Ik weet het ook niet...quote:Op zondag 13 april 2014 10:39 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen idee, mag jij mij best komen vertellen hoor.
Oh gelukkig, gaf de hoop al bijna op hahahquote:Op zondag 13 april 2014 10:47 schreef Unites het volgende:
Welkom op FOK!
Er zijn hier ook nog normale mensen hoor!
Stelt me een beetje teleur dit.quote:Op zondag 13 april 2014 10:56 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Oh gelukkig, gaf de hoop al bijna op hahah
Dankjewel!
Valt nog mee 7 berichtjes zie ik haha, maar kan niks openenquote:Op zondag 13 april 2014 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
Hoi TS![]()
Slechte zet dit TS...![]()
Je DM of postvak zal inmiddels wel vol zijn met allemaal FOK!kers die zichzelf aanbieden.
Volgens mij duurt het eff voor je daadwerkelijk volledig gebruik kan maken van je postvak.quote:Op zondag 13 april 2014 19:49 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Valt nog mee 7 berichtjes zie ik haha, maar kan niks openen
Ja alleen 1 net en dan niks antwoorden pff
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje gehad en gelezen en bekeken.. maar kan niks terugsturen
1 week duurt het en minstens 10 postsquote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het eff voor je daadwerkelijk volledig gebruik kan maken van je postvak.
Zenden gaat pas na een paar dagen of zo heb ik ergens gelezen meen ik.
Wellicht kan een moderators ons verlichten met het antwoord.
Alvast mijn medeleven aan de FOK!kers die je dachten, snel te kunnen bemachten...quote:
Ja je account is nog niet ouder dan 7 dagen. Daarna kan allesquote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje gehad en gelezen en bekeken.. maar kan niks terugsturen
Alles..quote:Op zondag 13 april 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je account is nog niet ouder dan 7 dagen. Daarna kan alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waarschuw je voor blauwetijgerquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Yiha het volgende:
Zou je allang gedm'd hebben met al m'n gegevens maar dm is kapot. Stukje zelfbescherming van Danny.Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:lol:quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou meid welkom
Bedankt voor je naakt foto's via DM
:lol:quote:Op zondag 13 april 2014 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou meid welkom
Bedankt voor je naakt foto's via DM
Wat werkt niet?quote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef SaYszz het volgende:
[..]
:lol:
Oh dat werkt niet..... help me eens jongens
Nu wel, ze zijn nog helendequote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohja
Vind je het erg als ik sabbel aan je tiet?
Danny is de führerquote:Op zondag 13 april 2014 21:03 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?! En wie is Danny, een moderator?
Klik gewoon op die smiley onder je invoerveld, dan krijg je een lijst met smileys te zien.quote:
Die zie ik niet. .quote:Op zondag 13 april 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klik gewoon op die smiley onder je invoerveld, dan krijg je een lijst met smileys te zien.
Oh, dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Die zie ik niet. .
Ik zit op mijn telefoon misschien ligt het daaraan
Ja dat moet je instellen bij instellingenquote:Op zondag 13 april 2014 21:06 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Die zie ik niet. .
Ik zit op mijn telefoon misschien ligt het daaraan
Ah oke ga ik even kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat moet je instellen bij instellingen
Aaah superlief, Dankjewel! !quote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je op Angelina Jolie lijken(en vindt je broer het wel leuk dat je zijn foto online zet?!)
Je beseft toch wel dat je alle geile zolderkamer rukkertjes nu op jezelf hebt afgestuurd, hè? Sterkte daar mee.
Ik zit nu op de wcquote:Op zondag 13 april 2014 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je op Angelina Jolie lijken(en vindt je broer het wel leuk dat je zijn foto online zet?!)
Je beseft toch wel dat je alle geile zolderkamer rukkertjes nu op jezelf hebt afgestuurd, hè? Sterkte daar mee.
Peruaansquote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef Bangahunter het volgende:
Welke latina flavour ben je eigenlijk voor dat ene kwartje?
Alsjeblieft!quote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ben heel blij met mijn foto hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |