Wat is het leven toch zinloos somsquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef FastFox91 het volgende:
Staat Oberyn ook op het lijstje van verdachten? Hij wilde z'n schuld toch ook nog innen?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.quote:Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn ja
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!quote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.
Helaasquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Schrale troost; Ook niet op die van mijquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.
Blij dat de Shae weg is. De stoere zelfstandige vrouw pretenderen uit te hangen met een billboard voor je hoofd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!
Syrio Forel, eindbaas!quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
Oh, dat had ik gemist. Nouja, jammer. Had hem ook wel een waardiger afscheid gegund.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.
Fixed.quote:Op maandag 14 april 2014 15:13 schreef ZodiaX het volgende:
Lijstje (bekendste) Lannisters van evil naar minder evil..
Joffrey
Tywin
Cersei
Jamie
Tyrion
Myrcella & Tommen
Klopt wel aardig geloof ik?
Tywin boven Cersei?quote:
Tywin speelt het politieke spelletje beter en is subtieler.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Tywin boven Cersei?
Hij is wel slecht ja maar wel heel berekend, hij doet alles om Lannisters op de troon te houden.
Cersei zou zo mensen laten doden die ze gewoon niet mag, inclusief haar broer.
Dronken gevoerd door Lancel en daarna neergemaaid.quote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje laat ofzo misschien, maar hoe was King Robert eigenlijk aan zijn einde gekomen?
- Door zattigheid neergemaaid door een zwijn
- Vergiftigd door Lancel middels wijn (+ daarna neergemaaid door zwijn?)
En indien vergiftigd, wie wist hiervan? De Lannisters/Renly/Selmy?
Je kunt beter vragen waar je hem niet kunt zienquote:
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.quote:Op maandag 14 april 2014 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dronken gevoerd door Lancel en daarna neergemaaid.
Volgens mij vertelt Cersei het een keer als Tyrion ernaar vraagt. Lancel was Roberts cupbearer en heeft hem extra sterke wijn gegeven, waardoor hij nog dronkener was dan normaal "and the boar did the rest".quote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.
In de boeken is het explicieter genoemd, in de serie ging het vooral over dat hij dood was en wat er vervolgens gebeurde.quote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is dat in de boeken explicieter genoemd dan in de serie want in de serie is het nogal vaagjes. Een Lannister complot had hier makkelijk gekund.
Klopt, is een vrij explicite scene.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij vertelt Cersei het een keer als Tyrion ernaar vraagt. Lancel was Roberts cupbearer en heeft hem extra sterke wijn gegeven, waardoor hij nog dronkener was dan normaal "and the boar did the rest".
Waarom ziet jouw UI zo zwartquote:
Omdat Joffrey's heufd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar waarom is het een "purple" wedding?
p.s. wat een ep
Joffrey z'n hoofdquote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
p.s. wat een ep
quote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Magere_Gein het volgende:
p.s. wat een ep
SPOILER: boekinfo, geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Blauw, terwijl het amethisten horen te zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke kleur hadden de juwelen van Sansa's ketting ?
Goed hey!quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Jij kunt wel verrekte snel editten elke keer
N*Syncquote:
Natuurlijk wel, Tyrion is toch gelijk gearresteerd?quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop alleen dat Tyrion en Sansa er niet voor boeten.
Teringcersei.
Wat zei je over mijn waifuquote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop alleen dat Tyrion en Sansa er niet voor boeten.
Teringcersei.
Tieten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat deze GIF. Haha ik zei gif.
Prrrr Cerseiquote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft wel wat deze GIF. Haha ik zei gif.
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Tyrion is toch gelijk gearresteerd?
Sorry, ik raak nogal gefrustreerd van Cersei. Irritant horetje.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat zei je over mijn waifu![]()
![]()
?!?!?!
Myrcella afgescheept naar Dorne enz.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.
Cersei grijpt elke mogelijkheid aan om Tyrion een hak te zetten, ze heeft een bloedhekel aan hem.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar welke reden heeft Cersei om Tyrion te arresteren? Alleen vanwege de slechte verstandshouding tussen Joffrey en Tyrion? Dat gedoe met die wijnbeker is te simpel om het daarop af te schuiven.
Niet persé. Daarnaast hebben ze niet bepaald een goede relatie met elkaar. Ze hekelen elkaar zelfsquote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah jaquote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet persé. Daarnaast hebben ze niet bepaald een goede relatie met elkaar. Ze hekelen elkaar zelfs
The debt is paidquote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wilde eigenlijk posten dat ik de hele serie samenvatte tot: "Wachten op Joffrey's dood." Maar nu het gebeurde ben ik een beetje teleurgesteld. Ik had liever gezien dat de knaap die Greydinges zindelijk heeft gemaakt zich zou vermaken met Joffrey.
[ afbeelding ]
Nu is televisie de grootste kutblaag ooit kwijt...
Want Joffey "wees" naar Tyrion vlak voor hij dood ging. De dwergen. Het boek. Daarnaast zoekt Cersei altijd een reden om Tyrion een hak te zetten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, iddquote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
"Lots of people name their swords."
"Lots of cunts."
Het levende bewijs.quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
"Lots of people name their swords."
"Lots of cunts."
Past niet bij haar personage, vind ik.quote:Op maandag 14 april 2014 16:05 schreef S-te-Fan het volgende:
Sansa raapt de beker op ONDER de tafel, tijd genoeg voor wat gif?
Onder dwang van Tyrion misschien?quote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past niet bij haar personage, vind ik.
Nee, maar GoT zit vol met verrassingenquote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past niet bij haar personage, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |