PM danquote:
heeft zij sowieso dikkere tieten?quote:Op zondag 13 april 2014 22:00 schreef mega-worstje het volgende:
Welkom op het forum, je bent nu al een grotere aanwinst dan ik ooit zal zijn.
Wow, wat een veelheid aan roots. Moet zeggen dat je me in ieder geval niet teleurstelt door Spaans te begrijpen. Gebeurt te vaak dat mensen met een Latijns-Amerikaanse achtergrond geen Spaans begrijpen of spreken, ik vind dat zelf zonde.quote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Aah okee!!
Naja eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ben..
Als je echt naar bloed gaat kijken in de familie, heb ik Spaans, Italiaans, Duits, (joods), frans en Nederlands bloed.
Maar oma en moeder zijn beide in Peru geboren dus zeg maar gewoon een deeltje peruaans.
Ik hoop het wel voor dr, ik ben vrij platquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
heeft zij sowieso dikkere tieten?
Weet ikquote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze op jou wacht
Ik had veel liever vloeiend Spaans gesproken, maarja moeders was te eigenwijs en praatte gewoon nl.quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Wow, wat een veelheid aan roots. Moet zeggen dat je me in ieder geval niet teleurstelt door Spaans te begrijpen. Gebeurt te vaak dat mensen met een Latijns-Amerikaanse achtergrond geen Spaans begrijpen of spreken, ik vind dat zelf zonde.
In negatieve zin bedoel je?quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Bargehassus het volgende:
Mooie dame hoor.![]()
Maar of het verstandig was om dit te delen met het forum... Dit gaat je nog wel even achtervolgen denk ik.
Ik denk dat je nog veel opmerkingen gaat krijgen over je uiterlijk en dergelijke. Of je dat negatief vind weet ik natuurlijk niet.quote:
Tegenovergestelde hier, ik was zelf te eigenwijs toen m'n ma het me wilde leren, heb ik nou toch wel spijt van met mijn heerlijke Nederlandse accentquote:Op zondag 13 april 2014 22:46 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik had veel liever vloeiend Spaans gesproken, maarja moeders was te eigenwijs en praatte gewoon nl.
Dankjewel.quote:Op zondag 13 april 2014 22:51 schreef Voszje het volgende:
Nu eindelijk eens letterlijk een stromlooptopic dit, met al die hosselaars. Veel plezier op het forum, TS.
Hahahha dat heb ik dan weer niet..quote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Tegenovergestelde hier, ik was zelf te eigenwijs toen m'n ma het me wilde leren, heb ik nou toch wel spijt van met mijn heerlijke Nederlandse accent
Uitspraak heb ik vaak geen problemen mee haha..quote:Op zondag 13 april 2014 23:20 schreef Bangahunter het volgende:
[..]
Dus jij spreekt betrekkelijk accentloos Spaans? Respect. Weleens in Peru geweest?
139 per dagquote:Op zondag 13 april 2014 23:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Sinds gisteren lid en al 150 posts. Wat de fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |