HMF lacht dit topic toe vanuit zijn positie naast of op schoot bij God.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kritiek noemt hij dat![]()
De spirit van HMF is nog wel aanwezig gezien dit topic
#CALAND4MODquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Caland wel leuk
Goede toevoeging aan dit topic
Je bent zelf een voorbeeldquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zozo. Goede voorbeeld. Zielig ventje.
Dank je. Ik doe mijn best.quote:
Haha Stijntje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk laten we het hele doel van dit topic ondersneeuwen door de irrelevante mening van grote heer Da_Sandman. Het is wachten op het grote oordeel van administrator Yvonne. De mening van Da-Sandman is toch eentonig en hetzelfde. Daarvan weet je al dat hij om dit soort dingen enorm gaat janken.
iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk laten we het hele doel van dit topic ondersneeuwen door de irrelevante mening van grote heer Da_Sandman. Het is wachten op het grote oordeel van administrator Yvonne. De mening van Da-Sandman is toch eentonig en hetzelfde. Daarvan weet je al dat hij om dit soort dingen enorm gaat janken.
Yvonne heeft al een oordeel geveld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het er met yvonne al over gehad en ze blijft bij haar beslissing.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |