Die heeft altijd zo'n blik.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Wel goed geacteerd trouwens van Natalie Dormer, toen ze zei: he's choking! Je kon echt de angst in haar ogen zien.
Af! Mijn!quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Je zou toch bijna hetero worden van al die mooie vrouwen bij GoT.
Ik heb Lena Headey alquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heeft altijd zo'n blik.![]()
[ afbeelding ]
Ga je wiskundehuiswerk makenquote:
Wat een godinquote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook overNatalie
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staanquote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef FastFox91 het volgende:
Staat Oberyn ook op het lijstje van verdachten? Hij wilde z'n schuld toch ook nog innen?
quote:
Broer? Prince Doran zit gewoon in Sunspear met zijn jicht.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staan.
"If the Mountain killed my sister, then your father gave the order."quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De man die zijn broer vermoord heeft zal wel bovenaan zijn lijstje staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:A bit later, the group came upon a tree that Summer was yapping at, so Bran touched it and saw Game of Thrones clips from Seasons 1, 5, 6, and 7! If I were Bran, I would have kicked the crap out of that weirwood. No spoilers, tree!
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef HerbalMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat is het leven toch zinloos somsquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:41 schreef FastFox91 het volgende:
Staat Oberyn ook op het lijstje van verdachten? Hij wilde z'n schuld toch ook nog innen?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me sterk dat hij dat op die manier doet. Ik zie eerder voor me dat hij The Mountain in stukjes hakt.
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.quote:Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daar zal die ook wel sterk genoeg voor zijn ja
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!quote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die trainer van Arya was ook maar een kleine man maar zo sterk als een beer. En kundig met een zwaard.
Helaasquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Schrale troost; Ook niet op die van mijquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Leafeon672 het volgende:
Natalie Dormer zal nooit op mijn gezicht gaan zitten....
quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.SPOILER: Met tietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij weer zou terugkomen toen Jaime een swordsman nodig had!
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sowieso een gebrek aan in deze aflevering.
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij dood, maar hoeft niet per se.
Blij dat de Shae weg is. De stoere zelfstandige vrouw pretenderen uit te hangen met een billboard voor je hoofd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk eens wat er tegenover staat; een jankende Shae, Hodor, een dode Joffrey!
Syrio Forel, eindbaas!quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.quote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
We hebben hem niet zien sterven, dus opzich..
Oh, dat had ik gemist. Nouja, jammer. Had hem ook wel een waardiger afscheid gegund.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
George Martin heeft gezegd dat hij dood is. Now leave it.
Fixed.quote:Op maandag 14 april 2014 15:13 schreef ZodiaX het volgende:
Lijstje (bekendste) Lannisters van evil naar minder evil..
Joffrey
Tywin
Cersei
Jamie
Tyrion
Myrcella & Tommen
Klopt wel aardig geloof ik?
Tywin boven Cersei?quote:
Tywin speelt het politieke spelletje beter en is subtieler.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Tywin boven Cersei?
Hij is wel slecht ja maar wel heel berekend, hij doet alles om Lannisters op de troon te houden.
Cersei zou zo mensen laten doden die ze gewoon niet mag, inclusief haar broer.
Dronken gevoerd door Lancel en daarna neergemaaid.quote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje laat ofzo misschien, maar hoe was King Robert eigenlijk aan zijn einde gekomen?
- Door zattigheid neergemaaid door een zwijn
- Vergiftigd door Lancel middels wijn (+ daarna neergemaaid door zwijn?)
En indien vergiftigd, wie wist hiervan? De Lannisters/Renly/Selmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |