Doei Alditaquote:
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.quote:
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`nquote:
Ik moet tegenwoordig 50 uur werken naast mijn studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Guus kom naar huus want de koei`n stoan op spring`n
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnenquote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moet tegenwoordig alleen 's middags naar school. 12:50 beginnen telkens.
Met jou?
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studiequote:Op zondag 13 april 2014 23:37 schreef Adames het volgende:
of ja moet, ik doe het in ieder geval wel.
kut volwassen worden en geld verdienen
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Adames het volgende:
[..]
al snap ik je klacht niet echt, elke avond zuipen en toch enigszins fit aan je college beginnen
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiëntquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je toch totaal geen tijd meer voor studie
Goed bezigquote:Op zondag 13 april 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
tot nu toe alles gehaald met goede punten, gelukkig werken we vrij efficiënt
daarnaast studeer ik op mijn werk. voordelen van een ambtenaar zijn
ja ok, ik ken het eigenlijk wel. zo'n ochtend doe je echt geen reet.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet ook nog reizen. Ben dus liever vroeger thuis dan nu zeg maar.
Ja wel fit elke dag ook al zuip ik sowieso niet veel doordeweeks
Teringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |