SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je die als waarheid ziet wel ja.quote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef Ladylicious het volgende:
Sooo.. Volgens de bloedzuigers van Melisandre is Balon Greyjoy de volgende dan toch?
Als je goed geluisterd hebt, die dwerg die Greyjoy speelde riep "I'm drowning, I'm drowning!"quote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef Ladylicious het volgende:
Sooo.. Volgens de bloedzuigers van Melisandre is Balon Greyjoy de volgende dan toch?
Echt iemand die een off-screen einde verdiende.quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef muzas het volgende:
Oh jah. Shae. Ik hoop dat ze echt pleite is. Mijn god wat een irritant klotepersonage was(is?) dat. Op een niet goede 'joffrey-achtige' manier.
the lord of light doet zijn werk wel goed inderdaad, rob/joffrey/en nu balon aan de beurt, fucking hell cersei weer queen regent dan?? dan heeft cersei samen met papa dit zelf gedaan, kan niet anders, daarom lieten ze hem gewoon zijn gang gaan en grepen ze niet in, omdat ze toch wisten hoe het zou eindigen, terwijl margery hem nog probeerde te sturen, en dan zogenaamd een grievende moeder "my son!!!" niemand bij de lannisters waren blij met joffrey en nu hebben ze de loose cannon van de familie opgeruimdquote:Op maandag 14 april 2014 12:35 schreef Ladylicious het volgende:
op de maandag niet in dit topic komen voordat je em hebt gezien...quote:
idd, opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 14 april 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt iemand die een off-screen einde verdiende.
Dat was ook wel grappig ja.quote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Jamie werd ook wel even op z'n nummer gezet door Loras.
wat moet ik zien?quote:
"neither will you"quote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Jamie werd ook wel even op z'n nummer gezet door Loras.
Er mist een steentjequote:
Nee, ik weet eigenlijk al wat er zal gebeuren. Heb het hele verhaal gespoiled voor mijzelf via de Wiki.quote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
op de maandag niet in dit topic komen voordat je em hebt gezien...
foutje denk ikquote:
sukkeeeeelquote:Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk al wat er zal gebeuren. Heb het hele verhaal gespoiled voor mijzelf via de Wiki.wiki van de boeken.
Denk het nietquote:
Ja, scherp opgemerkt, trouwens.quote:
sansa in een moord complot net nu ze in rustig vaarwater zit? denk et niet!quote:
Zij kreeg de ketting van iemand anders hoorquote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sansa in een moord complot net nu ze in rustig vaarwater zit? denk et niet!
dat snap ik, maar hier wordt nu gesuggereerd, dat zij die ketting van die clown heeft gekregen een onderdeel van de ketting eraf heeft geplukt om em in het bekertje van joffrey te gooien, beetje ver gezochtquote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zij kreeg de ketting van iemand anders hoor.
Dus de nar heeft via Sansa's ketting gif de bruiloft in gesmokkeld en het vervolgens in Joffrey's wijn weten te doen. En omdat Joff een wrede idioot was tegen Tyrion zal de beste Lannister er de schuld van krijgen?quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef DO2 het volgende:
Wie zegt dat Sansa er weet van heeft? Dat blijkt nergens uit.
? Bekijk eerst die scene maar eens goed. Dan praten we daarna weer verder.quote:Op maandag 14 april 2014 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hier wordt nu gesuggereerd, dat zij die ketting van die clown heeft gekregen een onderdeel van de ketting eraf heeft geplukt om em in het bekertje van joffrey te gooien, beetje ver gezocht
Nee er wordt gesuggereerd dat Olenna een steentje van de ketting heeft afgehaald waar vergif in zat.quote:Op maandag 14 april 2014 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hier wordt nu gesuggereerd, dat zij die ketting van die clown heeft gekregen een onderdeel van de ketting eraf heeft geplukt om em in het bekertje van joffrey te gooien, beetje ver gezocht
de tyrells doen alle moeite om margery te trouwen met die lijpo om de macht te delen en dan gaan ze het verkwanselen, door die lijpo te vermoorden tijdens de bruiloft? nee hoor het is weer cersei, mogeljk samen met papa, die dit hebben bedacht en dan meteen twee vliegen in één klap, door tyrion ook mee te nemenquote:Op maandag 14 april 2014 13:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik denk dat de Tyrells erachter zitten, maar het kan sowieso ook goed zijn dat er anderen bij betrokken zijn. Who knows? Ik ben super benieuwd!
Ja of de nar heeft die ketting aan Sansa gegeven in opdracht van iemand anders (Olenna)quote:Op maandag 14 april 2014 13:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus de nar heeft via Sansa's ketting gif de bruiloft in gesmokkeld en het vervolgens in Joffrey's wijn weten te doen. En omdat Joff een wrede idioot was tegen Tyrion zal de beste Lannister er de schuld van krijgen?
Dat zijn allemaal speculaties.quote:Op maandag 14 april 2014 13:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus de nar heeft via Sansa's ketting gif de bruiloft in gesmokkeld en het vervolgens in Joffrey's wijn weten te doen. En omdat Joff een wrede idioot was tegen Tyrion zal de beste Lannister er de schuld van krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Als je goed kijkt, zie je oma Tyrell er inderdaad een steentje afhalen. En als Joffrey zijn laatste slokken neemt, kijkt ze wel heel geïnteresseerd toe op de achtergrond.quote:Op maandag 14 april 2014 13:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mmm, zou ook kunnen ja!quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
de tyrells doen alle moeite om margery te trouwen met die lijpo om de macht te delen en dan gaan ze het verkwanselen, door die lijpo te vermoorden tijdens de bruiloft? nee hoor het is weer cersei, mogeljk samen met papa, die dit hebben bedacht en dan meteen twee vliegen in één klap, door tyrion ook mee te nemen
Was er überhaupt iemand die geen hekel aan hem had, behalve hijzelf dan?quote:Op maandag 14 april 2014 13:11 schreef Leafeon672 het volgende:
Er zijn trouwens genoeg mensen die een hekel hadden aan Joffrey, dus wie weet.
Iedereen stond ook te springen om hem te helpen ja, terwijl hij stiktequote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was er überhaupt iemand die geen hekel aan hem had, behalve hijzelf dan?
Euh... Margary is nu wel koningin he?quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
de tyrells doen alle moeite om margery te trouwen met die lijpo om de macht te delen en dan gaan ze het verkwanselen, door die lijpo te vermoorden tijdens de bruiloft? nee hoor het is weer cersei, mogeljk samen met papa, die dit hebben bedacht en dan meteen twee vliegen in één klap, door tyrion ook mee te nemen
In ieder geval had dit huwelijk toch nog een happy end.quote:Op maandag 14 april 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trouwen is gewoon nog gevaarlijker dan oorlog voeren als je een main character bent.
De vader van Margaery ja, Olenna is het er niet mee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Twice wed, twice widowed...quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tywin, Cersei, Ramsay Snow.quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik ga 'm wel missen, hoor, die Joffrey. Nu kan ik al m'n diepgewortelde haat niet meer richten op 1 karakter.
Mensen die haten op Cerseiquote:
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.quote:
Ik gok dat Cersei definitief haar verstand heeft verloren na de aflevering van vandaag... Misschien dat zij die rol op zich kan nemen? ;-)quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik ga 'm wel missen, hoor, die Joffrey. Nu kan ik al m'n diepgewortelde haat niet meer richten op 1 karakter.
Ik weet het, Cersie.quote:
Ramsay doet een aardige poging om nr 1 op het haatlijstje te worden hoor. Enge, enge kop heeft die gast.quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.
Dat voelt toch minder bevredigend.
Goeie TT.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het, Cersie.
Ik vond die toast van Tyrion zo mooi; "The cripple, the dwarf and the mother of madness"
Zijn moederquote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in dit topicquote:
Ik gaf opties he.quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.
Dat voelt toch minder bevredigend.
Ze zal wel een stuk meer paranoïde worden jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik gok dat Cersei definitief haar verstand heeft verloren na de aflevering van vandaag... Misschien dat zij die rol op zich kan nemen? ;-)
Nogal.quote:
Nee, hij had het vergif in de beker kunnen doen, voordat hij die aan Joffrey gaf.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Peunage het volgende:
Maar we zijn het er allemaal mee eens dat Tyrion onschuldig is?
Tyrion had het prima kunnen doen, hij had een motief en de gelegenheid.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Peunage het volgende:
Ja, als dat zo is, is dat wel zonde..quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gaf opties he.
Maar dit was het laatste acteerwerk van Jack Gleeson he.
als nu betekent dat margery koningin is en alleen heerser dan hebben we een motief, maar anders klopt het nietquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trouwen is gewoon nog gevaarlijker dan oorlog voeren als je een main character bent.
als dta kind een liability is, waarom niet?quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vader van Margaery ja, Olenna is het er niet mee eens.
Hoe kan een moeder in godsnaam haar eigen kind vermoorden?
Ik denk niet dat Tywin en Cersei dat zomaar toe zullen latenquote:Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
als nu betekent dat margery koningin is en alleen heerser dan hebben we een motief, maar anders klopt het niet
quote:Op maandag 14 april 2014 13:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, hij had het vergif in de beker kunnen doen, voordat hij die aan Joffrey gaf.
Meh...dat zou echt een hele domme zet zijn. Hij is nu sowieso verdachte nummer 1 hé.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tyrion had het prima kunnen doen, hij had een motief en de gelegenheid.
ja hij zal zeker gemist wordenquote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
growing strong!quote:
Margaery heeft geen macht. De titel gaat naar Joffrey's broertje Tommen, en dus zal Cersei weer regent zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
als nu betekent dat margery koningin is en alleen heerser dan hebben we een motief, maar anders klopt het niet
Hij heeft in een interview gezegd dat hij na GoT stopt, hij wil zich richten op zijn studie enzo. Daarnaast vindt hij het wereldje niks.quote:Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, als dat zo is, is dat wel zonde..
Dan hebben we dus tevens naar de dood van een fantastisch acteur gekeken.
echt prachtig idd !quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het, Cersie.
Ik vond die toast van Tyrion zo mooi; "The cripple, the dwarf and the mother of madness"
ik dacht dit toen hij het zei!quote:
Je hebt in de afgelopen seizoenen niet door gehad dat Cersei alles over heeft voor haar kinderen?quote:Op maandag 14 april 2014 13:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
als dta kind een liability is, waarom niet?
swsquote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Peunage het volgende:
Echt jammer dit, ik vond hem geweldigquote:Op maandag 14 april 2014 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft in een interview gezegd dat hij na GoT stopt, hij wil zich richten op zijn studie enzo. Daarnaast vindt hij het wereldje niks.
Hij heeft wel lekker kunnen cashenquote:Op maandag 14 april 2014 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij heeft in een interview gezegd dat hij na GoT stopt, hij wil zich richten op zijn studie enzo. Daarnaast vindt hij het wereldje niks.
daarom!quote:Op maandag 14 april 2014 13:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tywin en Cersei dat zomaar toe zullen laten.
Good riddance, hij was nog erger dan the mad king.quote:
Dat zei Lena Headey ook eens bij een talkshow, dat ze op straat voor 'bitch' wordt uitgescholdenquote:Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef Peunage het volgende:
Hij schijnt in het echt niet echt een kwal te zijn of zo... maar mensen behandelen hem alsnog zo.
Dan doe je je werk dus gewoon goed, beste compliment dat er isquote:Op maandag 14 april 2014 13:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat zei Lena Headey ook eens bij een talkshow, dat ze op straat voor 'bitch' wordt uitgescholden.
Sadist.quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Deuce92 het volgende:
Nog nooit zo blij geweest om iemand te zien sterven.
Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.quote:
Mijn theorie is dat dat nog altijd Gendry isquote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.
Ik gok op de oma. Zij pakte het steentje van Sansa haar ketting die ze van die nar kreeg. Die nar was er ineens heel snel vandoor met Sansa en eerder had hij die ketting ook al gegeven. En oma kijkt wel heel geïnteresseerd als Joffrey uit die beker drinkt.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef ZodiaX het volgende:
Zou ook goed kunnen dat het vergif in de taart zat, en niet in de wijn.
Prince Oberyn denk ik niet, dat lijkt mij een kerel van het zwaard en niet iets 'laags' als vergif.
Tyrion wist ook niet van te voren dat hij de cupbearer zou zijn.
Toen Tyrion als laatste keer de beker pakte stond die dichtbij die moeder (oma?) van Margery, die zou het ook nog kunnen hebben gedaan.
Die had de verkeerde vader.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.
wat is daar te zien?quote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor degenen die het niet nog niet gezien hadden:
[ afbeelding ]
Oberyn komt uit Dorne he, niet vergeten. Daarnaast vecht hij met de speer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef ZodiaX het volgende:
Zou ook goed kunnen dat het vergif in de taart zat, en niet in de wijn.
Prince Oberyn denk ik niet, dat lijkt mij een kerel van het zwaard en niet iets 'laags' als vergif.
Tyrion wist ook niet van te voren dat hij de cupbearer zou zijn.
Toen Tyrion als laatste keer de beker pakte stond die dichtbij die moeder (oma?) van Margery, die zou het ook nog kunnen hebben gedaan.
Ik denk dat Tyrion de schuld blijft krijgen. Tywin heeft toch al een hekel aan hem en Cercei ook al.quote:Op maandag 14 april 2014 13:44 schreef Principia het volgende:
Scherp gezien van die ketting.
Dat steentje van de ketting zou Joffrey dus vergiftigd hebben, volgende aflevering zal er dus gewezen worden naar Sansa. Vandaar dat Sansa dus ook weg moest om in leven te blijven.
Petyr was niet al tijden bezig Sansa uit KL weg te krijgen ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 13:44 schreef Principia het volgende:
Scherp gezien van die ketting.
Dat steentje van de ketting zou Joffrey dus vergiftigd hebben, volgende aflevering zal er dus gewezen worden naar Sansa. Vandaar dat Sansa dus ook weg moest om in leven te blijven.
Natuurlijk krijgt Tyrion de schuld.quote:Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyrion de schuld blijft krijgen. Tywin heeft toch al een hekel aan hem en Cercei ook al.
quote:
Je bent Cersei nietquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Zit je nou naar mijn tietjes te staren?
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Je bent wel helemaal into roleplaying hè? Heb je ook de stemmen van Tywin en consorten in je hoofd?quote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Cersei is? Lijkt mij namelijk echt niet kunnen.....quote:Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt Tyrion de schuld.
En het is Cersei.
Cersei sluit ik niet uit, maar ik kan zelf geen theorie bedenken waarom zij het zou hebben gedaan. Wie weet doe ik hier nog inspiratie op.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Cersei is? Lijkt mij namelijk echt niet kunnen.....
Ik zet me geld in op die ouwe graftak wiens naam ik niet herinnerquote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het Cersei niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?quote:Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Petyr was niet al tijden bezig Sansa uit KL weg te krijgen ofzo.
Nee, dat lijkt me ook echt totaal niet. Het is vrij duidelijk dat Olenna instrueerde om de ketting aan Sansa te geven. Ze plukte vervolgens het steentje van de ketting van Sansa en deed hem in het glas. Vervolgens voerde Tyrion het aan Joffrey. Klaar is kees.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw UI!quote:Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
Cersei heeft altijd voor haar kinderen gevochten. Die gaat ze echt niet zomaar eventjes op deze manier om het leven brengen.
Inderdaad, het is alleen de vraag of Tyrion wist dat het vergiftigd was want anders moest Olenna op den duur dat glas met vergif gaan geven.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef DO2 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Olenna - zeker na het zien van die scene - de hoofdverdachte is.
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, het is alleen de vraag of Tyrion wist dat het vergiftigd was want anders moest Olenna op den duur dat glas met vergif gaan geven.
Cersei, niet Cercei.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze officieel getrouwd zijn is zij nu toch gewoon de heerser? En anders zorgt het er wel voor dat de Lannisters elkaar afslachten en zo kunnen zij ondertussen weer toeslaan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef Principia het volgende:
[..]
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.
Favoriete personagequote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn favoriete personage is dood en mijn nr 2 loopt grote kans om dood te gaan. Wat een kut aflevering.
De gezellige gesprekjes van Petyr en Sansa bij het water? De reservering van twee verenbedden op een schip?quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?
Cersei als dader aanwijzen zou pas "" zijn. Zijn genoeg afleveringen geweest waaruit blijkt dat Joffrey alles voor Cersei is. Zou totaal niet in haar karakteromschrijving passen, om haar eigen zoon te vermoorden.
Knap dat jij weet wat voor gif het is.. Kan ook zijn dat het vrijwel instant werkt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef DO2 het volgende:
Op welke manier en wanneer Joffrey is vergiftigd is mij nog niet helemaal duidelijk.
Misschien is dat wel 'n uur eerder gebeurd.
Het duurt normaal gesproken ook wel even voor gif z'n intrede doet.
Nee, anders was Cersei ook wel officieel koningin, ze is dienstdoend heerser.quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze officieel getrouwd zijn is zij nu toch gewoon de heerser? En anders zorgt het er wel voor dat de Lannisters elkaar afslachten en zo kunnen zij ondertussen weer toeslaan.
Ik weet niks. Maar het zou zomaar kunnen dat de inname veel eerder is gebeurd, toch?quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat voor gif het is.. Kan ook zijn dat het vrijwel instant werkt.
Hij maakte het altijd spannend en het feit dat iedereen een hekel aan hem had laat zien dat die jongen een geweldige acteur is.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij maakte het altijd spannend en het feit dat iedereen een hekel aan hem had laat zien dat die jongen een geweldige acteur is.
Konijntjesquote:Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
Cersei heeft altijd voor haar kinderen gevochten. Die gaat ze echt niet zomaar eventjes op deze manier om het leven brengen.
Je zou misschien eens seizoen 3 terug moeten kijken, dan kom je genoeg te weten over Littlefingers motievenquote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?
Cersei als dader aanwijzen zou pas "" zijn. Zijn genoeg afleveringen geweest waaruit blijkt dat Joffrey alles voor Cersei is. Zou totaal niet in haar karakteromschrijving passen, om haar eigen zoon te vermoorden.
Ah ik dacht dat je met "En het is Cersei" bedoelde als, zij is de dader. Maar het was enkel een verbetering van de naam?quote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De gezellige gesprekjes van Petyr en Sansa bij het water? De reservering van twee verenbedden op een schip?
Waar wijs ik Cersei aan als dader dan?
Tommen is nu officieel troonopvolger. Dat is een schat van een jongen, het tegenovergestelde van Joffrey. Betere huwelijkskandidaat lijkt me. Plus erg jong dus makkelijker te beinvloeden.quote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef Principia het volgende:
[..]
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.
Que?quote:
Volgens mij wel in titel, maar het geeft haar geen regeringsmacht. Cersei heeft in feite ook niks te zeggen over regeringszaken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Wat is Margary nu dan? Geen koningin meer?
Geen idee, maar ze zal ook wel verdachte zijnquote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Cersei is niks meer.quote:Op maandag 14 april 2014 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij wel in titel, maar het geeft haar geen regeringsmacht. Cersei heeft in feite ook niks te zeggen over regeringszaken.
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Principia het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je met "En het is Cersei" bedoelde als, zij is de dader. Maar het was enkel een verbetering van de naam?
Er zou een verband met Petyr kunnen zijn, maar dat is enkel gissen. Op het moment van dat gesprek zag de toekomst van Sansa er ook niet heel rooskleurig uit. Weet niet of het iets te maken heeft met de huidige ontwikkelingen. Zou wel heel apart zijn, als Petyr dit toen al wist.
Ik verbeterde iemand.quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tommen is nu officieel troonopvolger. Dat is een schat van een jongen, het tegenovergestelde van Joffrey. Betere huwelijkskandidaat lijkt me. Plus erg jong dus makkelijker te beinvloeden.
[..]
Que?
Het huwelijk is nog niet geconsumeerd, dus ik weet niet precies hoe het zit..quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Dat Joffrey er een zwaard in steekt heeft daar vast niks mee te maken? En dat zou betekenen dat iedereen die daar is, dood zou moeten gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Niemand het screenshot opgevallen met de taart gevuld met dode duiven? Lijkt me vrij duidelijk dat daar het gif in zat en Lady Olenna zegt zelf eerder nog dat ze voor al het eten heeft betaalt, gif dus incluis.
Is dat niet omdat Joffrey er met een een zwaard met Valyrian Steel op in sloeg/hakte.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Niemand het screenshot opgevallen met de taart gevuld met dode duiven? Lijkt me vrij duidelijk dat daar het gif in zat en Lady Olenna zegt zelf eerder nog dat ze voor al het eten heeft betaalt, gif dus incluis.
Die duiven had Joffrey net kapotgeslagen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Mijn held hakte in die taart met een zwaard. Zwaarden gaan ook door duiven heen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Ik ga niet elke post van iedereen evalueren door de tien pagina's ervoor te lezen. Ik zag de kreet "En het is Cersei staan", miscommunicatie.quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?![]()
Ik denk wel dat er een verband met Petyr is eigenlijk, die gast is zo sneaky altijd, ook al is hij al een tijdje niet in KL geweest, hij heeft zijn lijntjes wel lopen.
Nee man, duiven zijn zwaardproof.quote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn held hakte in die taart met een zwaard. Zwaarden gaan ook door duiven heen.
Hey mother of dragons, ik ben the mother of madness, samen zijn wij wel een puik team.quote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die duiven had Joffrey net kapotgeslagen.
Dat er in de quote 'Cercei' stond, heb je zeker overheen gelezen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ga niet elke post van iedereen evalueren door de tien pagina's ervoor te lezen. Ik zag de kreet "En het is Cersei staan", miscommunicatie.
Tsja, dat hij altijd sneaky is, is toch geen argument?
Laat haar met rust.quote:Op maandag 14 april 2014 14:14 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Hey mother of dragons, ik ben the mother of madness, samen zijn wij wel een puik team.
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Khaleesi het volgende:
Joffrey komt echt wel terug hoor.
Effe Thoros opbellen en hij is zo weer de oude.
Gleeson zal dus nog effe moeten wachten met studeren.
Met crusaders kings geleerd dat je geen dronken mensen in je moordplannen moet betrekken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Hier wordt met een reeks screenshots uitgelegd wie de meest waarschijnlijk dader is: http://imgur.com/a/LY9b2
Waar is die Petyr eigenlijk heen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?![]()
Ik denk wel dat er een verband met Petyr is eigenlijk, die gast is zo sneaky altijd, ook al is hij al een tijdje niet in KL geweest, hij heeft zijn lijntjes wel lopen.
Naar Mereen om Daenerys te verkrachtenquote:
The Eyrie, Lysa Arryn om haar hand vragen.quote:
Ja dat zag ik, maar het was gewoon op twee manieren op te vatten.quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat er in de quote 'Cercei' stond, heb je zeker overheen gelezen.
Klopt. Maar ik wil wel meer vertellen, maar dat is volgens mij boekinformatie (vorig seizoen), dus dat ga ik niet doen.
Ja. Vechtûh.quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Leafeon672 het volgende:
We gaan toch gaan ruziemaken in dit topic jongens?
The Vale, House Arryn.quote:
Dikke boeken in stukken hakken!!!quote:
Klopt, en af en toe haal ik boek en serie door elkaarquote:Op maandag 14 april 2014 14:18 schreef Principia het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar het was gewoon op twee manieren op te vatten.
Oke, dat verklaart een boel. Vanuit de boeken wordt er natuurlijk veel gedetailleerder verteld, waardoor jij andere inzichten hebt.
Beetje jammer, dat was 1 van de 3 complete die nog in Westeros te vinden was.quote:
Een naakte jongeman denk ik, vandaar ook de blote bips. Zag je Loras zijn gezicht niet?quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef Khaleesi het volgende:
Waar reed de Renly dwerg eigenlijk op? Een witte vrouw?
quote:
Haha, kutjoffrey...quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een naakte jongeman denk ik, vandaar ook de blote bips. Zag je Loras zijn gezicht niet?
Spoilersquote:
Tywin gaf wel zo'n blik.quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
Ik was er wel in getrapt toen Joffrey dat boek kreeg en zei "now that the war is over.. it is time for wisdom"
Ik dacht meteen dat Tywin hem toegesproken had.
Van de aflevering van gisteren?quote:
Jamie is op dit moment een zwakkeling.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Peunage het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Tywin en Jamie voor hem buigen en zo. Als het er op aan komt gaan die guards echt wel achter Tywin staan. En Jamie zou ze zelf in elkaar timmeren.
Die heeft altijd zo'n blik.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel goed geacteerd trouwens van Natalie Dormer, toen ze zei: he's choking! Je kon echt de angst in haar ogen zien.
Af! Mijn!quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Je zou toch bijna hetero worden van al die mooie vrouwen bij GoT.
Ik heb Lena Headey alquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft altijd zo'n blik.![]()
[ afbeelding ]
Ga je wiskundehuiswerk makenquote:
Wat een godinquote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook overNatalie
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staanquote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef FastFox91 het volgende:
Staat Oberyn ook op het lijstje van verdachten? Hij wilde z'n schuld toch ook nog innen?
quote:
Broer? Prince Doran zit gewoon in Sunspear met zijn jicht.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staan.
"If the Mountain killed my sister, then your father gave the order."quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:A bit later, the group came upon a tree that Summer was yapping at, so Bran touched it and saw Game of Thrones clips from Seasons 1, 5, 6, and 7! If I were Bran, I would have kicked the crap out of that weirwood. No spoilers, tree!
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef HerbalMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat is het leven toch zinloos somsquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef FastFox91 het volgende:
Staat Oberyn ook op het lijstje van verdachten? Hij wilde z'n schuld toch ook nog innen?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.quote:Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn ja
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!quote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.
Helaasquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Schrale troost; Ook niet op die van mijquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.
Blij dat de Shae weg is. De stoere zelfstandige vrouw pretenderen uit te hangen met een billboard voor je hoofd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!
Syrio Forel, eindbaas!quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
Oh, dat had ik gemist. Nouja, jammer. Had hem ook wel een waardiger afscheid gegund.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.
Fixed.quote:Op maandag 14 april 2014 15:13 schreef ZodiaX het volgende:
Lijstje (bekendste) Lannisters van evil naar minder evil..
Joffrey
Tywin
Cersei
Jamie
Tyrion
Myrcella & Tommen
Klopt wel aardig geloof ik?
Tywin boven Cersei?quote:
Tywin speelt het politieke spelletje beter en is subtieler.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Tywin boven Cersei?
Hij is wel slecht ja maar wel heel berekend, hij doet alles om Lannisters op de troon te houden.
Cersei zou zo mensen laten doden die ze gewoon niet mag, inclusief haar broer.
Dronken gevoerd door Lancel en daarna neergemaaid.quote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje laat ofzo misschien, maar hoe was King Robert eigenlijk aan zijn einde gekomen?
- Door zattigheid neergemaaid door een zwijn
- Vergiftigd door Lancel middels wijn (+ daarna neergemaaid door zwijn?)
En indien vergiftigd, wie wist hiervan? De Lannisters/Renly/Selmy?
Je kunt beter vragen waar je hem niet kunt zienquote:
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.quote:Op maandag 14 april 2014 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken gevoerd door Lancel en daarna neergemaaid.
Volgens mij vertelt Cersei het een keer als Tyrion ernaar vraagt. Lancel was Roberts cupbearer en heeft hem extra sterke wijn gegeven, waardoor hij nog dronkener was dan normaal "and the boar did the rest".quote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.
In de boeken is het explicieter genoemd, in de serie ging het vooral over dat hij dood was en wat er vervolgens gebeurde.quote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.
Klopt, is een vrij explicite scene.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij vertelt Cersei het een keer als Tyrion ernaar vraagt. Lancel was Roberts cupbearer en heeft hem extra sterke wijn gegeven, waardoor hij nog dronkener was dan normaal "and the boar did the rest".
Waarom ziet jouw UI zo zwartquote:
Omdat Joffrey's heufd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waarom is het een "purple" wedding?
p.s. wat een ep
Joffrey z'n hoofdquote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
p.s. wat een ep
quote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
p.s. wat een ep
SPOILER: boekinfo, geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Blauw, terwijl het amethisten horen te zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke kleur hadden de juwelen van Sansa's ketting ?
Goed hey!quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Jij kunt wel verrekte snel editten elke keer
N*Syncquote:
Natuurlijk wel, Tyrion is toch gelijk gearresteerd?quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop alleen dat Tyrion en Sansa er niet voor boeten.
Teringcersei.
Wat zei je over mijn waifuquote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop alleen dat Tyrion en Sansa er niet voor boeten.
Teringcersei.
Tieten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat deze GIF. Haha ik zei gif.
Prrrr Cerseiquote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat deze GIF. Haha ik zei gif.
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Tyrion is toch gelijk gearresteerd?
Sorry, ik raak nogal gefrustreerd van Cersei. Irritant horetje.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat zei je over mijn waifu![]()
![]()
?!?!?!
Myrcella afgescheept naar Dorne enz.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.
Cersei grijpt elke mogelijkheid aan om Tyrion een hak te zetten, ze heeft een bloedhekel aan hem.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.
Niet persé. Daarnaast hebben ze niet bepaald een goede relatie met elkaar. Ze hekelen elkaar zelfsquote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah jaquote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet persé. Daarnaast hebben ze niet bepaald een goede relatie met elkaar. Ze hekelen elkaar zelfs
The debt is paidquote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wilde eigenlijk posten dat ik de hele serie samenvatte tot: "Wachten op Joffrey's dood." Maar nu het gebeurde ben ik een beetje teleurgesteld. Ik had liever gezien dat de knaap die Greydinges zindelijk heeft gemaakt zich zou vermaken met Joffrey.
[ afbeelding ]
Nu is televisie de grootste kutblaag ooit kwijt...
Want Joffey "wees" naar Tyrion vlak voor hij dood ging. De dwergen. Het boek. Daarnaast zoekt Cersei altijd een reden om Tyrion een hak te zetten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, iddquote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
"Lots of people name their swords."
"Lots of cunts."
Het levende bewijs.quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
"Lots of people name their swords."
"Lots of cunts."
Past niet bij haar personage, vind ik.quote:Op maandag 14 april 2014 16:05 schreef S-te-Fan het volgende:
Sansa raapt de beker op ONDER de tafel, tijd genoeg voor wat gif?
Onder dwang van Tyrion misschien?quote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past niet bij haar personage, vind ik.
Nee, maar GoT zit vol met verrassingenquote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past niet bij haar personage, vind ik.
Tyrion zou dat Sansa niet aandoen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder dwang van Tyrion misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |