Hahahhaha, ik dacht ik blijf nog enigszins een beetje mysterieus/geheim... voorlopig iniedergevalquote:
oh bby je hoeft niet hard2get te doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Hahahhaha, ik dacht ik blijf nog enigszins een beetje mysterieus/geheim... voorlopig iniedergeval
Heb je hem op jouw computer staan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef SaYszz het volgende:
Jezus zeg jullie zijn ook opdringerig..
Hoe post je een foto dan?
op imgur.com uploaden en hier postenquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:50 schreef SaYszz het volgende:
Jezus zeg jullie zijn ook opdringerig..
Hoe post je een foto dan?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik heb een hele knappe serieus ik lieg niet, tommy hilfiger-model like broer..
Als je een foto wil toevoegen moet je de link hebben met tenminste .jpg / .png erachter. Niet alleen een link.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Thanks Hoe deed je dat?? Haha
Voel me echt een noob
Thanks het is gelukt!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je een foto wil toevoegen moet je de link hebben met tenminste .jpg / .png erachter. Niet alleen een link.
Pardon hahaha, ik ben het echt..quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:57 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Goedgekeurd.
Al kan dit natuurlijk nooit echt zijn. Check even het fotoboek.
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
En je broer vindt het wel tof dat je zijn foto hier plaatst?
Ja momenteel zit ik onopgemaakt in bed....quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Plantagehouder het volgende:
post maar een a4tje waar jij mij de groetjes doet
aub iets pikanterquote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef SaYszz het volgende:
Nog een foto dan.. heb alleen geen goede foto's op mijn telefoon staan momenteel dus is niet echt ideaal.
Een avondje stappen..
[ afbeelding ]
In ieder geval van een zwakstromer. Heul niet waarschijnlijk dat iemand biologie studeert en zulke eenvoudige spelfouten maakt.quote:
Speciaal voor jou, moet je nagaan wat ik voor jullie over heb..quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Plantagehouder het volgende:
post maar een a4tje waar jij mij de groetjes doet
Let momenteel niet echt op een spelling nee, maar zulke grote fouten heb ik nu ook weer niet gemaakt toch...quote:Op zondag 13 april 2014 00:14 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
In ieder geval van een zwakstromer. Heul niet waarschijnlijk dat iemand biologie studeert en zulke eenvoudige spelfouten maakt.
Houdoe.quote:Op zondag 13 april 2014 00:23 schreef SaYszz het volgende:
Voel me wel een beetje beledigd hoor gelijk iedereen doen alsof ik nep ben..
Kan beter gelijk weer weg jeetje.
zal wel een gladde rug krijgen hier
Wat kost je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef SaYszz het volgende:
Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen dus heb t maar even hier gedaan..
Zoals de titel dus al zegt wilde ik me even voorstellen, waarschijnlijk boeit het jullie geen flikker wie ik ben maar moet toch iets als eerste topic.
Ik ben een jonge meid van 18 jaar,
Studeer biologie en medisch laboratoriumonderzoek,
Thuiswonend, dierenliefhebster, gepierced, fotografie, schilder- en tekenkunst, brunette (volgende week niet meer), kwart latina, en al enkele jaren fok leester!
Mocht je meer van me willen weten kan je dat altijd vragen.
Groetjes
Ah beter. Mooi en bestaand.quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, moet je nagaan wat ik voor jullie over heb..
En laat de reacties maar komen over mijn make up loze hoofd ja
[ afbeelding ]
Welkom op FOK!quote:Op zondag 13 april 2014 00:23 schreef SaYszz het volgende:
Voel me wel een beetje beledigd hoor gelijk iedereen doen alsof ik nep ben..
Kan beter gelijk weer weg jeetje.
zal wel een gladde rug krijgen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |