er toch ergens iemand last van een gespleten persoonlijkheid.
Moet toegeven, dat is knapquote:
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goedquote:
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, als iemand een kind verkracht wordt hij ook niet vrij gelaten omdat het een aardige gozer is.
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, alleen nu is hij een beetje vervelend. Normaal zijn Tyron en ik het altijd wel met elkaar eens. Maar dit gaat niet goed
MINDER MINDER MINDERquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER JUDEN ALS MOD?
En je liefde voor mij danquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik als aankomende moderator (misschien zelfs FA) moet nou eenmaal objectief zijn.
Je weet dat ik van je hou.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
* Dan gaan we dat regelen
Edit: Kut smiley![]()
Dan moet je toch gaan nadenken over mijn vriendschap met hmfquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is sterk genoeg om dit te overleven.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
Zondag is er een handtekeningenactie in de kuip geloof ik, heb ook een spandoek gemaakt om hem een hart onder de riem te steken.
Ik heb een dreigtweet naar united airlines gestuurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
Zondag is er een handtekeningenactie in de kuip geloof ik, heb ook een spandoek gemaakt om hem een hart onder de riem te steken.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je toch gaan nadenken over mijn vriendschap met hmf
Nou ja zou zal ik het niet zeggen. Maar:quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?
Misschien ben jij mijn liefde wel niet waard.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers????
Doe eens normaal tegen CA man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?
Tja, maar je weet dat de moderators van VBL hem niet bannen, die spelen alleen de TR door. Dus het zal een goede reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zou zal ik het niet zeggen. Maar:
[..]
je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom tijdens PEC - Ajax?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen CA man.
Echt gestoord jij.
Nee jullie dan.quote:
jij gaat echt altijd veel te verquote:
Jij bent c_a niet waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig campagneleider.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat echt altijd veel te ver
net even de grens opzoeken
misselijkmakend, bah bah
Ik ging te ver toen ik jou voorstelde als moderator inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat echt altijd veel te ver
net even de grens opzoeken
misselijkmakend, bah bah
Ondankbare hond dat het is héquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig campagneleider.
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ging te ver toen ik jou voorstelde als moderator inderdaad.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenVolgens mij raak je bij iemand een gevoelige snaar.
Nee maar ze geven hem wel steeds notes, vandaar die 120 notes is 2 maandenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, maar je weet dat de moderators van VBL hem niet bannen, die spelen alleen de TR door. Dus het zal een goede reden hebben gehad.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenVolgens mij raak je bij iemand een gevoelige snaar.
Jankmuil.quote:
Tja, ik kan de notes niet inzien dus geen idee waar ze allemaal voor gegeven zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar ze geven hem wel steeds notes, vandaar die 120 notes is 2 maanden_!
Nog zo'n jankmuil.quote:
Misschien moet je ook een steuntje in de rug voor hem maken zoals in dit emotionele filmpjequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een dreigtweet naar united airlines gestuurd.
onzin denk ik, ik beschuldig GGMM!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, ik kan de notes niet inzien dus geen idee waar ze allemaal voor gegeven zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat debiele SC gedrag niet gewoon in de SC blijven?
quote:
Uh, jij post toch bijna nooit in de SCquote:
RonDanja is het bewijs dat er altijd tenminste één Feyenoorder mod moet zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Typisch bewijst meteen waarom er amper Feyenoorders meer moderator worden.
Hartstikke goed, je moer zal trots op je zijn.quote:
Wat is je bezwaar tegen dit topic? Krijg je vochtige ogen als je in de AT kijkt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee waarom denk je dat ik wil dat dit soort bagger daar blijftquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uh, jij post toch bijna nooit in de SC![]()
Tevens: NOS
DonRanja was inderdaad een uitstekende moderator.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
RonDanja is het bewijs dat er altijd tenminste één Feyenoorder mod moet zijn.
Hast du ein stunde?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je bezwaar tegen dit topic? Krijg je vochtige ogen als je in de AT kijkt?
Jankneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |