De vader van Margaery ja, Olenna is het er niet mee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
de tyrells doen alle moeite om margery te trouwen met die lijpo om de macht te delen en dan gaan ze het verkwanselen, door die lijpo te vermoorden tijdens de bruiloft? nee hoor het is weer cersei, mogeljk samen met papa, die dit hebben bedacht en dan meteen twee vliegen in één klap, door tyrion ook mee te nemen
Twice wed, twice widowed...quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was er überhaupt iemand die geen hekel aan hem had, behalve hijzelf dan?
Tywin, Cersei, Ramsay Snow.quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik ga 'm wel missen, hoor, die Joffrey. Nu kan ik al m'n diepgewortelde haat niet meer richten op 1 karakter.
Mensen die haten op Cerseiquote:
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.quote:
Ik gok dat Cersei definitief haar verstand heeft verloren na de aflevering van vandaag... Misschien dat zij die rol op zich kan nemen? ;-)quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik ga 'm wel missen, hoor, die Joffrey. Nu kan ik al m'n diepgewortelde haat niet meer richten op 1 karakter.
Ik weet het, Cersie.quote:
Ramsay doet een aardige poging om nr 1 op het haatlijstje te worden hoor. Enge, enge kop heeft die gast.quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.
Dat voelt toch minder bevredigend.
Goeie TT.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het, Cersie.
Ik vond die toast van Tyrion zo mooi; "The cripple, the dwarf and the mother of madness"
Zijn moederquote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was er überhaupt iemand die geen hekel aan hem had, behalve hijzelf dan?
Waarom kom je dan in dit topicquote:
Ik gaf opties he.quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik al m'n haat dus verdelen onder meerdere karakters.
Dat voelt toch minder bevredigend.
Ze zal wel een stuk meer paranoïde worden jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ik gok dat Cersei definitief haar verstand heeft verloren na de aflevering van vandaag... Misschien dat zij die rol op zich kan nemen? ;-)
Nogal.quote:
Nee, hij had het vergif in de beker kunnen doen, voordat hij die aan Joffrey gaf.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Peunage het volgende:
Maar we zijn het er allemaal mee eens dat Tyrion onschuldig is?
Tyrion had het prima kunnen doen, hij had een motief en de gelegenheid.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Peunage het volgende:
Maar we zijn het er allemaal mee eens dat Tyrion onschuldig is?
Ja, als dat zo is, is dat wel zonde..quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gaf opties he.
Maar dit was het laatste acteerwerk van Jack Gleeson he.
als nu betekent dat margery koningin is en alleen heerser dan hebben we een motief, maar anders klopt het nietquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trouwen is gewoon nog gevaarlijker dan oorlog voeren als je een main character bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |