Positief?quote:
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Trouwens happy, ik heb 5x gewonnen en Rez 2x, en jij was slechter dan hij dus bij deze ben ik beter dan jou.
#poolen #jwz
Oeh, wat een smoothe opmerking weerquote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spannend. Maar mij maak je niet jaloers hoorquote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht nerd, wij speelden minder lang. Wij zaten elkaars lichaam te bewonderen.
Oh, gaan we meeten dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Wanneer wij meeten toon ik je wel hoe je een stick moet handelen.
Spoedig.quote:
Sletquote:
Manslet jwz tochquote:
Moet je toestemming vragen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zolang ik je kontje mag aanraken, is het prima.
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.quote:
quote:
Ga je gang maar Etsu.quote:Op maandag 14 april 2014 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kont publiek bezit was.
Nee.quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel verder gaan dan aanraken eigenlijk.
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe kan je verder gaan dan aanraken dan?
Maar dan raak je me toch ook aan?quote:Op maandag 14 april 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dingen in dat gat tussen je kont stoppen.
Fera. Je kan toch wel lezen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |