Vic Chesnutt was trouwens een vriend van Mark Linkous.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de zelfmoord van Mark Linkous altijd zo triestDie ging naar een huis van zijn vriend, meldde casual dat hij even een rondje ging lopen, ging in een steegje zitten en schoot zichzelf met een geweer in zijn borst. Terwijl hij vlak ervoor nog allemaal plannen had gemaakt om te verhuizen en zijn eigen opnamestudio te openen en zo.
Waarna hij kort daarna zelf zelfmoorde pleegde.....quote:When you touched a friend of mine
I though I would lose my mind
Of David Kelly, een Britse biologische-wapenexpert die in een interview bekendmaakte dat de rapporten waaruit bleek dat Saddam Hussein chemische wapens en massavernietigingswapens had ongefundeerd en overdreven waren. Twee dagen later dood gevonden op een heuvel vlakbij zijn huis nadat hij 29 zware pijnstillers had geslikt en zijn linkerpols had doorgesneden met een mes dat hij al sinds zijn jeugd had. Officiële rapporten achteraf sluiten elk spoor van moord uit, maar dat wordt nog wel eens betwijfeld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die klokkenluider bij de NZa dan. Dossier van 600 kantjes bij de baas ingeleverd, 2 weken later zelfmoord.
quote:dont walk the plank like i did
you will be dispensed with
when youve become inconvenient
up on harrowdown hill
down where you used to go to school
thats where i am
thats where i'm lying down
did i fall or was i pushed
and wheres the blood?
Bah.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Vic Chesnutt was trouwens een vriend van Mark Linkous.
In dit nummer refereert hij naar Mark Linkous...
[..]
Waarna hij kort daarna zelf zelfmoorde pleegde.....
Ik las het. Toch maar eens meepikken. Komt-ie nog in de buurt??quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
O, jullie hebben er een heel topic doorheen gejaagd? Goed bezig.
Ik ga het na de gig van vanavond zeggen: Tim Hecker is het grootste muzikale genie van de afgelopen tien jaar.
Het aantal mensen dat in dit topic al uitgeroepen is tot het grootste genie van de afgelopen tien jaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
O, jullie hebben er een heel topic doorheen gejaagd? Goed bezig.
Ik ga het na de gig van vanavond zeggen: Tim Hecker is het grootste muzikale genie van de afgelopen tien jaar.
Volgens mij niet. Songkick geeft ook niets aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik las het. Toch maar eens meepikken. Komt-ie nog in de buurt??
TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTE TIM HECKER IS DE BESTEquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat in dit topic al uitgeroepen is tot het grootste genie van de afgelopen tien jaar
Rik werd gepest en zei 'niet met mij fucken', waarna ze eindelijk naar hem luisterdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Moody het volgende:
Precies. Rik was de beste uit 6vwo, maar hij is volgens mij nog steeds maagdGo Tim Hecker
Dat stukje rap in Fashion verziekt gelijk het hele nummer en het refrein van Cherry Blossom irriteert.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef Norrage het volgende:
Paolo Nutini, man wat een plaat, en wat een nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |