Ah ik dacht dat je met "En het is Cersei" bedoelde als, zij is de dader. Maar het was enkel een verbetering van de naam?quote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De gezellige gesprekjes van Petyr en Sansa bij het water? De reservering van twee verenbedden op een schip?
Waar wijs ik Cersei aan als dader dan?
Tommen is nu officieel troonopvolger. Dat is een schat van een jongen, het tegenovergestelde van Joffrey. Betere huwelijkskandidaat lijkt me. Plus erg jong dus makkelijker te beinvloeden.quote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef Principia het volgende:
[..]
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.
Que?quote:
Volgens mij wel in titel, maar het geeft haar geen regeringsmacht. Cersei heeft in feite ook niks te zeggen over regeringszaken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Wat is Margary nu dan? Geen koningin meer?
Geen idee, maar ze zal ook wel verdachte zijnquote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Cersei is niks meer.quote:Op maandag 14 april 2014 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij wel in titel, maar het geeft haar geen regeringsmacht. Cersei heeft in feite ook niks te zeggen over regeringszaken.
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Principia het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je met "En het is Cersei" bedoelde als, zij is de dader. Maar het was enkel een verbetering van de naam?
Er zou een verband met Petyr kunnen zijn, maar dat is enkel gissen. Op het moment van dat gesprek zag de toekomst van Sansa er ook niet heel rooskleurig uit. Weet niet of het iets te maken heeft met de huidige ontwikkelingen. Zou wel heel apart zijn, als Petyr dit toen al wist.
Ik verbeterde iemand.quote:Op maandag 14 april 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tommen is nu officieel troonopvolger. Dat is een schat van een jongen, het tegenovergestelde van Joffrey. Betere huwelijkskandidaat lijkt me. Plus erg jong dus makkelijker te beinvloeden.
[..]
Que?
Het huwelijk is nog niet geconsumeerd, dus ik weet niet precies hoe het zit..quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Peunage het volgende:
Dat Joffrey er een zwaard in steekt heeft daar vast niks mee te maken? En dat zou betekenen dat iedereen die daar is, dood zou moeten gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Niemand het screenshot opgevallen met de taart gevuld met dode duiven? Lijkt me vrij duidelijk dat daar het gif in zat en Lady Olenna zegt zelf eerder nog dat ze voor al het eten heeft betaalt, gif dus incluis.
Is dat niet omdat Joffrey er met een een zwaard met Valyrian Steel op in sloeg/hakte.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Niemand het screenshot opgevallen met de taart gevuld met dode duiven? Lijkt me vrij duidelijk dat daar het gif in zat en Lady Olenna zegt zelf eerder nog dat ze voor al het eten heeft betaalt, gif dus incluis.
Die duiven had Joffrey net kapotgeslagen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Mijn held hakte in die taart met een zwaard. Zwaarden gaan ook door duiven heen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef JMachi het volgende:
Ik ga niet elke post van iedereen evalueren door de tien pagina's ervoor te lezen. Ik zag de kreet "En het is Cersei staan", miscommunicatie.quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?![]()
Ik denk wel dat er een verband met Petyr is eigenlijk, die gast is zo sneaky altijd, ook al is hij al een tijdje niet in KL geweest, hij heeft zijn lijntjes wel lopen.
Nee man, duiven zijn zwaardproof.quote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn held hakte in die taart met een zwaard. Zwaarden gaan ook door duiven heen.
Hey mother of dragons, ik ben the mother of madness, samen zijn wij wel een puik team.quote:Op maandag 14 april 2014 14:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die duiven had Joffrey net kapotgeslagen.
Dat er in de quote 'Cercei' stond, heb je zeker overheen gelezen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik ga niet elke post van iedereen evalueren door de tien pagina's ervoor te lezen. Ik zag de kreet "En het is Cersei staan", miscommunicatie.
Tsja, dat hij altijd sneaky is, is toch geen argument?
Laat haar met rust.quote:Op maandag 14 april 2014 14:14 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Hey mother of dragons, ik ben the mother of madness, samen zijn wij wel een puik team.
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Khaleesi het volgende:
Joffrey komt echt wel terug hoor.
Effe Thoros opbellen en hij is zo weer de oude.
Gleeson zal dus nog effe moeten wachten met studeren.
Met crusaders kings geleerd dat je geen dronken mensen in je moordplannen moet betrekken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef JackHerrer het volgende:
Hier wordt met een reeks screenshots uitgelegd wie de meest waarschijnlijk dader is: http://imgur.com/a/LY9b2
Waar is die Petyr eigenlijk heen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net steeds staan verkondigen tegen iemand waarom Cersei het niet is, dus ik verander binnen een paar posts even van gedachten?![]()
Ik denk wel dat er een verband met Petyr is eigenlijk, die gast is zo sneaky altijd, ook al is hij al een tijdje niet in KL geweest, hij heeft zijn lijntjes wel lopen.
Naar Mereen om Daenerys te verkrachtenquote:
The Eyrie, Lysa Arryn om haar hand vragen.quote:
Ja dat zag ik, maar het was gewoon op twee manieren op te vatten.quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat er in de quote 'Cercei' stond, heb je zeker overheen gelezen.
Klopt. Maar ik wil wel meer vertellen, maar dat is volgens mij boekinformatie (vorig seizoen), dus dat ga ik niet doen.
Ja. Vechtûh.quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Leafeon672 het volgende:
We gaan toch gaan ruziemaken in dit topic jongens?
The Vale, House Arryn.quote:
Dikke boeken in stukken hakken!!!quote:
Klopt, en af en toe haal ik boek en serie door elkaarquote:Op maandag 14 april 2014 14:18 schreef Principia het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar het was gewoon op twee manieren op te vatten.
Oke, dat verklaart een boel. Vanuit de boeken wordt er natuurlijk veel gedetailleerder verteld, waardoor jij andere inzichten hebt.
Beetje jammer, dat was 1 van de 3 complete die nog in Westeros te vinden was.quote:
Een naakte jongeman denk ik, vandaar ook de blote bips. Zag je Loras zijn gezicht niet?quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef Khaleesi het volgende:
Waar reed de Renly dwerg eigenlijk op? Een witte vrouw?
quote:
Haha, kutjoffrey...quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een naakte jongeman denk ik, vandaar ook de blote bips. Zag je Loras zijn gezicht niet?
Spoilersquote:
Tywin gaf wel zo'n blik.quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
Ik was er wel in getrapt toen Joffrey dat boek kreeg en zei "now that the war is over.. it is time for wisdom"
Ik dacht meteen dat Tywin hem toegesproken had.
Van de aflevering van gisteren?quote:
Jamie is op dit moment een zwakkeling.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Peunage het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom Tywin en Jamie voor hem buigen en zo. Als het er op aan komt gaan die guards echt wel achter Tywin staan. En Jamie zou ze zelf in elkaar timmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |