Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.quote:
Mijn theorie is dat dat nog altijd Gendry isquote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.
Ik gok op de oma. Zij pakte het steentje van Sansa haar ketting die ze van die nar kreeg. Die nar was er ineens heel snel vandoor met Sansa en eerder had hij die ketting ook al gegeven. En oma kijkt wel heel geïnteresseerd als Joffrey uit die beker drinkt.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef ZodiaX het volgende:
Zou ook goed kunnen dat het vergif in de taart zat, en niet in de wijn.
Prince Oberyn denk ik niet, dat lijkt mij een kerel van het zwaard en niet iets 'laags' als vergif.
Tyrion wist ook niet van te voren dat hij de cupbearer zou zijn.
Toen Tyrion als laatste keer de beker pakte stond die dichtbij die moeder (oma?) van Margery, die zou het ook nog kunnen hebben gedaan.
Die had de verkeerde vader.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Er was nog een zoon voor Joffrey, die overleed op jonge leeftijd. Dat was een zoon van Robert en Cercei.
wat is daar te zien?quote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor degenen die het niet nog niet gezien hadden:
[ afbeelding ]
Oberyn komt uit Dorne he, niet vergeten. Daarnaast vecht hij met de speer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef ZodiaX het volgende:
Zou ook goed kunnen dat het vergif in de taart zat, en niet in de wijn.
Prince Oberyn denk ik niet, dat lijkt mij een kerel van het zwaard en niet iets 'laags' als vergif.
Tyrion wist ook niet van te voren dat hij de cupbearer zou zijn.
Toen Tyrion als laatste keer de beker pakte stond die dichtbij die moeder (oma?) van Margery, die zou het ook nog kunnen hebben gedaan.
Ik denk dat Tyrion de schuld blijft krijgen. Tywin heeft toch al een hekel aan hem en Cercei ook al.quote:Op maandag 14 april 2014 13:44 schreef Principia het volgende:
Scherp gezien van die ketting.
Dat steentje van de ketting zou Joffrey dus vergiftigd hebben, volgende aflevering zal er dus gewezen worden naar Sansa. Vandaar dat Sansa dus ook weg moest om in leven te blijven.
Petyr was niet al tijden bezig Sansa uit KL weg te krijgen ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 13:44 schreef Principia het volgende:
Scherp gezien van die ketting.
Dat steentje van de ketting zou Joffrey dus vergiftigd hebben, volgende aflevering zal er dus gewezen worden naar Sansa. Vandaar dat Sansa dus ook weg moest om in leven te blijven.
Natuurlijk krijgt Tyrion de schuld.quote:Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyrion de schuld blijft krijgen. Tywin heeft toch al een hekel aan hem en Cercei ook al.
quote:
Je bent Cersei nietquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Zit je nou naar mijn tietjes te staren?
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Je bent wel helemaal into roleplaying hè? Heb je ook de stemmen van Tywin en consorten in je hoofd?quote:Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef QueenCersei het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Cersei is? Lijkt mij namelijk echt niet kunnen.....quote:Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt Tyrion de schuld.
En het is Cersei.
Cersei sluit ik niet uit, maar ik kan zelf geen theorie bedenken waarom zij het zou hebben gedaan. Wie weet doe ik hier nog inspiratie op.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Cersei is? Lijkt mij namelijk echt niet kunnen.....
Ik zet me geld in op die ouwe graftak wiens naam ik niet herinnerquote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk is het Cersei niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?quote:Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Petyr was niet al tijden bezig Sansa uit KL weg te krijgen ofzo.
Nee, dat lijkt me ook echt totaal niet. Het is vrij duidelijk dat Olenna instrueerde om de ketting aan Sansa te geven. Ze plukte vervolgens het steentje van de ketting van Sansa en deed hem in het glas. Vervolgens voerde Tyrion het aan Joffrey. Klaar is kees.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw UI!quote:Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
Cersei heeft altijd voor haar kinderen gevochten. Die gaat ze echt niet zomaar eventjes op deze manier om het leven brengen.
Inderdaad, het is alleen de vraag of Tyrion wist dat het vergiftigd was want anders moest Olenna op den duur dat glas met vergif gaan geven.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef DO2 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Olenna - zeker na het zien van die scene - de hoofdverdachte is.
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad, het is alleen de vraag of Tyrion wist dat het vergiftigd was want anders moest Olenna op den duur dat glas met vergif gaan geven.
Cersei, niet Cercei.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze officieel getrouwd zijn is zij nu toch gewoon de heerser? En anders zorgt het er wel voor dat de Lannisters elkaar afslachten en zo kunnen zij ondertussen weer toeslaan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef Principia het volgende:
[..]
En wat het motief van Olenna is, aangezien Margaery hier niks mee opschiet. Integendeel zelfs.
Favoriete personagequote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn favoriete personage is dood en mijn nr 2 loopt grote kans om dood te gaan. Wat een kut aflevering.
De gezellige gesprekjes van Petyr en Sansa bij het water? De reservering van twee verenbedden op een schip?quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?
Cersei als dader aanwijzen zou pas "" zijn. Zijn genoeg afleveringen geweest waaruit blijkt dat Joffrey alles voor Cersei is. Zou totaal niet in haar karakteromschrijving passen, om haar eigen zoon te vermoorden.
Knap dat jij weet wat voor gif het is.. Kan ook zijn dat het vrijwel instant werkt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef DO2 het volgende:
Op welke manier en wanneer Joffrey is vergiftigd is mij nog niet helemaal duidelijk.
Misschien is dat wel 'n uur eerder gebeurd.
Het duurt normaal gesproken ook wel even voor gif z'n intrede doet.
Nee, anders was Cersei ook wel officieel koningin, ze is dienstdoend heerser.quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze officieel getrouwd zijn is zij nu toch gewoon de heerser? En anders zorgt het er wel voor dat de Lannisters elkaar afslachten en zo kunnen zij ondertussen weer toeslaan.
Ik weet niks. Maar het zou zomaar kunnen dat de inname veel eerder is gebeurd, toch?quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Knap dat jij weet wat voor gif het is.. Kan ook zijn dat het vrijwel instant werkt.
Hij maakte het altijd spannend en het feit dat iedereen een hekel aan hem had laat zien dat die jongen een geweldige acteur is.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij maakte het altijd spannend en het feit dat iedereen een hekel aan hem had laat zien dat die jongen een geweldige acteur is.
Konijntjesquote:Op maandag 14 april 2014 13:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
Cersei heeft altijd voor haar kinderen gevochten. Die gaat ze echt niet zomaar eventjes op deze manier om het leven brengen.
Je zou misschien eens seizoen 3 terug moeten kijken, dan kom je genoeg te weten over Littlefingers motievenquote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat heeft Petyr Bealish hier mee te maken?
Cersei als dader aanwijzen zou pas "" zijn. Zijn genoeg afleveringen geweest waaruit blijkt dat Joffrey alles voor Cersei is. Zou totaal niet in haar karakteromschrijving passen, om haar eigen zoon te vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |