HMF is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, Tyron of Rene Jung Un.... Lood om oud ijzer. Hoewel Rene soms nog wel humor heeft
Bokt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we HMF eerst eens verhuren aan een ander forum zodat hij een beetje ervaring opdoet hoe zich te gedragen. Viva forum iets?
Als het hek van de DAM is dansen de oude koeien op de hoge bomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Het wordt tijd dat DAM weer in VBL mag posten.
Ik vecht al langer voor DAM. De waarheid achter Ajax was nog nooit zo helder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Het wordt tijd dat DAM weer in VBL mag posten.
Ik mis zijn topics over hoe goed alles bij PSV was en hoe fout alles bij Ajax was.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vecht al langer voor DAM. De waarheid achter Ajax was nog nooit zo helder.
Prachtig tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik mis zijn topics over hoe goed alles bij PSV was en hoe fout alles bij Ajax was.
En zijn verafgoding van Gago.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM niet snappenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ben je gek. Ik snap geen reet van wat hij allemaal vertelt.
Nee blijkbaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
DAM niet snappen. Dan snap je er niets van.
Vivaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moeten we HMF eerst eens verhuren aan een ander forum zodat hij een beetje ervaring opdoet hoe zich te gedragen. Viva forum iets?
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een vrouw voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ben je gek. Ik snap geen reet van wat hij allemaal vertelt.
Dit lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?
Jij durft.quote:
De_Krommequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij De_Kromme tegenkomt in welke ring dan ook van het ADO stadion, kan je hem dan even vragen of hij weer terug komt?
wat de neuk, jij nou ook al mod ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed idee.
[..]
Jij durft.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet dat het dat alleen is hoor
dat moet je aan yvonne vragenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat de neuk, jij nou ook al mod ?
godverdomme hoeveel pijp je wel niet af zeg
Ik mag van yvonne geen mod wordenquote:
Snap er echt niks van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik mag van yvonne geen mod worden
gek he ?
inderdaad, zo'n beschaafde gozer als jij kan dat wel aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik mag van yvonne geen mod worden
gek he ?
heeeel vreemd idd.quote:
Ajax selecteert op spelers met hartproblemen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |