Doei Alditaquote:
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.quote:
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`nquote:
Ik moet tegenwoordig 50 uur werken naast mijn studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`n
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnenquote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
of ja moet, ik doe het in ieder geval wel.
kut volwassen worden en geld verdienen
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnen
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiëntquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studie
Goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiënt
daarnaast studeer ik op mijn werk. voordelen van een ambtenaar zijn
ja ok, ik ken het eigenlijk wel. zo'n ochtend doe je echt geen reet.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.
Ja wel fit elke dag ook al zuip ik sowieso niet veel doordeweeks
Teringquote:
beetje raar, ook een reden waarom ik zoveel werk. natuurkunde, maar ik wil richting ict. werk is ook gewoon een fulltime ict baan om werkervaring op te bouwen.quote:
Precies dat ja. Maar echt zeiken kan ik niet aangezien ik de afgelopen maanden nogal verwend was qua roosterquote:Op zondag 13 april 2014 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, ik ken het eigenlijk wel. zo'n ochtend doe je echt geen reet.
pas als je je daadwerkelijk moet inspannen ben je fit.
Daarom werk ik wel graag zondag een paar uurtjes, kom je nog vroeg je bed uit en doe je nog eens iets 's avonds.
Natuurkunde bevalt je niet?quote:Op zondag 13 april 2014 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje raar, ook een reden waarom ik zoveel werk. natuurkunde, maar ik wil richting ict. werk is ook gewoon een fulltime ict baan om werkervaring op te bouwen.
Kan gebeuren, zit je nog wel in je eerste jaar?quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ondanks dat het een mooie studie is, nee
neem jij ook bier mee naar de uni?quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ondanks dat het een mooie studie is, nee
nee, anders had ik wel gewisseld.quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zit je nog wel in je eerste jaar?
nee, maar daar heb je de barretjes voor. kost toch geen drol.quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
neem jij ook bier mee naar de uni?
dat vroeg ik me zomaar af
Dan is het wel makkelijker om die overstap later te maken ja.quote:Op zondag 13 april 2014 23:53 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, anders had ik wel gewisseld.
nu is het dus wat bijleren tijdens mijn werk en verder klus ik wat bij met zzp'ers die bedrijfsnetwerken inrichten. gelukkig zit ik bij een detacheringsbureau die als stelregel hebben dat ze liever een WO bioloog aannemen dan een mbo ict'er. laat zien dat je gedreven en competent genoeg bent en je krijgt baantjes waar je stiekem net niet goed genoeg voor bent, dan leer je wel enorm snel.
hoi lieverdquote:
oh daar hebben we dit heldere licht ook weer.quote:
hoe gaat die bij jou?quote:Op zondag 13 april 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het wel makkelijker om die overstap later te maken ja.
Haha, laten we stellen dat jij het qua studie en werk heel wat beter voor elkaar hebt dan ikquote:
Hepskiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |