SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Chagarijnquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
OMG
![]()
![]()
JEEJ!
![]()
Ja, klaar nu? Vrolijk doen doe je maar bij je moeder.
Wow, wat is jou probleem??quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
OMG
![]()
![]()
JEEJ!
![]()
Ja, klaar nu? Vrolijk doen doe je maar bij je moeder.
Jaaquote:
Ga dingen in je anus proppenquote:
Ja, alles goed hierquote:
Zoals je hoofd?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goh ja, dan zou ik me ook zo gedragen.. Ik voel je..
Beterquote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, alles goed hier![]()
Huisje bijna klaar EN ik heb geen tbc
Niet dat ik had verwacht dat ik dat had hoor..![]()
Hoezo? Gewoon de mensen bij elkaar zetten die totaal niet met elkaar op kunnen schieten. Krijg je vaak de beste resultaten, dan als ze constant zitten te ouwehoeren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Ik moest vandaag groepjes maken met groepsproject, wat een ellende is dat zeg
Wees blij dat je niet gewoon random wat personen krijgt toegewezen. Dan kan voor veel meer problemen zorgen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Ik moest vandaag groepjes maken met groepsproject, wat een ellende is dat zeg
Nou dat gaat bij mij veel beterquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gewoon random wat personen krijgt toegewezen. Dan kan voor veel meer problemen zorgen.
Ja ik vind het ook domquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon de mensen bij elkaar zetten die totaal niet met elkaar op kunnen schieten. Krijg je vaak de beste resultaten, dan als ze constant zitten te ouwehoeren.
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dat gaat bij mij veel beter
Tsjah dan is het aan Sgt om hun aan het werk te zetten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.
Je kan er weinig aan doen als mensen zomaar op vakantie gaan met de belofte dat ze hun stuk ooit nog wel inleveren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah dan is het aan Sgt om hun aan het werk te zetten.
Ik bedoel, het zijn ook geen kleuters meer lijkt me.
Moh, alle mensen die nou nog op de opleiding zitten zijn gemotiveerd. En er zitten Duitsers bij, en die willen écht wel moeite doen. En anders zet je personen gewoon uit het groepjequote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.
Dan is het wel chill ja. Laatste werkgroepje bij ons was in de periode dan de mensen die geen zin meer hadden nog niet weg waren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, alle mensen die nou nog op de opleiding zitten zijn gemotiveerd. En er zitten Duitsers bij, en die willen écht wel moeite doen. En anders zet je ze gewoon uit het groepje
Daar is het groepscontract voor
Jaa dat is wel kut, maar na de 1e periode / begin 2e periode waren alle ongemotiveerde mensen er uit.quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het wel chill ja. Laatste werkgroepje bij ons was in de periode dan de mensen die geen zin meer hadden nog niet weg waren.
Pieken en dalen vat het wel samen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alloallo LR, wil het leren al vlotten?
Daar kunnen we elkaars gehoor juist mee plezieren ipv martelenquote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opluchting. Gelukkig hebben we nog een gedeelde passie nog voor Dancehall
[..]
Hoi Ro
lekkkerrrrrquote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgende week een enorme zak schepsnoep halen bij de Jamin
Ook voor mij tochquote:
fattyquote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgende week een enorme zak schepsnoep halen bij de Jamin
Ama is heul niet dikquote:
Gewoon een gokjequote:
Ik wacht gewoon op het antwoord op al die verdraaide cliffhangers.quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieken en dalen vat het wel samen.
Was je de vaagheid uit mijn DM's zat?
Klopt, ik ben een wachtvarkenquote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
porkje kijkt naar je als je ligt te slapen ama
Dus ook naar mijn vriendquote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
porkje kijkt naar je als je ligt te slapen ama
quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wist je niet dat hij beide kanten gaat?
quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wist je niet dat hij beide kanten gaat?
Nom zequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat varkentje is niet vies van een beetje man hoor
Jawelquote:
Wel een classicquote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
But i rather do you on the backseat of my car tduududududud
Absquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb vet spierpijn aan mijn buik, 5 sit-up sessie's
Oh.quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op het antwoord op al die verdraaide cliffhangers.
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joe liefjes. Zie bovenste quote. Een punt voor of na een smiley, weten jullie dat?
Mooi. Ik doe hem precies om die reden ook na de punt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.
Zolang het Groene Boekje er niets over zegt, mag je het zelf weten. Emojanarchie. [ afbeelding ]
Gekke Wizard ben je ook. Ik moest je toentertijd wel trots maken om zelfs tijdens bossfights met interpunctie te werken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.
Zolang het Groene Boekje er niets over zegt, mag je het zelf weten. Emojanarchie. [ afbeelding ]
Je bent een pestbaar objectquote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jezelf vermaken houdt niet Flippiee pesten in.
[..]
Daarom juist jongeman.
Blijkbaar begin je er aan te wennen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik daar nou over heen heb gelezen.
Zeker, zeker, er zijn weinig mensen zoals jij. Ik heb mezelf ook al tientallen keren laten doodgaan omdat ik aan het typen was.quote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekke Wizard ben je ook. Ik moest je toentertijd wel trots maken om zelfs tijdens bossfights met interpunctie te werken.
(Om ons vervolgens de dood in te jagen omdat ik zoveel typte dat ik niet meer oplette)
Zo meteen ben ik door FOK! zo brainwashed dat ik zelfs denk dat ik meer man dan vrouw ben.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar begin je er aan te wennen.
Hoofdletters.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
is dat een beetje indrukwekkend/intimiderend?
En dan wordt het pas echt leuk als mensen zich oprecht aan je storen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zeker, zeker, er zijn weinig mensen zoals jij. Ik heb mezelf ook al tientallen keren laten doodgaan omdat ik aan het typen was.
Ik vind je niet heel sterk in die rol dan. Al mag je je vrij voelen nog wat extra bewijslast in te brengen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo meteen ben ik door FOK! zo brainwashed dat ik zelfs denk dat ik meer man dan vrouw ben.
OVERKILL!quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
IS DAT EEN BEETJE INDRUKWEKKEND/INTIMIDEREND?
Ik vind dat fijn om te horen, aangezien je een van de weinigen bent die die mening heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wordt het pas echt leuk als mensen zich oprecht aan je storen.
[..]
Ik vind je niet heel sterk in die rol dan. Al mag je je vrij voelen nog wat extra bewijslast in te brengen.
Lueken nieuwen UI HeaNquote:
Ik vind hem leukquote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallon, om alvast in de sfeer te komen
Goed bezig ツquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik maak alles zelf
Jij mag hem ook gebruiken heurrrr
Haha okee thxquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik maak alles zelf
Jij mag hem ook gebruiken heurrrr
landverrader.quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
Tegen de tijd dat WK is doe ik ook WK UI. Ronaldo met Portugal vlag ofzo
DE PORTUGAL VLAGquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
Tegen de tijd dat WK is doe ik ook WK UI. Ronaldo met Portugal vlag ofzo
quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha okee thx
Als de tijd daar is zal ik hem ook als UI instellen
HeaN jij koning des paintsquote:
Chill, waar ga je zeilenquote:
Hoiquote:
Geen idee, hoezo?quote:
Supquote:
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.quote:
Dit ja ik was er 450 seconden, echt fantastischquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Als jullie maar niet hier verder gaan kwallen.
Ga voor de VBL SCquote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
JNG en GRTD heb ik al op m'n CV staan.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
JNG en GRTD heb ik al op m'n CV staan.
Is je E-penor gegroeid?quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.
Hallonquote:
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij neemt FOK!posts ook vrij serieus he
Over de bromance die d4v1d en ik hebbenquote:
Jij bent ook niets gewend zeg.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Over de bromance die d4v1d en ik hebben
He je zit nog in de ontkennigsfase, maar dat komt wel goedquote:
He jij bent modquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe dimmen jij hé anders moet ik je helaas een note aan gaan meten
ben je mod van onzquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn notes zijn 450CM. Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb je zusje 450 x genomen, dat was echt fantastischquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn notes zijn 450CM. Dat is echt fantastisch.
Stalkerquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Ik ben echt vaak op het treinstation, maar ik zie LB nooit
waar dan vanquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kijk wel uit
maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen
Gezelliequote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Zolang jullie heir niets verpesten, prima toch
Dit ja, anders stuur ik Ama op ze afquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik jou ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Ik ben echt vaak op het treinstation, maar ik zie LB nooit
Is het hier druk?quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja, anders stuur ik Ama op ze af
sorry we zullen deze SC nu een week moeten verpesten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.quote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn om te horen, aangezien je een van de weinigen bent die die mening heeft.
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.quote:
Jow rabbit, LMI hierquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.
[..]
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggenquote:
Wel een gemoedelijke sfeer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggen
Zekerquote:
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn hier ook mensen die aangepakt kunnen worden door LMI?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.
Dat is best een zaadprogamma jaquote:
GRTD is ook dicht volgens mijquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
lb schatje ik miste je al
maar nu heb ik je gevonden
R.I.Pquote:
Kom je het hier nu ook verzieken?quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
gohquote:
Sof mn wederhelftquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
stoer wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja SC's waar ik post worden vaak gesloten
Hossel gespotquote:
wanneer kaassouflee eten?quote:
Doe nou nietquote:
LRquote:
Bitterlemonquote:
komt omdat hij mod isquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
LR onze band is verslechterd de laatste weken
ja tjacka en ik waren ook bff's toen werd ie blauwquote:
Excuseer me, ik moet even een nieuwe SC maken. Ergens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
R.I.P
Dit is vanaf heden
Nieuw-GRTD
Volgende week?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Excuseer me, ik moet even een nieuwe SC maken. Ergens.
doe t ergens in FOK.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Excuseer me, ik moet even een nieuwe SC maken. Ergens.
n moet je ook mod worden en je bij hun clubje voegenquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tjacka en ik waren ook bff's toen werd ie blauw
straks gaat mijn relatie met typisch dus ook naar de filestijnen
Ow dus ik word niet expliciet genoemdquote:
Als FOK! 'rellen' worden opgeklopt tot iets stoers en geweldig haak ik nogal snel af.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
LR onze band is verslechterd de laatste weken
Hoiquote:
Hé ik volg je overal, dat weet je tochquote:
Jawel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ow dus ik word niet expliciet genoemd
quote:
kom je dan naar arnhem/nijmegen want ik heb geen gratis ov :'Dquote:
Neequote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Word jij ook zo vaak verleidt door de AH To Go?
Neuh, je moet niets.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sorry we zullen deze SC nu een week moeten verpesten.
Je kan het hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.
ik heb nog geen note gegevenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Typ
Graag een positieve note als het kan
Ik had vroeger veel support maar ik geloof dat mods die mij steunen af worden gezet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
da
[..]
n moet je ook mod worden en je bij hun clubje voegen
ik was niet eens bij de rel gekquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Als FOK! 'rellen' worden opgeklopt tot iets stoers en geweldig haak ik nogal snel af.
Alles goed?quote:
Ik kan er niets aan doen beste jongen.quote:
nee hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja tjacka en ik waren ook bff's toen werd ie blauw
straks gaat mijn relatie met typisch dus ook naar de filestijnen
Positieve kan toch wel?quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog geen note gegeven
ik bewaar dat voor een speciaal moment
Ik vroeg ook niks aan jou.quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen beste jongen.
ik ben geen vrouwquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik steun je
al is het maar alleen omdat je brits bent en britten wel baas zijn
vooral vrouwen met een goed brits accent, maar dat denk ik er bij jou maar even bij
#youllneverwalkalone
quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vroeger veel support maar ik geloof dat mods die mij steunen af worden gezet.
Toch blijf ik erbij dat een functie op CRE niet zou misstaan.
Kan je doordeweeks ook?quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je dan naar arnhem/nijmegen want ik heb geen gratis ov :'D
kan wel naar utrecht trouwens
Kut mod.quote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog geen note gegeven
ik bewaar dat voor een speciaal moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Jawel, je zei ''Jezus wat gaat het hier snel''quote:
quote:
Ik had een mooien deerne verwacht maar nee, fatty komt weer met eten aan zettenquote:
oh lol zie nu dat ik heel de week moet werkenquote:
Gaat. Studie gaat wel goed maar ik mis nog de motivatie enzoquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het gaat.
En met jou en je studie en zo?
Als ik KFC roep ben jij ook opeens een fattyquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had een mooien deerne verwacht maar nee, fatty komt weer met eten aan zetten
quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik KFC roep ben jij ook opeens een fatty
Dan moet ik werkenquote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lol zie nu dat ik heel de week moet werken
alleen maandag en zondag niet
Doe eens voor mij bereiden dan, ik wil ookquote:
Mja, zuigt. Weet je wel zeker dat het iets voor je is dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat. Studie gaat wel goed maar ik mis nog de motivatie enzo
HAHA HOU OPquote:
AHquote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op eerste paasdag?Is jullie AH open dan?
Als ik bezig ben vind ik het zeker leuk ja maar somsquote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, zuigt. Weet je wel zeker dat het iets voor je is dan?
Prijsbewustquote:
Ohquote:
Je doet liever dingen dan leren?quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik bezig ben vind ik het zeker leuk ja maar soms
Volgende week hequote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op eerste paasdag?Is jullie AH open dan?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je doet liever dingen dan leren?
quote:
gadverquote:
fokkiequote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Oook maar eens in deze enge SC komen kijken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |