Ik vind dat fijn om te horen, aangezien je een van de weinigen bent die die mening heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan wordt het pas echt leuk als mensen zich oprecht aan je storen.
[..]
Ik vind je niet heel sterk in die rol dan. Al mag je je vrij voelen nog wat extra bewijslast in te brengen.
Lueken nieuwen UI HeaNquote:
Ik vind hem leukquote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallon, om alvast in de sfeer te komen
Goed bezig ツquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik maak alles zelf
Jij mag hem ook gebruiken heurrrr
Haha okee thxquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik maak alles zelf
Jij mag hem ook gebruiken heurrrr
landverrader.quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
Tegen de tijd dat WK is doe ik ook WK UI. Ronaldo met Portugal vlag ofzo
DE PORTUGAL VLAGquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
Tegen de tijd dat WK is doe ik ook WK UI. Ronaldo met Portugal vlag ofzo
quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha okee thx
Als de tijd daar is zal ik hem ook als UI instellen
HeaN jij koning des paintsquote:
Chill, waar ga je zeilenquote:
Hoiquote:
Geen idee, hoezo?quote:
Supquote:
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.quote:
Dit ja ik was er 450 seconden, echt fantastischquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Als jullie maar niet hier verder gaan kwallen.
Ga voor de VBL SCquote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
JNG en GRTD heb ik al op m'n CV staan.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
JNG en GRTD heb ik al op m'n CV staan.
Is je E-penor gegroeid?quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zoek een nieuwe SC om dicht te laten gooien, maar ik weet niet welke SC's daar potentie voor hebben.
Hallonquote:
Ik zal jou eens serieus nemen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij neemt FOK!posts ook vrij serieus he
Over de bromance die d4v1d en ik hebbenquote:
Jij bent ook niets gewend zeg.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Over de bromance die d4v1d en ik hebben
He je zit nog in de ontkennigsfase, maar dat komt wel goedquote:
He jij bent modquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe dimmen jij hé anders moet ik je helaas een note aan gaan meten
ben je mod van onzquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn notes zijn 450CM. Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb je zusje 450 x genomen, dat was echt fantastischquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn notes zijn 450CM. Dat is echt fantastisch.
Stalkerquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Ik ben echt vaak op het treinstation, maar ik zie LB nooit
waar dan vanquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kijk wel uit
maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen
Gezelliequote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Zolang jullie heir niets verpesten, prima toch
Dit ja, anders stuur ik Ama op ze afquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik jou ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Ik ben echt vaak op het treinstation, maar ik zie LB nooit
Is het hier druk?quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja, anders stuur ik Ama op ze af
sorry we zullen deze SC nu een week moeten verpesten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.quote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn om te horen, aangezien je een van de weinigen bent die die mening heeft.
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.quote:
Jow rabbit, LMI hierquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik graag het buitenbeentje in deze. Ik ben ervan overtuigd dat het gegrond is.
[..]
Ik heb nog 2 zeilbewijzen ook.
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggenquote:
Wel een gemoedelijke sfeer?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, pieken en dalen, laat ik het zo zeggen
Zekerquote:
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn hier ook mensen die aangepakt kunnen worden door LMI?
Dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren. Gaat heeeelemaal uit de hand lopen.
Dat is best een zaadprogamma jaquote:
GRTD is ook dicht volgens mijquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
lb schatje ik miste je al
maar nu heb ik je gevonden
R.I.Pquote:
Kom je het hier nu ook verzieken?quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
lb schatje ik miste je al
maar nu heb ik je gevonden
gohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |