Hoelang is even?quote:Op zondag 13 april 2014 21:47 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Laten we dat maar even niet doen hahaha
Die heb ik ookquote:
Aah okee!!quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Nee, ben Colombiaan met een vleugje Aruba. Nou ja, eigenlijk Nederlander natuurlijk aangezien ik hier ben geboren
ok, dit blijft tussen onsquote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Moet je ook een geheimpje vertellen..
Niemand zeggen!! Ben stiekem ook een engeltje
Ajax joden superjoden hey heyquote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aah okee!!
Naja eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ben..
Als je echt naar bloed gaat kijken in de familie, heb ik Spaans, Italiaans, Duits, (joods), frans en Nederlands bloed.
Maar oma en moeder zijn beide in Peru geboren dus zeg maar gewoon een deeltje peruaans.
via DMquote:
okquote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voor jou altijd whaha, nee zie het nu van mijn nummer geven niet in..
Dankjewel!!quote:Op zondag 13 april 2014 21:56 schreef SpaceTox het volgende:
Je ziet er prachtig uit, ik zou je tussen de 20-23 schatten.
PM danquote:
heeft zij sowieso dikkere tieten?quote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef mega-worstje het volgende:
Welkom op het forum, je bent nu al een grotere aanwinst dan ik ooit zal zijn.
Wow, wat een veelheid aan roots. Moet zeggen dat je me in ieder geval niet teleurstelt door Spaans te begrijpen. Gebeurt te vaak dat mensen met een Latijns-Amerikaanse achtergrond geen Spaans begrijpen of spreken, ik vind dat zelf zonde.quote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aah okee!!
Naja eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ben..
Als je echt naar bloed gaat kijken in de familie, heb ik Spaans, Italiaans, Duits, (joods), frans en Nederlands bloed.
Maar oma en moeder zijn beide in Peru geboren dus zeg maar gewoon een deeltje peruaans.
Ik hoop het wel voor dr, ik ben vrij platquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
heeft zij sowieso dikkere tieten?
Weet ikquote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze op jou wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |