Zou kunnen.quote:
Heb 'm vluchtig geluisterd, maar ben behoorlijk overdonderd. Ik ken Swans niet heel erg goed, maar dit is wel het beste wat ik er van gehoord heb. Beter dan The Seer wellicht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé, maar die nieuwe Swans is dus tantoe spang, Moody?
Wat is deze? Gaat ie nou zelf haten op Goldeneye?quote:Pierce Brosnan baalt van Bondfilms
Pierce Brosnan wil met zijn drie zoons nooit naar de James Bondfilms kijken waarin hij speelt. De acteur vindt dat hij Bond niet goed genoeg heeft vertolkt.
Brosnan was te zien in vier Bondfilms: GoldenEye (1995), Tomorrow Never Dies (1997), The World Is Not Enough (1999) en Die Another Day (2002).
De Ier kijkt met gemengde gevoelens terug op de rol. Volgens hem was het een soort kruising tussen de geheim agenten die Roger Moore en Sean Connery eerder hadden neergezet.
"Het was voor mij heel moeilijk om de rol te doorgronden", vertelt de nu 60-jarige filmster aan The Telegraph. "Het geweld was nooit echt, de brute kracht van die man nooit tastbaar. Het was best saai en het bleef wat oppervlakkig. Maar misschien had dat ook wel te maken met mijn eigen onzekerheden over hoe ik hem moest spelen."
Zijn eigen Bondfilms terugkijken, daar begint Brosnan niet aan. "Ik heb er geen behoefte aan om mezelf als James Bond terug te zien", zegt hij hoofdschuddend. "Want het is gewoon nooit goed genoeg. Dat is een verschrikkelijk gevoel."
http://www.nu.nl/film/375(...)t-van-bondfilms.html
Gaaf he?quote:Op zondag 13 april 2014 00:09 schreef Norrage het volgende:
Kyteman was vet, bijna postrock man. Ik miste wel funkjams die ze normaal wel doen, weinig dansbaar/swingend spijtig genoeg
Indie Daysquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
Wilde eigenlijk de TT baseren op de nieuwe Demarco, maar kon daarbij geen goed verzinnen.
Tsja. Ik zie al weer dat het 2+ uur duurt, en dan gaat het hem bij mij niet worden. Maar the Seer had inderdaad fantastische momenten. Maar mijn favoriet blijft toch My Father...dat is tenminste een "normale duur" album.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb 'm vluchtig geluisterd, maar ben behoorlijk overdonderd. Ik ken Swans niet heel erg goed, maar dit is wel het beste wat ik er van gehoord heb. Beter dan The Seer wellicht.
Alleen die cover art....
[ afbeelding ]
Mac Salad Indiequote:
Relatief nieuwe tweedehands platen zijn echt absurd moeilijk te vinden. Op zich ook wel logisch, in de jaren '90 tot halverwege '00s zijn er gewoon heel erg weinig platen gemaakt, en alles daarna is nog in handen van de kopers.quote:Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef kciR het volgende:
Net terug van de platenbeurs. Wel echt enorm veel aanbod en ook erg veel buitenlandse stands. Maar helaas weinig muziek van na de jaren '80. (Of het moest metal zijn of een bekende band).
Helaas dus niks gekocht...
Vluchtig geluisterd, maar al wel weer een mume-cijfer. Gaat ook werkelijk nergens over.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb 'm vluchtig geluisterd, maar ben behoorlijk overdonderd.
Als ik iets luister, maak ik op die manier een referentie voor mezelf. Maar maak je niet druk, de rating kun je met 1 muisklik veranderen, wat ik dan ook doe na x luisterbeurtenquote:Op zondag 13 april 2014 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vluchtig geluisterd, maar al wel weer een mume-cijfer. Gaat ook werkelijk nergens over.
Dat weet ik, maar ik zag al dat jij altijd heel graag 1 van de eersten wilt zijnquote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik iets luister, maak ik op die manier een referentie voor mezelf. Maar maak je niet druk, de rating kun je met 1 muisklik veranderen, wat ik dan ook doe na x luisterbeurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |