piercings in tepels vind ik gewoon lelijk, tiet an sich is al mooi genoeg moet je geen ijzer doorheen porren, bovenin oor vind ik wel leuk.quote:
hmm oke, ik vind tepelpiercing juist wel mooi maarja ieder zijn smaak..quote:Op zondag 13 april 2014 02:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
piercings in tepels vind ik gewoon lelijk, tiet an sich is al mooi genoeg moet je geen ijzer doorheen porren, bovenin oor vind ik wel leuk.
Tongpiercing vind ik weer kut, en nee het zoent niet lekkerder, dat is onzin.
okeequote:Op zondag 13 april 2014 02:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
ga nog wat wachten, ken je nog niet goed genoeg
maarre wie ben jij eigenlijk, ken jou helemaal niet hahahaquote:Op zondag 13 april 2014 02:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
ga nog wat wachten, ken je nog niet goed genoeg
ik ben de koning van de helquote:Op zondag 13 april 2014 02:08 schreef SaYszz het volgende:
[..]
maarre wie ben jij eigenlijk, ken jou helemaal niet hahaha
Spannend..quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik ben de koning van de hel
niets ontgaat mijn alziend oog
Alziend zijn en haar vervolgens niet kennen?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik ben de koning van de hel
niets ontgaat mijn alziend oog
Ze zoeken je gewoon...quote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aaah zit jij in die helikopter die boven mijn huis blijft vliegen........
dat zijn mijn troepen, hou je gedeisdquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aaah zit jij in die helikopter die boven mijn huis blijft vliegen........
Whaha wat galantquote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
kruip tegen me aan, voel de warmte, bij mij ben je veilig
Fijn, ik had het al aardig fris.quote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Yiha het volgende:
[..]
kruip tegen me aan, voel de warmte, bij mij ben je veilig
Zondag is sabat, dame!quote:Op zondag 13 april 2014 02:22 schreef SaYszz het volgende:
Nou jongens,
Ik ga maar eens slapen morgen weer een drukke dag
Maandagochtend pas beginnen zoals de echte uitstellers.quote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jammer genoeg 2 grote tentamens maandag en dinsdag.. dusjaa
Uitstelproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |