Positief?quote:
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Trouwens happy, ik heb 5x gewonnen en Rez 2x, en jij was slechter dan hij dus bij deze ben ik beter dan jou.
#poolen #jwz
Oeh, wat een smoothe opmerking weerquote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spannend. Maar mij maak je niet jaloers hoorquote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.
Oh, gaan we meeten dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spoedig.quote:
Sletquote:
Manslet jwz tochquote:
Moet je toestemming vragen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zolang ik je kontje mag aanraken, is het prima.
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.quote:
quote:
Ga je gang maar Etsu.quote:Op maandag 14 april 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.
Nee.quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?
Maar dan raak je me toch ook aan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.
Fera. Je kan toch wel lezen?quote:
Fetaquote:
Via extensie ja.quote:Op maandag 14 april 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik een komkommer in je anus stop, raak ik je aan?
Waar heb jij het over dan?quote:
Autocorrect is een bitch.quote:
quote:
quote:
Weenie hoor, beetje eng.quote:Op maandag 14 april 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doen we dat als je voorover buigt om te poolen.
datum volgt.
Dat is de eerste keer altijd.quote:
Ik ga uitdagingen altijd aan. Lets do it.quote:
Hoi Faxiequote:
Hoe was je weekend?quote:
Into the wild.quote:
Leukquote:Op maandag 14 april 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel leukGisteren meetje/housewarming gehad, was gezellig
![]()
En jij?
Af en toe heb ik nog steeds de drang om precies hetzelfde als hem te doenquote:
Tamashiiquote:Op maandag 14 april 2014 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leukvan wie?
Volgens mij weet je het al
Ergens hoop ik van niet, maar het was wel een prachtfilm.quote:Op maandag 14 april 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe heb ik nog steeds de drang om precies hetzelfde als hem te doen
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoorquote:Op maandag 14 april 2014 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens hoop ik van niet, maar het was wel een prachtfilm.
quote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoor
dat terwijl de film er juist om ging dat ook dat niet zaligmakend isquote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dan niet m`n geld verbranden en alleen door Alaska zwerven en gevaarlijke besjes eten hoor
Nee klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dat terwijl de film er juist om ging dat ook dat niet zaligmakend is
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.quote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt.
Nou ja voor hem was dat het wel. Ondanks dat het hem fataal is geworden. Hij heeft wel echt `geleefd''
Hij was niet ongelukkig geloof ik.quote:Op maandag 14 april 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.
Toch denk ik dat het voor veel mensen wel een uitweg is om gelukkig te leven.quote:Op maandag 14 april 2014 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en eenzaam gestorven, enorm ongelukkig.
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.quote:
om een excuus te zoeken voor mijn enorm trieste levenquote:Op maandag 14 april 2014 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom roken jullie elke dag wiet
ha gayquote:Op maandag 14 april 2014 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
om een excuus te zoeken voor mijn enorm trieste leven
mijn seksuele geaardheid heeft er weinig mee van doenquote:
Nee joh viel wel mee. Voor hij de wildernis introk had hij enorm mooie tijden met mensen die hem inspireerde.quote:Op maandag 14 april 2014 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.
heb je jonkoquote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn seksuele geaardheid heeft er weinig mee van doen
maar misschien kan ik je nog een antwoord geven wat je graag wilt horen, zeg het maar
ja precies, waardoor het contrast met lekker de wildernis intrekken juist werd vergroot.quote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh viel wel mee. Voor hij de wildernis introk had hij enorm mooie tijden met mensen die hem inspireerde.
Ja oke, heb je wel gelijk in. Uiteindelijk heeft het hem niks opgeleverd.quote:Op maandag 14 april 2014 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja precies, waardoor het contrast met lekker de wildernis intrekken juist werd vergroot.
juist als zijn studietijd belachelijk werd gemaakt en er een enorme zelfontplooiing plaatsvond in de wildernis had je meer een punt.
Ik verloor expres.quote:Op maandag 14 april 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Trouwens happy, ik heb 5x gewonnen en Rez 2x, en jij was slechter dan hij dus bij deze ben ik beter dan jou.
#poolen #jwz
quote:Op maandag 14 april 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens met een lekkere jongen zoenen eigenlijk
rezania
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komt hier nooit meer. Zou het in ONZ proberen
Hey lekker ventje.quote:
Welterusten Fokkiequote:
Spoedig?quote:
Spoedig.quote:
Hij wilde juist ontsnappen aan het leven dat van hem verwacht werd, hij voelde zich meer gevangen in de moderne maatschappij en wilde zich vrij voelen. Ik neem aan dat doodgaan niet zijn idee was, maar verder voelde zich volgens mij juist gelukkig op zijn reis, ondanks de tegenslagen. Ook in Alaska.quote:Op maandag 14 april 2014 01:17 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien te lang geleden voor me, maar volgens mij had ik constant twijfels of hij zijn leven zo wel had bedoeld. het was een constante overlevingsstrijd waarbij een kleine fout fataal zou worden. ergens wel romantisch, maar uiteindelijk heeft hij niks betekend voor 'de wereld'.
Wie?quote:Op maandag 14 april 2014 08:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde juist ontsnappen aan het leven dat van hem verwacht werd, hij voelde zich meer gevangen in de moderne maatschappij en wilde zich vrij voelen. Ik neem aan dat doodgaan niet zijn idee was, maar verder voelde zich volgens mij juist gelukkig op zijn reis, ondanks de tegenslagen. Ook in Alaska.
De hoofdpersoon uit Into the Wild.quote:
Zal ik het komen opwarmen dan?quote:
teringquote:Op maandag 14 april 2014 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen 27 episodes gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |