Nom zequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat varkentje is niet vies van een beetje man hoor
Jawelquote:
Wel een classicquote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
But i rather do you on the backseat of my car tduududududud
Absquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb vet spierpijn aan mijn buik, 5 sit-up sessie's
Oh.quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op het antwoord op al die verdraaide cliffhangers.
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joe liefjes. Zie bovenste quote. Een punt voor of na een smiley, weten jullie dat?
Mooi. Ik doe hem precies om die reden ook na de punt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.
Zolang het Groene Boekje er niets over zegt, mag je het zelf weten. Emojanarchie. [ afbeelding ]
Gekke Wizard ben je ook. Ik moest je toentertijd wel trots maken om zelfs tijdens bossfights met interpunctie te werken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd na de punt, dat staat beter.
Zolang het Groene Boekje er niets over zegt, mag je het zelf weten. Emojanarchie. [ afbeelding ]
Je bent een pestbaar objectquote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jezelf vermaken houdt niet Flippiee pesten in.
[..]
Daarom juist jongeman.
Blijkbaar begin je er aan te wennen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik daar nou over heen heb gelezen.
Zeker, zeker, er zijn weinig mensen zoals jij. Ik heb mezelf ook al tientallen keren laten doodgaan omdat ik aan het typen was.quote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekke Wizard ben je ook. Ik moest je toentertijd wel trots maken om zelfs tijdens bossfights met interpunctie te werken.
(Om ons vervolgens de dood in te jagen omdat ik zoveel typte dat ik niet meer oplette)
Zo meteen ben ik door FOK! zo brainwashed dat ik zelfs denk dat ik meer man dan vrouw ben.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar begin je er aan te wennen.
Hoofdletters.quote:Op maandag 14 april 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
is dat een beetje indrukwekkend/intimiderend?
En dan wordt het pas echt leuk als mensen zich oprecht aan je storen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zeker, zeker, er zijn weinig mensen zoals jij. Ik heb mezelf ook al tientallen keren laten doodgaan omdat ik aan het typen was.
Ik vind je niet heel sterk in die rol dan. Al mag je je vrij voelen nog wat extra bewijslast in te brengen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo meteen ben ik door FOK! zo brainwashed dat ik zelfs denk dat ik meer man dan vrouw ben.
OVERKILL!quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
IS DAT EEN BEETJE INDRUKWEKKEND/INTIMIDEREND?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |