En een punt.quote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zal zo even een paar mieren meenemen voor je
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe werkt interpunctie als je emoji's gebruikt. Wat zijn daar de vaste regels voor.
Ik twijfel inderdaad ook. Een punt voor of een punt na de smiley.quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe werkt interpunctie als je emoji's gebruikt. Wat zijn daar de vaste regels voor.
Levensvragenquote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel inderdaad ook. Een punt voor of een punt na de smiley.
GC of TTK / Een punt voor of na een smiley plaatsenquote:Op maandag 14 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
KLB / Niet weten of je punten voor of na een emoji moet plaatsen
quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
quote:
Joe liefjes. Zie bovenste quote. Een punt voor of na een smiley, weten jullie dat?quote:
Het staat wel verdomd lelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
Punt na de smiley. Tenzij de smiley een reactie of toevoeging is voor de zin die na de punt komt.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
Je behoort ze toch te zetten voordat je een zin begint?
of toch niet?
Sneu
je zet toch ook niet een deel van zin #1 aan het begin van zin #2?quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vertrouw alleen die 2 als het op spelling e.d aankomt, sorry.
Soms een deel wel.quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je zet toch ook niet een deel van zin #1 aan het begin van zin #2?
harry potter en de geheime kamer?quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh mijn god ik heb een download naar een bazen spel uit mijn jeugd gevonden nu.
Verdoem jou rez en je miel monteur opbrengen.
Prisoner Of Azkaban was het leukste.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
harry potter en de geheime kamer?
neequote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prisoner Of Azkaban was het leukste.
Geheime Kamer was kut met die tijdlevels.quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
geheime kamer was het best
gevangene of Azkaban had je zo uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |