En een punt.quote:Op maandag 14 april 2014 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zal zo even een paar mieren meenemen voor je
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe werkt interpunctie als je emoji's gebruikt. Wat zijn daar de vaste regels voor.
Ik twijfel inderdaad ook. Een punt voor of een punt na de smiley.quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoe werkt interpunctie als je emoji's gebruikt. Wat zijn daar de vaste regels voor.
Levensvragenquote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel inderdaad ook. Een punt voor of een punt na de smiley.
GC of TTK / Een punt voor of na een smiley plaatsenquote:Op maandag 14 april 2014 15:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
KLB / Niet weten of je punten voor of na een emoji moet plaatsen
quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
quote:
Joe liefjes. Zie bovenste quote. Een punt voor of na een smiley, weten jullie dat?quote:
Het staat wel verdomd lelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
Punt na de smiley. Tenzij de smiley een reactie of toevoeging is voor de zin die na de punt komt.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:27 schreef Maringo het volgende:
Je behoort ze toch te zetten voordat je een zin begint?
of toch niet?
Sneu
je zet toch ook niet een deel van zin #1 aan het begin van zin #2?quote:Op maandag 14 april 2014 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vertrouw alleen die 2 als het op spelling e.d aankomt, sorry.
Soms een deel wel.quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
je zet toch ook niet een deel van zin #1 aan het begin van zin #2?
harry potter en de geheime kamer?quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh mijn god ik heb een download naar een bazen spel uit mijn jeugd gevonden nu.
Verdoem jou rez en je miel monteur opbrengen.
Prisoner Of Azkaban was het leukste.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
harry potter en de geheime kamer?
neequote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prisoner Of Azkaban was het leukste.
Geheime Kamer was kut met die tijdlevels.quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
geheime kamer was het best
gevangene of Azkaban had je zo uitgespeeld
nietquote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geheime Kamer was kut met die tijdlevels.
Je had er ook eentje op de Gameboy Advance (dacht ik), is de enige goede Harry Potter RPG volgens mij.quote:
ja maar valt nu nog weinig te makenquote:Op maandag 14 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je had er ook eentje op de Gameboy Advance (dacht ik), is de enige goede Harry Potter RPG volgens mij.
Zonde dat Rowling geen top ontwikkelaar aan de gang laat gaan met het Harry Potter universum.
Er is zoveel mogelijk, maar Rowling beschermt de rechten en wil volgens mij niks wat afwijkt van haar eigen boeken. Dus een alternatieve verhaallijn zit er niet in.quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar valt nu nog weinig te maken
hoogstens een reboot van dat zwerkbal
het is wel haar goed recht om geen rechten te verlenen thoquote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is zoveel mogelijk, maar Rowling beschermt de rechten en wil volgens mij niks wat afwijkt van haar eigen boeken. Dus een alternatieve verhaallijn zit er niet in.
Zwerkbal reboot op de nieuwe Ignite engine van EA.Zou kopen en kapot spelen.
Maar gaat niet meer gebeuren jammer genoeg.
Ze schijnt wel bezig te zijn met een nieuwe film dacht ik. Volgens mij waarin veel fabeldieren uit de serie in voorkwamen of iets.quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is wel haar goed recht om geen rechten te verlenen tho
zou hetzelfde doen als ik rechten had van een zelfbedachte miljoenenfranchise.
daarbij kan ze nu nog elke kant op die ze wil in termen van een eventueel nieuw boek/nieuw verhaal zonder dat er conflicten komen tussen eventuele spellen
had ook iets gelezen over 3 films en 70 jaren voor harry is geboren maar dacht dat het een 1 april grap wasquote:Op maandag 14 april 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze schijnt wel bezig te zijn met een nieuwe film dacht ik. Volgens mij waarin veel fabeldieren uit de serie in voorkwamen of iets.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fabeldieren_en_Waar_Ze_Te_Vinden
Dit boekje heb ik nog ergens liggen, zal hier wel mee te maken hebben.
Linkje?quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had ook iets gelezen over 3 films en 70 jaren voor harry is geboren maar dacht dat het een 1 april grap was
Nee, het mysterieuze eiland van oom henkquote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee![]()
geheime kamer was het best
gevangene of Azkaban had je zo uitgespeeld
bronquote:Set initially in New York about seven decades before the start of the Harry Potter story, the films will follow magizoologist Newt Scamander. They’re not prequels or sequels, but an “extension of the wizarding world.”
Jaren terug was hier toch gewoon een functie voor?quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik nu niet voor je fixen, ben op het werk. Stuur me ff een DM als reminder, doe ik het vanavond ff.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel inderdaad ook. Een punt voor of een punt na de smiley.
Zeg het ze Karinaquote:
ja maar die was van Hij-die-we-niet-mogen-noemenquote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren terug was hier toch gewoon een functie voor?
Oh ja. Dat gezeik was ik alweer vergetenquote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar die was van Hij-die-we-niet-mogen-noemen
Waarheid.quote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren terug was hier toch gewoon een functie voor?
[..]
[..]
Zeg het ze Karina
een mmo nee tochquote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef Rezania het volgende:
Harry Potter kan zich trouwens prima lenen voor een MMO. Of gewoon goede spellen, een remake of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |