Hahahhaha, ik dacht ik blijf nog enigszins een beetje mysterieus/geheim... voorlopig iniedergevalquote:
oh bby je hoeft niet hard2get te doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Hahahhaha, ik dacht ik blijf nog enigszins een beetje mysterieus/geheim... voorlopig iniedergeval
Heb je hem op jouw computer staan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef SaYszz het volgende:
Jezus zeg jullie zijn ook opdringerig..
Hoe post je een foto dan?
op imgur.com uploaden en hier postenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef SaYszz het volgende:
Jezus zeg jullie zijn ook opdringerig..
Hoe post je een foto dan?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb een hele knappe serieus ik lieg niet, tommy hilfiger-model like broer..
Als je een foto wil toevoegen moet je de link hebben met tenminste .jpg / .png erachter. Niet alleen een link.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Thanks Hoe deed je dat?? Haha
Voel me echt een noob
Thanks het is gelukt!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je een foto wil toevoegen moet je de link hebben met tenminste .jpg / .png erachter. Niet alleen een link.
Pardon hahaha, ik ben het echt..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Goedgekeurd.
Al kan dit natuurlijk nooit echt zijn. Check even het fotoboek.
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
En je broer vindt het wel tof dat je zijn foto hier plaatst?
Ja momenteel zit ik onopgemaakt in bed....quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Plantagehouder het volgende:
post maar een a4tje waar jij mij de groetjes doet
aub iets pikanterquote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef SaYszz het volgende:
Nog een foto dan.. heb alleen geen goede foto's op mijn telefoon staan momenteel dus is niet echt ideaal.
Een avondje stappen..
[ afbeelding ]
In ieder geval van een zwakstromer. Heul niet waarschijnlijk dat iemand biologie studeert en zulke eenvoudige spelfouten maakt.quote:
Speciaal voor jou, moet je nagaan wat ik voor jullie over heb..quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Plantagehouder het volgende:
post maar een a4tje waar jij mij de groetjes doet
Let momenteel niet echt op een spelling nee, maar zulke grote fouten heb ik nu ook weer niet gemaakt toch...quote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
In ieder geval van een zwakstromer. Heul niet waarschijnlijk dat iemand biologie studeert en zulke eenvoudige spelfouten maakt.
Houdoe.quote:Op zondag 13 april 2014 00:23 schreef SaYszz het volgende:
Voel me wel een beetje beledigd hoor gelijk iedereen doen alsof ik nep ben..
Kan beter gelijk weer weg jeetje.
zal wel een gladde rug krijgen hier
Wat kost je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef SaYszz het volgende:
Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen dus heb t maar even hier gedaan..
Zoals de titel dus al zegt wilde ik me even voorstellen, waarschijnlijk boeit het jullie geen flikker wie ik ben maar moet toch iets als eerste topic.
Ik ben een jonge meid van 18 jaar,
Studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek,
Thuiswonend, dierenliefhebster, gepierced, fotografie, schilder- en tekenkunst, brunette (volgende week niet meer), kwart latina, en al enkele jaren fok leester!
Mocht je meer van me willen weten kan je dat altijd vragen.
Groetjes
Ah beter. Mooi en bestaand.quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, moet je nagaan wat ik voor jullie over heb..
En laat de reacties maar komen over mijn make up loze hoofd ja
[ afbeelding ]
Welkom op FOK!quote:Op zondag 13 april 2014 00:23 schreef SaYszz het volgende:
Doe normaalquote:Op zondag 13 april 2014 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Stuur een DM naar user Braddie, dat is onze FOK! hunk.
Dank uquote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, moet je nagaan wat ik voor jullie over heb..
En laat de reacties maar komen over mijn make up loze hoofd ja
[ afbeelding ]
Heehheehe nou ik weet wel een manier om een rug glad te krijgen hehehehehemhmhmmmgrrquote:Op zondag 13 april 2014 00:23 schreef SaYszz het volgende:
Vertel..quote:Op zondag 13 april 2014 00:25 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Heehheehe nou ik weet wel een manier om een rug glad te krijgen hehehehehemhmhmmmgrr
LEES DE OP EENS FF DOORquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:28 schreef anti-loper het volgende:
TS ben je vrijgezel?
Je ziet er anders best leuk uit
Ik heb iets met "ouder" daddy - issues misschien..quote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Jaar of tien te jong, maar wel mooi.
quote:Op zondag 13 april 2014 00:28 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb iets met "ouder" daddy - issues misschien..
Echt hè.quote:Op zondag 13 april 2014 00:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Zie dit topic omslaan na de foto met het briefje.
Waar woon je?quote:
jij bent toch onze fok hunk?quote:Op zondag 13 april 2014 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Stuur een DM naar user Braddie, dat is onze FOK! hunk.
Mans, wat een top tipquote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef AF_ het volgende:
TV / [TV SC #1312] Water is giftig
overigens de beste slowchat van FOK!
Tuurlijk, voor de nieuwkomers hequote:
nee, ik vind jou mooierquote:Op zondag 13 april 2014 00:49 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Angelina Jolie??
1 keer eerder gehoord, maar nee.. mocht ik willen
Altijd ruimte voor meer foto's (met minder kleding)quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Studiotje het volgende:
Hoeveel printjes van de foto's zijn er nu met kwakjes er overheen?
hier is er al 1quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Studiotje het volgende:
Ik hoop geen...quote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Studiotje het volgende:
Geen hele bijzondere plekken hoor, bovenin mijn oor en gestretchde oorlellen, tong en tepels. Navel heb ik weggehaald.quote:Op zondag 13 april 2014 01:48 schreef droommoord het volgende:
waar ben je pierced dan TS? en goede naam bangahunter
bah tepels, nouja veel plezier op fok, welkom.quote:Op zondag 13 april 2014 01:56 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Geen hele bijzondere plekken hoor, bovenin mijn oor en gestretchde oorlellen, tong en tepels. Navel heb ik weggehaald.
noujaa, hoezo bah?quote:Op zondag 13 april 2014 01:58 schreef droommoord het volgende:
[..]
bah tepels, nouja veel plezier op fok, welkom.
piercings in tepels vind ik gewoon lelijk, tiet an sich is al mooi genoeg moet je geen ijzer doorheen porren, bovenin oor vind ik wel leuk.quote:
hmm oke, ik vind tepelpiercing juist wel mooi maarja ieder zijn smaak..quote:Op zondag 13 april 2014 02:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
piercings in tepels vind ik gewoon lelijk, tiet an sich is al mooi genoeg moet je geen ijzer doorheen porren, bovenin oor vind ik wel leuk.
Tongpiercing vind ik weer kut, en nee het zoent niet lekkerder, dat is onzin.
okeequote:Op zondag 13 april 2014 02:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
ga nog wat wachten, ken je nog niet goed genoeg
maarre wie ben jij eigenlijk, ken jou helemaal niet hahahaquote:Op zondag 13 april 2014 02:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
ga nog wat wachten, ken je nog niet goed genoeg
ik ben de koning van de helquote:Op zondag 13 april 2014 02:08 schreef SaYszz het volgende:
[..]
maarre wie ben jij eigenlijk, ken jou helemaal niet hahaha
Spannend..quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik ben de koning van de hel
niets ontgaat mijn alziend oog
Alziend zijn en haar vervolgens niet kennen?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik ben de koning van de hel
niets ontgaat mijn alziend oog
Ze zoeken je gewoon...quote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aaah zit jij in die helikopter die boven mijn huis blijft vliegen........
dat zijn mijn troepen, hou je gedeisdquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aaah zit jij in die helikopter die boven mijn huis blijft vliegen........
Whaha wat galantquote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
kruip tegen me aan, voel de warmte, bij mij ben je veilig
Fijn, ik had het al aardig fris.quote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
kruip tegen me aan, voel de warmte, bij mij ben je veilig
Zondag is sabat, dame!quote:Op zondag 13 april 2014 02:22 schreef SaYszz het volgende:
Nou jongens,
Ik ga maar eens slapen morgen weer een drukke dag
Maandagochtend pas beginnen zoals de echte uitstellers.quote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jammer genoeg 2 grote tentamens maandag en dinsdag.. dusjaa
Uitstelproblemen.
Ik ben niet in bezit van een 06 nummer. Het spijt me.quote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef JanCees het volgende:
Hoi TS, ik ben geïnteresseerd dus stuur je 06 nummer maar naar me.
Dat zal het waarschijnlijk worden ja haha...quote:Op zondag 13 april 2014 02:26 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Maandagochtend pas beginnen zoals de echte uitstellers.
Wat studeer je?quote:Op zondag 13 april 2014 02:27 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Dat zal het waarschijnlijk worden ja haha...
Wacht meen je dit nou,???quote:Op zondag 13 april 2014 02:27 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ben niet in bezit van een 06 nummer. Het spijt me.
Een ander nummer dan, desnoods contactgegevens.quote:Op zondag 13 april 2014 02:27 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ben niet in bezit van een 06 nummer. Het spijt me.
I love Biologie!quote:Op zondag 13 april 2014 02:29 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek!
1995, in dat jaar ben ik geborenquote:Op zondag 13 april 2014 02:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een ander nummer dan, desnoods contactgegevens.
Probeer filosofie of theologie eens.quote:Op zondag 13 april 2014 02:32 schreef Yiha het volgende:
[..]
Geprobeerd. Ik zocht de kern van het bestaan.
Jaaa dat is lastig...quote:Op zondag 13 april 2014 02:32 schreef Yiha het volgende:
[..]
Geprobeerd. Ik zocht de kern van het bestaan.
Ook mee beziggehouden. Ze zitten er naast.quote:Op zondag 13 april 2014 02:32 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Probeer filosofie of theologie eens.
Dankjewel,quote:Op zondag 13 april 2014 10:20 schreef Mubassie het volgende:
Welkom hier, mocht je je vervelen dan kun je me altijd pm-en.
Je broer heeft geen Pools bloed in zich trouwens?
Ja jeetje, enig idee hoeveel werk dat is??quote:Op zondag 13 april 2014 10:24 schreef Stratotanker het volgende:
wil je mijn endoplasmatisch reticulum onderzoeken ts?
Geen idee, mag jij mij best komen vertellen hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ja jeetje, enig idee hoeveel werk dat is??
Ik weet het ook niet...quote:Op zondag 13 april 2014 10:39 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen idee, mag jij mij best komen vertellen hoor.
Oh gelukkig, gaf de hoop al bijna op hahahquote:Op zondag 13 april 2014 10:47 schreef Unites het volgende:
Welkom op FOK!
Er zijn hier ook nog normale mensen hoor!
Stelt me een beetje teleur dit.quote:Op zondag 13 april 2014 10:56 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh gelukkig, gaf de hoop al bijna op hahah
Dankjewel!
Valt nog mee 7 berichtjes zie ik haha, maar kan niks openenquote:Op zondag 13 april 2014 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
Hoi TS![]()
Slechte zet dit TS...![]()
Je DM of postvak zal inmiddels wel vol zijn met allemaal FOK!kers die zichzelf aanbieden.
Volgens mij duurt het eff voor je daadwerkelijk volledig gebruik kan maken van je postvak.quote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Valt nog mee 7 berichtjes zie ik haha, maar kan niks openen
Ja alleen 1 net en dan niks antwoorden pff
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje gehad en gelezen en bekeken.. maar kan niks terugsturen
1 week duurt het en minstens 10 postsquote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het eff voor je daadwerkelijk volledig gebruik kan maken van je postvak.
Zenden gaat pas na een paar dagen of zo heb ik ergens gelezen meen ik.
Wellicht kan een moderators ons verlichten met het antwoord.
Alvast mijn medeleven aan de FOK!kers die je dachten, snel te kunnen bemachten...quote:
Ja je account is nog niet ouder dan 7 dagen. Daarna kan allesquote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje gehad en gelezen en bekeken.. maar kan niks terugsturen
Alles..quote:Op zondag 13 april 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je account is nog niet ouder dan 7 dagen. Daarna kan alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waarschuw je voor blauwetijgerquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Yiha het volgende:
Zou je allang gedm'd hebben met al m'n gegevens maar dm is kapot. Stukje zelfbescherming van Danny.Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:lol:quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou meid welkom
Bedankt voor je naakt foto's via DM
:lol:quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou meid welkom
Bedankt voor je naakt foto's via DM
Wat werkt niet?quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef SaYszz het volgende:
[..]
:lol:
Oh dat werkt niet..... help me eens jongens
Nu wel, ze zijn nog helendequote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohja
Vind je het erg als ik sabbel aan je tiet?
Danny is de führerquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?
Klik gewoon op die smiley onder je invoerveld, dan krijg je een lijst met smileys te zien.quote:
Die zie ik niet. .quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klik gewoon op die smiley onder je invoerveld, dan krijg je een lijst met smileys te zien.
Oh, dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Die zie ik niet. .
Ik zit op mijn telefoon misschien ligt het daaraan
Ja dat moet je instellen bij instellingenquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Die zie ik niet. .
Ik zit op mijn telefoon misschien ligt het daaraan
Ah oke ga ik even kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat moet je instellen bij instellingen
Aaah superlief, Dankjewel! !quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je op Angelina Jolie lijken(en vindt je broer het wel leuk dat je zijn foto online zet?!)
Je beseft toch wel dat je alle geile zolderkamer rukkertjes nu op jezelf hebt afgestuurd, hè? Sterkte daar mee.
Ik zit nu op de wcquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je op Angelina Jolie lijken(en vindt je broer het wel leuk dat je zijn foto online zet?!)
Je beseft toch wel dat je alle geile zolderkamer rukkertjes nu op jezelf hebt afgestuurd, hè? Sterkte daar mee.
Peruaansquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Bangahunter het volgende:
Welke latina flavour ben je eigenlijk voor dat ene kwartje?
Alsjeblieft!quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ben heel blij met mijn foto hoor
Danny heeft deze site gemaakt. Een andere user aangevallen die me niet aanstond.quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?
Oh hmm, voel me ook wel vreemd hier tussen alle fokkers..quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef Yiha het volgende:
[..]
Danny heeft deze site gemaakt. Een andere user aangevallen die me niet aanstond.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hola supermercado telebancos por aquí,
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jijquote:Op zondag 13 april 2014 21:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh hmm, voel me ook wel vreemd hier tussen alle fokkers..
Normaal gesproken las ik alles mee en vaak heb ik me rot gelachen en dan soms wil je toch zelf ook reageren.. maar nee weet ook niet zeker of ik hier hoor..quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jij
quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jij
beetje hel op aarde hierquote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Normaal gesproken las ik alles mee en vaak heb ik me rot gelachen en dan soms wil je toch zelf ook reageren.. maar nee weet ook niet zeker of ik hier hoor..
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..quote:Op zondag 13 april 2014 21:39 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
¿Un poquito mucho o un poquito poco?
Moet je ook een geheimpje vertellen..quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef Yiha het volgende:
[..]
beetje hel op aarde hier
u belong to heaven
doet je DM het al?quote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..
wat bende gij van afkomst dan.. zeker chileen
Laten we dat maar even niet doen hahahaquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
geef je nummer dan voor whatsapp
Nee, ben Colombiaan met een vleugje Aruba. Nou ja, eigenlijk Nederlander natuurlijk aangezien ik hier ben geborenquote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..
wat bende gij van afkomst dan.. zeker chileen
Jezus!quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik voel haar grote lippen als sluiten om mijn kloppende penis![]()
Die had een kleintjequote:
I prefer "volle" lippenquote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik voel haar grote lippen als sluiten om mijn kloppende penis![]()
Hoelang is even?quote:Op zondag 13 april 2014 21:47 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Laten we dat maar even niet doen hahaha
Die heb ik ookquote:
Aah okee!!quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Nee, ben Colombiaan met een vleugje Aruba. Nou ja, eigenlijk Nederlander natuurlijk aangezien ik hier ben geboren
ok, dit blijft tussen onsquote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Moet je ook een geheimpje vertellen..
Niemand zeggen!! Ben stiekem ook een engeltje
Ajax joden superjoden hey heyquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aah okee!!
Naja eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ben..
Als je echt naar bloed gaat kijken in de familie, heb ik Spaans, Italiaans, Duits, (joods), frans en Nederlands bloed.
Maar oma en moeder zijn beide in Peru geboren dus zeg maar gewoon een deeltje peruaans.
via DMquote:
okquote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voor jou altijd whaha, nee zie het nu van mijn nummer geven niet in..
Dankjewel!!quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef SpaceTox het volgende:
Je ziet er prachtig uit, ik zou je tussen de 20-23 schatten.
PM danquote:
heeft zij sowieso dikkere tieten?quote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef mega-worstje het volgende:
Welkom op het forum, je bent nu al een grotere aanwinst dan ik ooit zal zijn.
Wow, wat een veelheid aan roots. Moet zeggen dat je me in ieder geval niet teleurstelt door Spaans te begrijpen. Gebeurt te vaak dat mensen met een Latijns-Amerikaanse achtergrond geen Spaans begrijpen of spreken, ik vind dat zelf zonde.quote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aah okee!!
Naja eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ben..
Als je echt naar bloed gaat kijken in de familie, heb ik Spaans, Italiaans, Duits, (joods), frans en Nederlands bloed.
Maar oma en moeder zijn beide in Peru geboren dus zeg maar gewoon een deeltje peruaans.
Ik hoop het wel voor dr, ik ben vrij platquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
heeft zij sowieso dikkere tieten?
Weet ikquote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze op jou wacht
Ik had veel liever vloeiend Spaans gesproken, maarja moeders was te eigenwijs en praatte gewoon nl.quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Wow, wat een veelheid aan roots. Moet zeggen dat je me in ieder geval niet teleurstelt door Spaans te begrijpen. Gebeurt te vaak dat mensen met een Latijns-Amerikaanse achtergrond geen Spaans begrijpen of spreken, ik vind dat zelf zonde.
In negatieve zin bedoel je?quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Bargehassus het volgende:
Mooie dame hoor.![]()
Maar of het verstandig was om dit te delen met het forum... Dit gaat je nog wel even achtervolgen denk ik.
Ik denk dat je nog veel opmerkingen gaat krijgen over je uiterlijk en dergelijke. Of je dat negatief vind weet ik natuurlijk niet.quote:
Tegenovergestelde hier, ik was zelf te eigenwijs toen m'n ma het me wilde leren, heb ik nou toch wel spijt van met mijn heerlijke Nederlandse accentquote:Op zondag 13 april 2014 22:46 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik had veel liever vloeiend Spaans gesproken, maarja moeders was te eigenwijs en praatte gewoon nl.
Dankjewel.quote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Voszje het volgende:
Nu eindelijk eens letterlijk een stromlooptopic dit, met al die hosselaars. Veel plezier op het forum, TS.
Hahahha dat heb ik dan weer niet..quote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Tegenovergestelde hier, ik was zelf te eigenwijs toen m'n ma het me wilde leren, heb ik nou toch wel spijt van met mijn heerlijke Nederlandse accent
Uitspraak heb ik vaak geen problemen mee haha..quote:Op zondag 13 april 2014 23:20 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Dus jij spreekt betrekkelijk accentloos Spaans? Respect. Weleens in Peru geweest?
139 per dagquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Sinds gisteren lid en al 150 posts. Wat de fuck.
Sorry??!quote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Sinds gisteren lid en al 150 posts. Wat de fuck.
Ja dat is dus niks geworden toen mijn wekker ging vanochtend 6 uur, had geen oog dichtgedaan..quote:
wat naarquote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ja dat is dus niks geworden toen mijn wekker ging vanochtend 6 uur, had geen oog dichtgedaan..
quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ja dat is dus niks geworden toen mijn wekker ging vanochtend 6 uur, had geen oog dichtgedaan..
Als er een tentamen voor stormlooptopics creëren zou bestaan, zou je die iig. gehaald hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 13:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Het is geen haar sukkelquote:
Zoek maar in de verwijderde topics van GC van vandaag.quote:Op maandag 14 april 2014 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En jij denkt dat te weten omdat?
hoe kan hij nou zoeken naar verwijderde topics?quote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek maar in de verwijderde topics van GC van vandaag.
Haha yeaaaahquote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als er een tentamen voor stormlooptopics creëren zou bestaan, zou je die iig. gehaald hebben.
Gesloten topics, whateverquote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan hij nou zoeken naar verwijderde topics?
Whaha ja xdquote:
Kan het niet vinden. Zeg het gewoon.quote:
mag ik een teiltjequote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef Stratotanker het volgende:
Wat!? Is het toch Brad Pitt die foto's van Angelina post!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |