abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2014 @ 14:11:00 #226
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_138865734
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat? _O- ben je beetje vette paki aan het worden? :7
Valt ook wel mee, moet alleen gewoon fit blijven. Helpt misschien wel
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  maandag 14 april 2014 @ 14:11:25 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_138865742
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Of ga hardlopen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_138865771
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

dit iets?

Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_138865791
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, eng he?
Nee, zou ik ook doen
  maandag 14 april 2014 @ 14:14:23 #230
319979 Fok-it
All is well
pi_138865844
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

Nee, zou ik ook doen
Zeker als je oortjes in hebt, niks mis mee :P

En zit vaak oud volk, of 16-jarige patsers die met een te strak shirtje aan laten zien hoeveel ze kunnen tillen. :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 14 april 2014 @ 14:16:51 #231
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_138865944
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of ga hardlopen.
Ik doe liever dingen thuis en volgens doe ik al voldoende cardio oefeningen
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  maandag 14 april 2014 @ 14:17:25 #232
319979 Fok-it
All is well
pi_138865964
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ik doe liever dingen thuis en volgens doe ik al voldoende cardio oefeningen
Work-out in bed dan
  maandag 14 april 2014 @ 14:18:14 #233
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_138865988
quote:
9s.gif Op maandag 14 april 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Work-out in bed dan
xdxd
pi_138866035
quote:
9s.gif Op maandag 14 april 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Work-out in bed dan
'work-out'
pi_138866066
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

'work-out'
Ja tog
pi_138867341
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

'work-out'
neuken xD
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138867376
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

neuken xD
overrated :')
pi_138867429
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

overrated :')
Tsja, als je er inso stijl lafjes over heen gaat...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138867453
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Tsja, als je er inso stijl lafjes over heen gaat...
Snoeihard met de blote sabel toch? :+
pi_138867484
quote:
6s.gif Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Snoeihard met de blote sabel toch? :+
Vol vurige passie toch
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138867539
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Vol vurige passie toch
Zoals Khal Drogo _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 april 2014 @ 15:01:42 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_138867558
'Hallo, mijn naam is Ibrahim en ik kom uit Afghanistan. Ik ben lid van al-Qaeda en op 1 juni ga ik iets groots doen'. Deze boodschap twitterde tiener 'Sarah' gisteren naar American Airlines. Wat mogelijk begon als een grap liep daarna volledig uit de hand. De Amerikaanse vliegtuigmaatschappij riep de hulp in van de FBI en Sarah putte zich uit in excuses om uiteindelijk met een smoes toe te geven. Dat alles via Twitter.

Het berichtje van twitteraar @QueenDemetriax_, met de naam Sarah in de accountbeschrijving, krijgt plots een serieuze lading als American Airlines via hetzelfde medium reageert. 'Sarah, we nemen dit soort bedreigingen zeer serieus. We sturen jouw IP-adres en verdere gegevens naar onze veiligheidsafdeling en de FBI.'

Waar Sarah dacht zich er in eerste instantie nog lacherig vanaf te kunnen maken ('OMG, ik ben zo dom. Ik ben bang'), denkt ze daar na duizenden retweets toch anders over. Op het Twitteraccount van het meisje volgt een stortvloed aan excuses en overwegingen.

14 jaar oud
'Ik ben maar 14 jaar oud. Denken ze nu echt dat ik een vliegtuig ga opblazen? Ik ben gewoon stom, ok?!', Twittert @QueenDemetriax_.

Het aantal volgers van haar account stijgt razendsnel, van 11.000 gistermiddag naar ruim 30.000 vandaag. Ze zijn allemaal getuige van haar overwegingen. 'Een kant van mij zegt om de tweet te verwijderen, maar een andere kant zegt 'nee LOL'. Wat te doen?'

Het meisje verwijdert ondertussen de naam Sarah van haar account, past haar profielfoto aan en verwijdert uiteindelijk toch het gewraakte bericht. In plaats van te stoppen met twitteren, blijft ze daarna toch doorgaan.

Grappend: 'Ik heb een advocaat nodig. Is er eentje in de buurt'. Meer serieus: 'Ik zeg het niet tegen mijn ouders. Zij zullen zeggen dat ik mijn Twitteraccount moet verwijderen. Dat zou het einde van mijn leven betekenen.' En dom: 'Ik heb de FBI voor de zekerheid maar geblokkeerd'

Excuses
Sarah zegt op ongeveer 15 uur afstand van Amerika te wonen, volgens Engelstalige media zou ze Nederlands zijn, hoewel ze steeds in het Engels twittert. Op een gegeven bericht het meisje dat Geert Wilders een goede vriend van haar is.

De knoeiboel die @QueenDemetriax_ ervan maakt is daarmee niet ten einde. Ze loopt vast in verschillende excuses. Ze bericht de vliegtuigmaatschappij dat haar zus op 1 juni jarig is en dat dat is waarop ze doelde. Ook het 'klassieke' excuus volgt: 'Mijn account was gehackt. Ik heb niks verstuurd.'

Na het gedraai geeft Sarah uiteindelijk met een smoes toe: ze had het berichtje een maand geleden al geschreven. Omdat het haar toch geen goed idee leek, had ze de tweet opgeslagen en niet verstuurd. Dat gebeurde een maand later toch, per ongeluk natuurlijk. 'Mijn Twitter sloeg op hol en verstuurde het bericht.'

Sarah zag de boel via Twitter uit de hand lopen, verwijderde het bericht en hoopt nu dat de vliegtuigmaatschappij en de FBI de hand over het hart strijken. 'Het ging niet over 9/11 en niet over de vermiste vlucht MH370. Het was een ongelukje.'

_O- tering domme snol :')
pi_138867572
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Zoals Khal Drogo _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik haar mag ballen, zeker
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_138868248
:
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Als ik haar mag ballen, zeker
')
pi_138868698
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef LETMEIN het volgende:
:

[..]

')
O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 14 april 2014 @ 15:37:00 #247
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_138868752
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
'Hallo, mijn naam is Ibrahim en ik kom uit Afghanistan. Ik ben lid van al-Qaeda en op 1 juni ga ik iets groots doen'. Deze boodschap twitterde tiener 'Sarah' gisteren naar American Airlines. Wat mogelijk begon als een grap liep daarna volledig uit de hand. De Amerikaanse vliegtuigmaatschappij riep de hulp in van de FBI en Sarah putte zich uit in excuses om uiteindelijk met een smoes toe te geven. Dat alles via Twitter.

Het berichtje van twitteraar @QueenDemetriax_, met de naam Sarah in de accountbeschrijving, krijgt plots een serieuze lading als American Airlines via hetzelfde medium reageert. 'Sarah, we nemen dit soort bedreigingen zeer serieus. We sturen jouw IP-adres en verdere gegevens naar onze veiligheidsafdeling en de FBI.'

Waar Sarah dacht zich er in eerste instantie nog lacherig vanaf te kunnen maken ('OMG, ik ben zo dom. Ik ben bang'), denkt ze daar na duizenden retweets toch anders over. Op het Twitteraccount van het meisje volgt een stortvloed aan excuses en overwegingen.

14 jaar oud
'Ik ben maar 14 jaar oud. Denken ze nu echt dat ik een vliegtuig ga opblazen? Ik ben gewoon stom, ok?!', Twittert @QueenDemetriax_.

Het aantal volgers van haar account stijgt razendsnel, van 11.000 gistermiddag naar ruim 30.000 vandaag. Ze zijn allemaal getuige van haar overwegingen. 'Een kant van mij zegt om de tweet te verwijderen, maar een andere kant zegt 'nee LOL'. Wat te doen?'

Het meisje verwijdert ondertussen de naam Sarah van haar account, past haar profielfoto aan en verwijdert uiteindelijk toch het gewraakte bericht. In plaats van te stoppen met twitteren, blijft ze daarna toch doorgaan.

Grappend: 'Ik heb een advocaat nodig. Is er eentje in de buurt'. Meer serieus: 'Ik zeg het niet tegen mijn ouders. Zij zullen zeggen dat ik mijn Twitteraccount moet verwijderen. Dat zou het einde van mijn leven betekenen.' En dom: 'Ik heb de FBI voor de zekerheid maar geblokkeerd'

Excuses
Sarah zegt op ongeveer 15 uur afstand van Amerika te wonen, volgens Engelstalige media zou ze Nederlands zijn, hoewel ze steeds in het Engels twittert. Op een gegeven bericht het meisje dat Geert Wilders een goede vriend van haar is.

De knoeiboel die @QueenDemetriax_ ervan maakt is daarmee niet ten einde. Ze loopt vast in verschillende excuses. Ze bericht de vliegtuigmaatschappij dat haar zus op 1 juni jarig is en dat dat is waarop ze doelde. Ook het 'klassieke' excuus volgt: 'Mijn account was gehackt. Ik heb niks verstuurd.'

Na het gedraai geeft Sarah uiteindelijk met een smoes toe: ze had het berichtje een maand geleden al geschreven. Omdat het haar toch geen goed idee leek, had ze de tweet opgeslagen en niet verstuurd. Dat gebeurde een maand later toch, per ongeluk natuurlijk. 'Mijn Twitter sloeg op hol en verstuurde het bericht.'

Sarah zag de boel via Twitter uit de hand lopen, verwijderde het bericht en hoopt nu dat de vliegtuigmaatschappij en de FBI de hand over het hart strijken. 'Het ging niet over 9/11 en niet over de vermiste vlucht MH370. Het was een ongelukje.'

_O- tering domme snol :')
tl;dr
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_138868769
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

O+
  maandag 14 april 2014 @ 15:37:50 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_138868779
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef supersof het volgende:

[..]

tl;dr
Ik zet tenminste wat zinnigs in de sc ja ;(
  maandag 14 april 2014 @ 15:38:17 #250
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_138868795
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik zet tenminste wat zinnigs in de sc ja ;(
je hebt het gekopieerd ja :{
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')