Nee maar ze geven hem wel steeds notes, vandaar die 120 notes is 2 maandenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, maar je weet dat de moderators van VBL hem niet bannen, die spelen alleen de TR door. Dus het zal een goede reden hebben gehad.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenVolgens mij raak je bij iemand een gevoelige snaar.
Jankmuil.quote:
Tja, ik kan de notes niet inzien dus geen idee waar ze allemaal voor gegeven zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar ze geven hem wel steeds notes, vandaar die 120 notes is 2 maanden_!
Nog zo'n jankmuil.quote:
Misschien moet je ook een steuntje in de rug voor hem maken zoals in dit emotionele filmpjequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een dreigtweet naar united airlines gestuurd.
onzin denk ik, ik beschuldig GGMM!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, ik kan de notes niet inzien dus geen idee waar ze allemaal voor gegeven zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat debiele SC gedrag niet gewoon in de SC blijven?
quote:
Uh, jij post toch bijna nooit in de SCquote:
RonDanja is het bewijs dat er altijd tenminste één Feyenoorder mod moet zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Typisch bewijst meteen waarom er amper Feyenoorders meer moderator worden.
Hartstikke goed, je moer zal trots op je zijn.quote:
Wat is je bezwaar tegen dit topic? Krijg je vochtige ogen als je in de AT kijkt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee waarom denk je dat ik wil dat dit soort bagger daar blijftquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uh, jij post toch bijna nooit in de SC![]()
Tevens: NOS
DonRanja was inderdaad een uitstekende moderator.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
RonDanja is het bewijs dat er altijd tenminste één Feyenoorder mod moet zijn.
Hast du ein stunde?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je bezwaar tegen dit topic? Krijg je vochtige ogen als je in de AT kijkt?
Jankneusquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |