Dit ja, anders stuur ik Ama op ze afquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Zolang jullie heir niets verpesten, prima toch
Ik jou ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Ik ben echt vaak op het treinstation, maar ik zie LB nooit
Is het hier druk?quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja, anders stuur ik Ama op ze af
sorry we zullen deze SC nu een week moeten verpesten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Zolang jullie heir niets verpesten, prima toch
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.quote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn om te horen, aangezien je een van de weinigen bent die die mening heeft.
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.quote:
Jow rabbit, LMI hierquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.
[..]
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggenquote:
Wel een gemoedelijke sfeer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggen
Zekerquote:
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn hier ook mensen die aangepakt kunnen worden door LMI?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.
Dat is best een zaadprogamma jaquote:
GRTD is ook dicht volgens mijquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
lb schatje ik miste je al
maar nu heb ik je gevonden
R.I.Pquote:
Kom je het hier nu ook verzieken?quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
lb schatje ik miste je al
maar nu heb ik je gevonden
gohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |