quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
* Dan gaan we dat regelen
Edit: Kut smiley![]()
Dan moet je toch gaan nadenken over mijn vriendschap met hmfquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is sterk genoeg om dit te overleven.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
Zondag is er een handtekeningenactie in de kuip geloof ik, heb ook een spandoek gemaakt om hem een hart onder de riem te steken.
Ik heb een dreigtweet naar united airlines gestuurd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
Zondag is er een handtekeningenactie in de kuip geloof ik, heb ook een spandoek gemaakt om hem een hart onder de riem te steken.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je toch gaan nadenken over mijn vriendschap met hmf
Nou ja zou zal ik het niet zeggen. Maar:quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?
Misschien ben jij mijn liefde wel niet waard.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Elke opmerking die hij maakt is een note. Alsof ze deze baas haten, misschien zijn ze wel jaloers????
Doe eens normaal tegen CA man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je onze relatie verbreekt wanneer ik niet objectief denk?
Tja, maar je weet dat de moderators van VBL hem niet bannen, die spelen alleen de TR door. Dus het zal een goede reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zou zal ik het niet zeggen. Maar:
[..]
je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom tijdens PEC - Ajax?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:54 schreef mega-worstje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen CA man.
Echt gestoord jij.
Nee jullie dan.quote:
jij gaat echt altijd veel te verquote:
Jij bent c_a niet waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig campagneleider.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat echt altijd veel te ver
net even de grens opzoeken
misselijkmakend, bah bah
Ik ging te ver toen ik jou voorstelde als moderator inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gaat echt altijd veel te ver
net even de grens opzoeken
misselijkmakend, bah bah
Ondankbare hond dat het is héquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen je voormalig campagneleider.
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ging te ver toen ik jou voorstelde als moderator inderdaad.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie per post jouw notes gewoon oplopenVolgens mij raak je bij iemand een gevoelige snaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |