Danny heeft deze site gemaakt. Een andere user aangevallen die me niet aanstond.quote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?
Oh hmm, voel me ook wel vreemd hier tussen alle fokkers..quote:Op zondag 13 april 2014 21:13 schreef Yiha het volgende:
[..]
Danny heeft deze site gemaakt. Een andere user aangevallen die me niet aanstond.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hola supermercado telebancos por aquí,
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jijquote:Op zondag 13 april 2014 21:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh hmm, voel me ook wel vreemd hier tussen alle fokkers..
Normaal gesproken las ik alles mee en vaak heb ik me rot gelachen en dan soms wil je toch zelf ook reageren.. maar nee weet ook niet zeker of ik hier hoor..quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jij
quote:Op zondag 13 april 2014 21:38 schreef Yiha het volgende:
[..]
het is ook geen plaats voor zo'n schoonheid als jij
beetje hel op aarde hierquote:Op zondag 13 april 2014 21:40 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Normaal gesproken las ik alles mee en vaak heb ik me rot gelachen en dan soms wil je toch zelf ook reageren.. maar nee weet ook niet zeker of ik hier hoor..
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..quote:Op zondag 13 april 2014 21:39 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
¿Un poquito mucho o un poquito poco?
Moet je ook een geheimpje vertellen..quote:Op zondag 13 april 2014 21:42 schreef Yiha het volgende:
[..]
beetje hel op aarde hier
u belong to heaven
doet je DM het al?quote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..
wat bende gij van afkomst dan.. zeker chileen
Laten we dat maar even niet doen hahahaquote:Op zondag 13 april 2014 21:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
geef je nummer dan voor whatsapp
Nee, ben Colombiaan met een vleugje Aruba. Nou ja, eigenlijk Nederlander natuurlijk aangezien ik hier ben geborenquote:Op zondag 13 april 2014 21:43 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Comprendo casi todo, maar spreek het niet vloeiend..
wat bende gij van afkomst dan.. zeker chileen
Jezus!quote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik voel haar grote lippen als sluiten om mijn kloppende penis![]()
Die had een kleintjequote:
I prefer "volle" lippenquote:Op zondag 13 april 2014 21:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik voel haar grote lippen als sluiten om mijn kloppende penis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |