SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Chagarijnquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
OMG
![]()
![]()
JEEJ!
![]()
Ja, klaar nu? Vrolijk doen doe je maar bij je moeder.
Wow, wat is jou probleem??quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Rezania het volgende:
OMG
![]()
![]()
JEEJ!
![]()
Ja, klaar nu? Vrolijk doen doe je maar bij je moeder.
Jaaquote:
Ga dingen in je anus proppenquote:
Ja, alles goed hierquote:
Zoals je hoofd?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goh ja, dan zou ik me ook zo gedragen.. Ik voel je..
Beterquote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, alles goed hier![]()
Huisje bijna klaar EN ik heb geen tbc
Niet dat ik had verwacht dat ik dat had hoor..![]()
Hoezo? Gewoon de mensen bij elkaar zetten die totaal niet met elkaar op kunnen schieten. Krijg je vaak de beste resultaten, dan als ze constant zitten te ouwehoeren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Ik moest vandaag groepjes maken met groepsproject, wat een ellende is dat zeg
Wees blij dat je niet gewoon random wat personen krijgt toegewezen. Dan kan voor veel meer problemen zorgen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter
Ik moest vandaag groepjes maken met groepsproject, wat een ellende is dat zeg
Nou dat gaat bij mij veel beterquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gewoon random wat personen krijgt toegewezen. Dan kan voor veel meer problemen zorgen.
Ja ik vind het ook domquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon de mensen bij elkaar zetten die totaal niet met elkaar op kunnen schieten. Krijg je vaak de beste resultaten, dan als ze constant zitten te ouwehoeren.
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dat gaat bij mij veel beter
Tsjah dan is het aan Sgt om hun aan het werk te zetten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.
Je kan er weinig aan doen als mensen zomaar op vakantie gaan met de belofte dat ze hun stuk ooit nog wel inleveren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah dan is het aan Sgt om hun aan het werk te zetten.
Ik bedoel, het zijn ook geen kleuters meer lijkt me.
Moh, alle mensen die nou nog op de opleiding zitten zijn gemotiveerd. En er zitten Duitsers bij, en die willen écht wel moeite doen. En anders zet je personen gewoon uit het groepjequote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks krijg je van die mensen die niks doen, weet je wel. Klotefiguren.
Dan is het wel chill ja. Laatste werkgroepje bij ons was in de periode dan de mensen die geen zin meer hadden nog niet weg waren.quote:Op maandag 14 april 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh, alle mensen die nou nog op de opleiding zitten zijn gemotiveerd. En er zitten Duitsers bij, en die willen écht wel moeite doen. En anders zet je ze gewoon uit het groepje
Daar is het groepscontract voor
Jaa dat is wel kut, maar na de 1e periode / begin 2e periode waren alle ongemotiveerde mensen er uit.quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het wel chill ja. Laatste werkgroepje bij ons was in de periode dan de mensen die geen zin meer hadden nog niet weg waren.
Pieken en dalen vat het wel samen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alloallo LR, wil het leren al vlotten?
Daar kunnen we elkaars gehoor juist mee plezieren ipv martelenquote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een opluchting. Gelukkig hebben we nog een gedeelde passie nog voor Dancehall
[..]
Hoi Ro
lekkkerrrrrquote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgende week een enorme zak schepsnoep halen bij de Jamin
Ook voor mij tochquote:
fattyquote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgende week een enorme zak schepsnoep halen bij de Jamin
Ama is heul niet dikquote:
Gewoon een gokjequote:
Ik wacht gewoon op het antwoord op al die verdraaide cliffhangers.quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieken en dalen vat het wel samen.
Was je de vaagheid uit mijn DM's zat?
Klopt, ik ben een wachtvarkenquote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
porkje kijkt naar je als je ligt te slapen ama
Dus ook naar mijn vriendquote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
porkje kijkt naar je als je ligt te slapen ama
quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wist je niet dat hij beide kanten gaat?
quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wist je niet dat hij beide kanten gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |