Doei Alditaquote:
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.quote:
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`nquote:
Ik moet tegenwoordig 50 uur werken naast mijn studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`n
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnenquote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
of ja moet, ik doe het in ieder geval wel.
kut volwassen worden en geld verdienen
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnen
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiëntquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studie
Goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiënt
daarnaast studeer ik op mijn werk. voordelen van een ambtenaar zijn
ja ok, ik ken het eigenlijk wel. zo'n ochtend doe je echt geen reet.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.
Ja wel fit elke dag ook al zuip ik sowieso niet veel doordeweeks
Teringquote:
beetje raar, ook een reden waarom ik zoveel werk. natuurkunde, maar ik wil richting ict. werk is ook gewoon een fulltime ict baan om werkervaring op te bouwen.quote:
Precies dat ja. Maar echt zeiken kan ik niet aangezien ik de afgelopen maanden nogal verwend was qua roosterquote:Op zondag 13 april 2014 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, ik ken het eigenlijk wel. zo'n ochtend doe je echt geen reet.
pas als je je daadwerkelijk moet inspannen ben je fit.
Daarom werk ik wel graag zondag een paar uurtjes, kom je nog vroeg je bed uit en doe je nog eens iets 's avonds.
Natuurkunde bevalt je niet?quote:Op zondag 13 april 2014 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje raar, ook een reden waarom ik zoveel werk. natuurkunde, maar ik wil richting ict. werk is ook gewoon een fulltime ict baan om werkervaring op te bouwen.
Kan gebeuren, zit je nog wel in je eerste jaar?quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ondanks dat het een mooie studie is, nee
neem jij ook bier mee naar de uni?quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ondanks dat het een mooie studie is, nee
nee, anders had ik wel gewisseld.quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zit je nog wel in je eerste jaar?
nee, maar daar heb je de barretjes voor. kost toch geen drol.quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
neem jij ook bier mee naar de uni?
dat vroeg ik me zomaar af
Dan is het wel makkelijker om die overstap later te maken ja.quote:Op zondag 13 april 2014 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, anders had ik wel gewisseld.
nu is het dus wat bijleren tijdens mijn werk en verder klus ik wat bij met zzp'ers die bedrijfsnetwerken inrichten. gelukkig zit ik bij een detacheringsbureau die als stelregel hebben dat ze liever een WO bioloog aannemen dan een mbo ict'er. laat zien dat je gedreven en competent genoeg bent en je krijgt baantjes waar je stiekem net niet goed genoeg voor bent, dan leer je wel enorm snel.
hoi lieverdquote:
oh daar hebben we dit heldere licht ook weer.quote:
hoe gaat die bij jou?quote:Op zondag 13 april 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het wel makkelijker om die overstap later te maken ja.
Haha, laten we stellen dat jij het qua studie en werk heel wat beter voor elkaar hebt dan ikquote:
Hepskiquote:
kusjequote:
goed heur met jou?quote:
komt wel, je hoort alleen de succesverhalen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, laten we stellen dat jij het qua studie en werk heel wat beter voor elkaar hebt dan ik![]()
Verder gaat het wel aardig laatste tijd, bij vlagen
Gelukkigquote:Op zondag 13 april 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed heur met jou?![]()
Hoe was het met Fera in de biioscoop?
Die hoor je hier op fok vaker dan de andere verhaen jaquote:Op zondag 13 april 2014 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
komt wel, je hoort alleen de succesverhalen.
ben ook al 24, dus er had wel wat meer ingezeten
Vertellquote:Op maandag 14 april 2014 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig
Haha, erg tofOok heel leuk weekend gehad
quote:Op maandag 14 april 2014 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
leer godber de tyfus kut normaal taal
niet alleen op fok.quote:Op maandag 14 april 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoor je hier op fok vaker dan de andere verhaen ja![]()
Achja ik hoophet, ikzal wel een behoorlijke laatbloeier zijn
Zal ik zo eens lezen, thanks!quote:Op maandag 14 april 2014 00:03 schreef Adames het volgende:
[..]
niet alleen op fok.
als je even tijd hebt
http://www.huffingtonpost(...)happy_b_3930620.html
Heeft Sof al niet genoeg over die film verteld?quote:
Gewoon over je geslaagde weekendquote:Op maandag 14 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft Sof al niet genoeg over die film verteld?
Of heb je het ergens anders over?
quote:Op maandag 14 april 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft Sof al niet genoeg over die film verteld?
Of heb je het ergens anders over?
Homofoben kunnen altijd erg gefrustreerd raken van zulke gifjesquote:
ik wil ook wel eens met een lekkere jongen zoenen eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Homofoben kunnen altijd erg gefrustreerd raken van zulke gifjes
quote:Op maandag 14 april 2014 00:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
op kk met gay dingen gatverdamen
Die komt hier nooit meer. Zou het in ONZ proberenquote:Op maandag 14 april 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens met een lekkere jongen zoenen eigenlijk
rezania
hebben jullie hem weggepestquote:Op maandag 14 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt hier nooit meer. Zou het in ONZ proberen
Ik ben altijd lief tegen Rezquote:
optyfen jezus christus maria jozef hoe fucking vies is dat wel niet godver optyfen vcoordat je my laat kotsen smerige gayuquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
optyfen jezus christus maria jozef hoe fucking vies is dat wel niet godver optyfen vcoordat je my laat kotsen smerige gayu
Voor het zingen de kerk uitgaan werkt niet altijd.quote:
quote:
Jij bent niet vies van een beetje gay?quote:
iedereen is datquote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van een beetje gay?
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van een beetje gay?
Als iedereen gay was zou er geen overbevolking zijn OFquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef LETMEIN het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen, morgen verder Suits kijken
sorry ik heb eht niet zo met homosquote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iedereen gay was zou er geen overbevolking zijn OF
quote:Op maandag 14 april 2014 00:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sorry ik heb eht niet zo met homos
Een klein understatement jaquote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
optyfen jezus christus maria jozef hoe fucking vies is dat wel niet godver optyfen vcoordat je my laat kotsen smerige gayu
Heb je nou al met Rez gemeet?quote:
En?quote:
Positief?quote:
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Trouwens happy, ik heb 5x gewonnen en Rez 2x, en jij was slechter dan hij dus bij deze ben ik beter dan jou.
#poolen #jwz
Oeh, wat een smoothe opmerking weerquote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spannend. Maar mij maak je niet jaloers hoorquote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.
Oh, gaan we meeten dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spoedig.quote:
Sletquote:
Manslet jwz tochquote:
Moet je toestemming vragen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zolang ik je kontje mag aanraken, is het prima.
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.quote:
quote:
Ga je gang maar Etsu.quote:Op maandag 14 april 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.
Nee.quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?
Maar dan raak je me toch ook aan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.
Fera. Je kan toch wel lezen?quote:
Fetaquote:
Via extensie ja.quote:Op maandag 14 april 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik een komkommer in je anus stop, raak ik je aan?
Waar heb jij het over dan?quote:
Autocorrect is een bitch.quote:
quote:
quote:
Weenie hoor, beetje eng.quote:Op maandag 14 april 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doen we dat als je voorover buigt om te poolen.
datum volgt.
Dat is de eerste keer altijd.quote:
Ik ga uitdagingen altijd aan. Lets do it.quote:
Hoi Faxiequote:
Hoe was je weekend?quote:
Into the wild.quote:
Leukquote:Op maandag 14 april 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel leukGisteren meetje/housewarming gehad, was gezellig
![]()
En jij?
Af en toe heb ik nog steeds de drang om precies hetzelfde als hem te doenquote:
Tamashiiquote:Op maandag 14 april 2014 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leukvan wie?
Volgens mij weet je het al
Ergens hoop ik van niet, maar het was wel een prachtfilm.quote:Op maandag 14 april 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog steeds de drang om precies hetzelfde als hem te doen
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoorquote:Op maandag 14 april 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens hoop ik van niet, maar het was wel een prachtfilm.
quote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoor
dat terwijl de film er juist om ging dat ook dat niet zaligmakend isquote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoor
Nee klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dat terwijl de film er juist om ging dat ook dat niet zaligmakend is
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.quote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt.
Nou ja voor hem was dat het wel. Ondanks dat het hem fataal is geworden. Hij heeft wel echt `geleefd''
Hij was niet ongelukkig geloof ik.quote:Op maandag 14 april 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.
Toch denk ik dat het voor veel mensen wel een uitweg is om gelukkig te leven.quote:Op maandag 14 april 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.quote:
om een excuus te zoeken voor mijn enorm trieste levenquote:Op maandag 14 april 2014 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom roken jullie elke dag wiet
ha gayquote:Op maandag 14 april 2014 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
om een excuus te zoeken voor mijn enorm trieste leven
mijn seksuele geaardheid heeft er weinig mee van doenquote:
Nee joh viel wel mee. Voor hij de wildernis introk had hij enorm mooie tijden met mensen die hem inspireerde.quote:Op maandag 14 april 2014 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.
heb je jonkoquote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn seksuele geaardheid heeft er weinig mee van doen
maar misschien kan ik je nog een antwoord geven wat je graag wilt horen, zeg het maar
ja precies, waardoor het contrast met lekker de wildernis intrekken juist werd vergroot.quote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh viel wel mee. Voor hij de wildernis introk had hij enorm mooie tijden met mensen die hem inspireerde.
Ja oke, heb je wel gelijk in. Uiteindelijk heeft het hem niks opgeleverd.quote:Op maandag 14 april 2014 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja precies, waardoor het contrast met lekker de wildernis intrekken juist werd vergroot.
juist als zijn studietijd belachelijk werd gemaakt en er een enorme zelfontplooiing plaatsvond in de wildernis had je meer een punt.
Ik verloor expres.quote:Op maandag 14 april 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Trouwens happy, ik heb 5x gewonnen en Rez 2x, en jij was slechter dan hij dus bij deze ben ik beter dan jou.
#poolen #jwz
quote:Op maandag 14 april 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens met een lekkere jongen zoenen eigenlijk
rezania
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt hier nooit meer. Zou het in ONZ proberen
Hey lekker ventje.quote:
Welterusten Fokkiequote:
Spoedig?quote:
Spoedig.quote:
Hij wilde juist ontsnappen aan het leven dat van hem verwacht werd, hij voelde zich meer gevangen in de moderne maatschappij en wilde zich vrij voelen. Ik neem aan dat doodgaan niet zijn idee was, maar verder voelde zich volgens mij juist gelukkig op zijn reis, ondanks de tegenslagen. Ook in Alaska.quote:Op maandag 14 april 2014 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.
Wie?quote:Op maandag 14 april 2014 08:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde juist ontsnappen aan het leven dat van hem verwacht werd, hij voelde zich meer gevangen in de moderne maatschappij en wilde zich vrij voelen. Ik neem aan dat doodgaan niet zijn idee was, maar verder voelde zich volgens mij juist gelukkig op zijn reis, ondanks de tegenslagen. Ook in Alaska.
De hoofdpersoon uit Into the Wild.quote:
Zal ik het komen opwarmen dan?quote:
teringquote:Op maandag 14 april 2014 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen 27 episodes gekeken
Halloquote:
Goed goedquote:
Haha Damnquote:
Wat doen?quote:
Succeszquote:
Hoezo? Je gaat toch voor jezelfquote:
Is toch veel leukerquote:
Ja tuurlijk is het leuker. Maar als het niet kan, boeiendquote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is toch veel leukeren mijn motivatie is gewoon kut, dan ga ik al helemaal niet
Ga jij alleen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het leuker. Maar als het niet kan, boeiend
Gelukkig heb jij het niet heel erg nodig
Ja, eng he?quote:
Ik weet het maar ik ken mezelfquote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het leuker. Maar als het niet kan, boeiend
Gelukkig heb jij het niet heel erg nodig
Wat?quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik ken mezelf
Nou
Zal ik meegaan?quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik ken mezelf
Nou
Valt ook wel mee, moet alleen gewoon fit blijven. Helpt misschien welquote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?ben je beetje vette paki aan het worden?
Of ga hardlopen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, moet alleen gewoon fit blijven. Helpt misschien wel
dit iets?quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, moet alleen gewoon fit blijven. Helpt misschien wel
Zeker als je oortjes in hebt, niks mis meequote:
Ik doe liever dingen thuis en volgens doe ik al voldoende cardio oefeningenquote:
Work-out in bed danquote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen thuis en volgens doe ik al voldoende cardio oefeningen
xdxdquote:
Tsja, als je er inso stijl lafjes over heen gaat...quote:
Snoeihard met de blote sabel toch?quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, als je er inso stijl lafjes over heen gaat...
Vol vurige passie tochquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snoeihard met de blote sabel toch?
Zoals Khal Drogoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zoals Khal Drogo
Als ik haar mag ballen, zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
')quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik haar mag ballen, zeker
tl;drquote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
'Hallo, mijn naam is Ibrahim en ik kom uit Afghanistan. Ik ben lid van al-Qaeda en op 1 juni ga ik iets groots doen'. Deze boodschap twitterde tiener 'Sarah' gisteren naar American Airlines. Wat mogelijk begon als een grap liep daarna volledig uit de hand. De Amerikaanse vliegtuigmaatschappij riep de hulp in van de FBI en Sarah putte zich uit in excuses om uiteindelijk met een smoes toe te geven. Dat alles via Twitter.
Het berichtje van twitteraar @QueenDemetriax_, met de naam Sarah in de accountbeschrijving, krijgt plots een serieuze lading als American Airlines via hetzelfde medium reageert. 'Sarah, we nemen dit soort bedreigingen zeer serieus. We sturen jouw IP-adres en verdere gegevens naar onze veiligheidsafdeling en de FBI.'
Waar Sarah dacht zich er in eerste instantie nog lacherig vanaf te kunnen maken ('OMG, ik ben zo dom. Ik ben bang'), denkt ze daar na duizenden retweets toch anders over. Op het Twitteraccount van het meisje volgt een stortvloed aan excuses en overwegingen.
14 jaar oud
'Ik ben maar 14 jaar oud. Denken ze nu echt dat ik een vliegtuig ga opblazen? Ik ben gewoon stom, ok?!', Twittert @QueenDemetriax_.
Het aantal volgers van haar account stijgt razendsnel, van 11.000 gistermiddag naar ruim 30.000 vandaag. Ze zijn allemaal getuige van haar overwegingen. 'Een kant van mij zegt om de tweet te verwijderen, maar een andere kant zegt 'nee LOL'. Wat te doen?'
Het meisje verwijdert ondertussen de naam Sarah van haar account, past haar profielfoto aan en verwijdert uiteindelijk toch het gewraakte bericht. In plaats van te stoppen met twitteren, blijft ze daarna toch doorgaan.
Grappend: 'Ik heb een advocaat nodig. Is er eentje in de buurt'. Meer serieus: 'Ik zeg het niet tegen mijn ouders. Zij zullen zeggen dat ik mijn Twitteraccount moet verwijderen. Dat zou het einde van mijn leven betekenen.' En dom: 'Ik heb de FBI voor de zekerheid maar geblokkeerd'
Excuses
Sarah zegt op ongeveer 15 uur afstand van Amerika te wonen, volgens Engelstalige media zou ze Nederlands zijn, hoewel ze steeds in het Engels twittert. Op een gegeven bericht het meisje dat Geert Wilders een goede vriend van haar is.
De knoeiboel die @QueenDemetriax_ ervan maakt is daarmee niet ten einde. Ze loopt vast in verschillende excuses. Ze bericht de vliegtuigmaatschappij dat haar zus op 1 juni jarig is en dat dat is waarop ze doelde. Ook het 'klassieke' excuus volgt: 'Mijn account was gehackt. Ik heb niks verstuurd.'
Na het gedraai geeft Sarah uiteindelijk met een smoes toe: ze had het berichtje een maand geleden al geschreven. Omdat het haar toch geen goed idee leek, had ze de tweet opgeslagen en niet verstuurd. Dat gebeurde een maand later toch, per ongeluk natuurlijk. 'Mijn Twitter sloeg op hol en verstuurde het bericht.'
Sarah zag de boel via Twitter uit de hand lopen, verwijderde het bericht en hoopt nu dat de vliegtuigmaatschappij en de FBI de hand over het hart strijken. 'Het ging niet over 9/11 en niet over de vermiste vlucht MH370. Het was een ongelukje.'tering domme snol
Ik zet tenminste wat zinnigs in de sc jaquote:
je hebt het gekopieerd jaquote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zet tenminste wat zinnigs in de sc ja
Dan nogquote:
ja gaat primaquote:
Goed zo, ook hoorquote:
4x is beter hequote:Op maandag 14 april 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed zo, ook hoor
Zo naar de sportschool.kan alleen niet 3x deze week
hoezo niet?quote:Op maandag 14 april 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed zo, ook hoor
Zo naar de sportschool.kan alleen niet 3x deze week
Heb vrijdag tot zondag familie weekend.quote:
Ma Di Do Vr (ochtend)quote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vrijdag tot zondag familie weekend.
Je moet niet overbelastenquote:
Sochtends vroeg al wegquote:
oh leukquote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb vrijdag tot zondag familie weekend.
Normaal gingen we altijd naar de Ardennen elk jaar maar nu naar Haaksbergen ofzoquote:
wow nicequote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gingen we altijd naar de Ardennen elk jaar maar nu naar Haaksbergen ofzohuisje gehuurd met jacuzzi enzo.
En broertje had et idee om er een molweekend van te maken dus dat is wel grappig
Heb je kleine familie?quote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gingen we altijd naar de Ardennen elk jaar maar nu naar Haaksbergen ofzohuisje gehuurd met jacuzzi enzo.
En broertje had et idee om er een molweekend van te maken dus dat is wel grappig
chillweekend?quote:Op maandag 14 april 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Vorige keer was het snachts nogal laat geworden met harde muziek en veel bier. Was m'n oma wakker geschrokken en had ze de politie gebeld en gezegd dat ze hoopte dat er een vrachtwagen ons zou overrijdenquote:Op maandag 14 april 2014 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
wow nice![]()
je hebt wel leuke familie toch, dan houd je zo'n weekend wel uit
lol watquote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Vorige keer was het snachts nogal laat geworden met harde muziek en veel bier. Was m'n oma wakker geschrokken en had ze de politie gebeld en gezegd dat ze hoopte dat er een vrachtwagen ons zou overrijden![]()
Nee gaan iets van 25 mensen mee. En dat is een heel klein gedeeltequote:
Kutwijfquote:
/carequote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutwijf
@Sof: m'n oma is lief hoor ze was alleen heel erg geschrokken
heb tegen lb okéquote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutwijf
@Sof: m'n oma is lief hoor ze was alleen heel erg geschrokken
Krijg een loopneusquote:
wat zei ik nou???quote:
Je bent zelf een loopneusquote:
Ja dat wil ze natuurlijk nietquote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
heb tegen lb oké
je zult eerst langs mij moeten!!!
lb en ik beschermen elkaar
en waarom zou ze dan willen dat jullie dood gaan
Ik schoot in de lachquote:
oooh okequote:Op maandag 14 april 2014 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat wil ze natuurlijk nietze had het wss over de muziek installatie ofzo
Nu sporten
Liksteenquote:
ik ook nuquote:
Kurt Liksteenquote:
Goed geacteerd hoor, dat Pro Deo gebeurenquote:
Het sarcasme spat er vanafquote:Op maandag 14 april 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed geacteerd hoor, dat Pro Deo gebeuren
Goed geacteerd hoor, in Sexceteraquote:Op maandag 14 april 2014 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed geacteerd hoor, dat Pro Deo gebeuren
Hele reconstructie viel tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |