Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de panquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Open er een culinair hoekje over.
Bami á la Corrie
Ah, je bent dus geen culinair wonder. Valt metoch wel tegen van je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de pan
Lekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is van de toko ik gooi het alleen in de pan
Dat is toch ook zo? HMFquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu lijkt het alleen net alsof iedereen hmf terug wil
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat wil iedereen ook, al durft niet iedereen dat toe te geven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De christenen willen Jezus terug en wij willen HMF terug, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al bekend hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent dus geen culinair wonder. Valt metoch wel tegen van je.
quote:
De opmaak scheelt ook een boel, dat merkte je wel bij die Kip Tandoori.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al bekend hoorDat ik niet kan koken.
Van WK hèquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je vergeet even dat het een Feyenoorder is.
Het ziet diep he jochie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
Sjaak is er
Voor een heel interessant verhaal over hoe ik de vriendelijkste user OOIT heb weggejaagd moeten jullie hem snel even dm-en.
Ja daar heb ik geen oog voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De opmaak scheelt ook een boel, dat merkte je wel bij die Kip Tandoori.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |