zn hele fb staat toch openquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Post die foto's ook eens hier en verbaas ons met je progressie!
Weer terug?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:53 schreef Braddie het volgende:
Dus, net zit ik even op Facebook, en heel gezellig upload ik 2 foto`s van mijn afval progressie tot nu toe.
1e reactie " de houding van foto 1 is totaal anders dan foto 2 " met daar achter de woorden " Niet lullig bedoeld "
Dan denk ik... Begin er dan ook niet over, want juist door dat "Niet lullig bedoeld " maak je het erger dan het is
Klacht: Mensen die er (Zoals wel vaker het geval is) niet tegen kunnen dat ik goed bezig ben met afvallen of dergelijke en mij dan maar ergens anders op proberen te pakken
SPOILER ALERTquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Post die foto's ook eens hier en verbaas ons met je progressie!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Niet lullig bedoeld, maar vond de tweede foto beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Scheelt een jas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
De enige progressie die ik zie is dat je een nieuwe bril hebt. (niet lullig bedoeld)Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Met progressfoto's doe je alleen je gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
![]()
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef chroestjov het volgende:
De enige progressie die ik zie is dat je een nieuwe bril hebt. (niet lullig bedoeld)TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
lijkt door de bril en zijn houdingquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.![]()
Ik maak nóóit full body shots (Zo heet dat toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met progressfoto's doe je alleen je gezicht?)
Dit laat de progressie op zich al goed zien.![]()
niet lullig bedoeld hoor maar volgens mij komt dat gewoon door de verschillende opnamehoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.![]()
Moeilijk te zeggen want de aangenomen houding op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Scheelt een jas.Dank! Het scheelt qua broek zeker 2-3 maten! Voelt heerlijk, ik blijf ook absoluut doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want de houding van op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.![]()
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik maak nóóit full body shots (Zo heet dat toch?)
Dit laat de progressie op zich al goed zien.![]()
Jij ziet niet het verschil tussen een énorme onderkin en geen kaaklijn en geen onderkin en een kaaklijn?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want de houding van op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.
Houding is wel anders ja, maar ook weer niet zó drastisch dat het uitmaakt![]()
![]()
bedoeld*quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:02 schreef machtpen het volgende:
Je ziet eruit als een lesbienne in de overgang. (niet lullig bedoelt)![]()
Aangepast.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Hou toch eens op met overal te melden dat je bent afgevallen![]()
Daarom moet je fatsoenlijke foto's nemen uit dezelfde hoek en met dezelfde houding anders kunnen ze net zo goed op dezelfde dag gemaakt zijn.![]()
Ja, ik snap wel wat je bedoeld inderdaad, hoek van de foto maakt veel uit, maar je ziet toch duidelijk dat ik op Foto 1 echt een enorme onderkin heb en een veeeeel dikker gezicht? Dan maakt de hoek van de foto niet heel veel meer uit vind ik.. Verschil zie je overduidelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Daarom moet je fatsoenlijke foto's nemen uit dezelfde hoek en met dezelfde houding anders kunnen ze net zo goed op dezelfde dag gemaakt zijn.![]()
Van backfires krijgt Braddie een hard piemeltje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef Aberella het volgende:
Dit topic wordt weer één grote backfire he, niet lullig bedoeld.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je ziet duidelijk verschil. Ga zo door zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Zelfs door je matties op Facebook word je afgezeken?![]()
Wauw.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek![]()
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat je bedoeld inderdaad, hoek van de foto maakt veel uit, maar je ziet toch duidelijk dat ik op Foto 1 echt een enorme onderkin heb en een veeeeel dikker gezicht? Dan maakt de hoek van de foto niet heel veel meer uit vind ik.. Verschil zie je overduidelijk.
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Ik val ook af als ik mijn haar millimeter, zo knap is dat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgenTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Ik vind Braddie stoer dat ie zijn leven zo open en bloot op het internet durft te gooien. Wel vind ik dat hij voor de vrouwelijke users een full body shot moet uploaden.
Wanneer is trouwens je volgende theorie examen Braddie? #nietlulligbedoeld![]()
Dank! Dat ga ik ook zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk verschil. Ga zo door zou ik zeggen.![]()
Dat is wel een hele onwerkelijke foto zegquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
[ afbeelding ]
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/WTF....
![]()
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele onwerkelijke foto zegWTF....
![]()
Het enige verschil is dat je je gezicht anders houdt en we daarom je onderkin niet zien
niet lullig bedoeldOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
"Oh maar braddie! Wat heb jij toch een grote neus!"
"Ja! Daar kan ik beter de snacks mee ruiken!"
Evolutie heeft je gezegend met een goedwerkende neus braddie!Nee![]()
Dat begrijp ik wel dan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zout![]()
Is dit lullig bedoeld?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:20 schreef M0cr1nat0r het volgende:
"Oh maar braddie! Wat heb jij toch een grote neus!"
"Ja! Daar kan ik beter de snacks mee ruiken!"
Evolutie heeft je gezegend met een goedwerkende neus braddie!Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Braddie krijgt weer een harde genotsknots als er weer 3 mensen zeggen dat hij goed bezig is. Braddie je bloedvaten lopen nog steeds over van het vet. Stop met het geilen op je eigen lichaam en vooral daar nog even een beschrijving aan toe te voegen middels foto's.![]()
"Geilen op je eigen lichaam"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
Braddie krijgt weer een harde genotsknots als er weer 3 mensen zeggen dat hij goed bezig is. Braddie je bloedvaten lopen nog steeds over van het vet. Stop met het geilen op je eigen lichaam en vooral daar nog even een beschrijving aan toe te voegen middels foto's.Als er iets is wat ik niet doe
Ik heb nog steeds een buikje, dat is gewoon een feit ondanks dat ik in mijn gezicht goed ben afgevallen zit de buik er (Weliswaar flink minder) nog steeds.
Ik maak dan ook geen full body shots omdat ik walg van mijn buik![]()
![]()
Inderdaad, "Niet lullig bedoeld, maar" *Insert wél lullige opmerking*quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:25 schreef SirHammerlock het volgende:
Net zoals "Ik ben geen racist, maar" en meestal na de maar komt de racistische opmerking![]()
En jij denkt dat we zitten te wachten op al die kuttopics van jou? Je wilt alleen maar even horen dat je goed bezig bent, en dat om de week omdat je anders weer gaat zitten huilen in een hoekje en je weer een emotionele eter wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Geilen op je eigen lichaam"Als er iets is wat ik niet doe
Ik heb nog steeds een buikje, dat is gewoon een feit ondanks dat ik in mijn gezicht goed ben afgevallen zit de buik er (Weliswaar flink minder) nog steeds.
Ik maak dan ook geen full body shots omdat ik walg van mijn buik
Grow some balls..![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En jij denkt dat we zitten te wachten op al die kuttopics van jou? Je wilt alleen maar even horen dat je goed bezig bent, en dat om de week omdat je anders weer gaat zitten huilen in een hoekje en je weer een emotionele eter wordt.
Grow some balls..Emotie Eter word ik niet meer man, ik heb genoeg discipline.
Als je niet ziet dat ik afgevallen ben dan ben je gewoon blind, of het nou een andere hoek is op de foto of niet, je ziet duidelijk dat mijn contouren van m`n gezicht veel beter zichtbaar zijn geworden![]()
Van m`n volledige lichaam maak ik geen foto`s omdat ik nog steeds die buik een beetje heb, en daar walg ik van, simpel zat.![]()
ondanks een andere houding zie je toch echt duidelijk dat je bent afgevallen hoor
keep it up!Dat dus!![]()
Want?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zout![]()
Jij bent echt een debiele grasmongool die ze zo snel mogelijk moeten stenigen, niet lullig bedoeld.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Gast ik heb toch ook niet gezegd dat je niet bent afgevallen. Leuk voor je dat je bent afgevallen maar stop met dat hier te komen verkondigen. Niemand geeft een fuck. Je wilt alleen maar waardering die je totaal niet verdiend naar al je gejank hier dat je het zo moeilijk vond en nu ineens doet of het de gemakkelijkste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]Emotie Eter word ik niet meer man, ik heb genoeg discipline.
Als je niet ziet dat ik afgevallen ben dan ben je gewoon blind, of het nou een andere hoek is op de foto of niet, je ziet duidelijk dat mijn contouren van m`n gezicht veel beter zichtbaar zijn geworden![]()
Van m`n volledige lichaam maak ik geen foto`s omdat ik nog steeds die buik een beetje heb, en daar walg ik van, simpel zat.![]()
Hehehequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Zaktabak het volgende:
Jij bent echt een debiele grasmongool die ze zo snel mogelijk moeten stenigen, niet lullig bedoeld.![]()
![]()
Thanks, i certainly will!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef yucon187 het volgende:
ondanks een andere houding zie je toch echt duidelijk dat je bent afgevallen hoor
keep it up!![]()
Niet lullig bedoeld maar je ziet toch helemaal niks op die fotos.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
De foto`s zijn inderdaad een wit vlakquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:30 schreef Seamonkey- het volgende:
Niet lullig bedoeld maar je ziet toch helemaal niks op die fotos.![]()
![]()
Gast je wil het wel heel graag zien he! Hoeveel kg dan als ik vragen mag en in welk tijdsbestek?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]Emotie Eter word ik niet meer man, ik heb genoeg discipline.
Van m`n volledige lichaam maak ik geen foto`s omdat ik nog steeds die buik een beetje heb, en daar walg ik van, simpel zat.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
In het zelfde rijtje kan de opening "Met alle respect, maar . . . ".quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, "Niet lullig bedoeld, maar" *Insert wél lullige opmerking*Beter onethisch dan oneetbaar![]()
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Gast je wil het wel heel graag zien he! Hoeveel kg dan als ik vragen mag en in welk tijdsbestek?
Midden december > begin April.![]()
In het zelfde rijtje kan ook de opening: "Niet persoonlijk bedoeld, maar *zeer kwetsende opmerking*"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het zelfde rijtje kan de opening "Met alle respect, maar . . . ".[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Goed bezig! Ga zo doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.
Midden december > begin April.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
Uiteraard, maar dat is met elke foto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijk te manipuleren![]()
Wat wil je nou horen? Je geilt erop he?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"![]()
Yo bradster, wat vind je van mijn gedicht?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"
KLB / Braddie in je koelkast![]()
Doe je er ook krachttraining bij? Is wel aan te raden namelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
Ik heb gewichtjes liggen ja, en ik doe squats (Wat eigenlijk ook onder krachttraining valt)quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Doe je er ook krachttraining bij? Is wel aan te raden namelijk![]()
Braddie weet je zeker dat je geen meisje bent? Niet lullig bedoeld maar meisjes drukken mij ook altijd foto's in mijn gezicht voor een paar complimentjes.![]()
Ja uhuquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is met elke foto.Het is niet dat ik nu denk dat alle transformatie foto's op het internet fake zijn maar veel mensen kiezen wel hun slechtste before en hun beste after natuurlijk.
![]()
125, nog 271 te gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed bezig hoeveel kilo is eraf?![]()
Uhu, hetzelfde met foto,s, de meeste kiezen de mooiste..quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja uhuHet is niet dat ik nu denk dat alle transformatie foto's op het internet fake zijn maar veel mensen kiezen wel hun slechtste before en hun beste after natuurlijk.
![]()
haha puisten koppie!geen wonder dat jij nog maagd bent, dikke pad!
Je kan me vinden bij de bloemist![]()
Wat is je lengte en wat was je gewicht in december?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.
Midden december > begin April.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Lengte is 1,81, gewicht in December was 124 kilo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:48 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is je lengte en wat was je gewicht in december?
Ik wil tot de 90 kilo gaan, dat is toch wel mijn streefgewicht, en daarna wil ik echt hard aan de slag met Focus T25 en eventueel krachttraining in de sportschool met een personal trainer![]()
![]()
Goed plan. Krachttraining is een must als je een jojo effect wilt voorkomen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lengte is 1,81, gewicht in December was 124 kilo.
Ik wil tot de 90 kilo gaan, dat is toch wel mijn streefgewicht, en daarna wil ik echt hard aan de slag met Focus T25 en eventueel krachttraining in de sportschool met een personal trainerNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dit is lullig bedoeld.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daarom! Heb geen zin in dat ge-jojo heen en weerquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef eight het volgende:
[..]
Goed plan. Krachttraining is een must als je een jojo effect wilt voorkomen.Dus krachttraining komt er wel, zeker omdat ik ook wel wat bredere armen wil iets bredere schouders/rug en eventueel een wasboardje
![]()
Je moet afvallen voor jezelf, niet om bevestiging van anderen te krijgen.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ondanks dat jij mateloos kuttopics opent de laatste tijd, gewoon doorgaan met trainen en fuck wat anderen zeggen.quote:![]()
Niet lullig bedoeld, maar je bent nog altijd lelijk.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, daarom! Heb geen zin in dat ge-jojo heen en weerDus krachttraining komt er wel, zeker omdat ik ook wel wat bredere armen wil iets bredere schouders/rug en eventueel een wasboardje
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ga ik ook zeker! Ik blijf doorgaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij mateloos kuttopics opent de laatste tijd, gewoon doorgaan met trainen en fuck wat anderen zeggen.![]()
Dat is nou juist het probleem, Braddie krijgt een stijfje van aandacht, niet lullig bedoeldquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet afvallen voor jezelf, niet om bevestiging van anderen te krijgen.-XOXO-![]()
En van buiten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar jij blijft altijd dik van binnen.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Niet lullig bedoeld, maar hondslelijk zal je altijd blijven. Wat dat betreft kan je je dan maar beter volvreten en kapot zuipen, dan heb je nog iets van genoegdoening in je leven.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
Bradster, als je straks een spange boi bent en je je rijbewijs hebt moeten we eens gaab toeren!(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Jij bent niet lief. Spring voor een trein.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef nostra het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar hondslelijk zal je altijd blijven. Wat dat betreft kan je je dan maar beter volvreten en kapot zuipen, dan heb je nog iets van genoegdoening in je leven.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bent niet lief. Spring voor een trein.![]()
HAHAHAAHAHAHAH ZO GRAPPIGquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer terug?
Niet lullig bedoeld![]()
![]()
![]()
Met alle respect, maar jezus wat een kutopmerking (niet lullig bedoeld)quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:40 schreef marcooooow het volgende:
Braddie weet je zeker dat je geen meisje bent? Niet lullig bedoeld maar meisjes drukken mij ook altijd foto's in mijn gezicht voor een paar complimentjes.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.![]()
Is neem ik aan niet lullig bedoeld?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Jij bent een gefrustreerde gast die elke dag 24/7 dit soort posts maakt, wat moet jij een trieste kut leven hebben en je ma spijt hebben van je geboorte man.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Zaktabak het volgende:
Jij bent echt een debiele grasmongool die ze zo snel mogelijk moeten stenigen, niet lullig bedoeld.
Niet lullig bedoelt.![]()
Nee maar je mag het best een klote opmerking vinden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef mergbot het volgende:
[..]
Is neem ik aan niet lullig bedoeld?![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:47 schreef Bartcoah het volgende:
haha puisten koppie!geen wonder dat jij nog maagd bent, dikke pad!
Stoer!![]()
Is hij alleen maar blij mee g.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar Blondje moet niks meer van je weten g.![]()
Heeft hij toch al gedaan.quote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Wat een weergeloos backfire topic.
Braddie waar doe je het nog voor met constant dit soort reacties?
Als je tenminste rebels bent, val die idioten hier aan dan hebben mensen zoals ik een mooi topic en die gasten een kut dag.
Pesters moet je altijd bij de zwakste strot grijpen en kapot makuhn omdat ze stiekem heel kwetsbaar zijn.![]()
Na het zien van je foto´s zou ik jou bovenaf Blondje trappen en de hond van Braddie er boven zetten om haar een plezier te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over henquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
Als je tenminste rebels bent, val die idioten hier aan dan hebben mensen zoals ik een mooi topic en die gasten een kut dag.
Pesters moet je altijd bij de zwakste strot grijpen en kapot makuhn omdat ze stiekem heel kwetsbaar zijn.![]()
![]()
Ik ben geneigd om te denken dat hij er om doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen![]()
Sure maar aan 1 reactie kan je al genoeg weten hoe iemand in elkaar zit en zich voelt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen
Simpele psychologie.![]()
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.![]()
Toen hij erachter kwam dat jij geen vrouw bent?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.Stop the violence
Down with the hate
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je ben dudielijk dunner hoor. alleen nog ff contact lensen en breed worden dan willen alle chicks je pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.We're slowly approaching inevitable death.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen hij erachter kwam dat jij geen vrouw bent?![]()
![]()
![]()
auquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn posts uit frustraties schrijfquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent een gefrustreerde gast die elke dag 24/7 dit soort posts maakt, wat moet jij een trieste kut leven hebben en je ma spijt hebben van je geboorte man.
Niet lullig bedoelt.
Denken dat bashen mij boeit
bedoelt
Niet weten dat mijn ma vorig jaar overleden is![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Braddie, voor de verandering zal ik eens iets positiefs posten. Inderdaad, het ziet er naar uit dat je geen vet meer in je gezicht hebt. Dat is een complimentje waard.
Nu rest mij te zeggen dat je in het vervolg minder bevestiging moet gaan zoeken hier op Fok! Deze foto's zet je in het vervolg maar in US. Niet lullig bedoeld natuurlijk.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.ziet er goed uit, coolerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Klopt inderdaad, omdat je een man bent, en aangezien ik op vrouwen val is dat niet meer dan logisch dat je niet "Goed genoeg" voor mij bent. ( "Niet lullig bedoeld")quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2014 21:16:43 ]![]()
Dank!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, voor de verandering zal ik eens iets positiefs posten. Inderdaad, het ziet er naar uit dat je geen vet meer in je gezicht hebt. Dat is een complimentje waard.
Nu rest mij te zeggen dat je in het vervolg minder bevestiging moet gaan zoeken hier op Fok! Deze foto's zet je in het vervolg maar in US. Niet lullig bedoeld natuurlijk.
Ik kan niks meer posten in US, daarom post ik ze hier... reden is mij trouwens onduidelijk.![]()
hmm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Braddie gaat altijd weg, komt weer terug, gaat weer weg, komt weer terug, gaat weg (nu echt!!!1!1!1!!)... En komt 1 dag later weer terug.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Braddie gaat altijd weg, komt weer terug, gaat weer weg, komt weer terug, gaat weg (nu echt!!!1!1!1!!)... En komt 1 dag later weer terug.![]()
Rot dan een keer gewoon definitief op als je zegt dat je weggaat.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Niet lullig bedoeld, op die foto van gisteren zie je totaal niet of je een onderkin hebt of niet. Dus die gozer had volkomen gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.Gr gr. de KLB Keizer![]()
Geen ma meer hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn posts uit frustraties schrijf
Denken dat bashen mij boeit
bedoelt
Niet weten dat mijn ma vorig jaar overleden is![]()
![]()
![]()
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Niet lullig bedoeld naar de haters maar je ziet wel degelijk progressie.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Maak ons gek, Braddie!'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Ter verdediging, ik heb geen enkele post in dit topic gelezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Niet lullig bedoeld naar de haters maar je ziet wel degelijk progressie.![]()
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
Nee, daarvoor is FOK! te leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rot dan een keer gewoon definitief op als je zegt dat je weggaat.![]()
Nee man, je ziet duidelijk een strakkere kaaklijn en je ziet inderdaad niet of ik een onderkin heb, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, op die foto van gisteren zie je totaal niet of je een onderkin hebt of niet. Dus die gozer had volkomen gelijk.![]()
![]()
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Nee, dat uiteraard niet. Komt wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je nieuwe stopcontact?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je bent iig een chromosoom aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Waarom ontvlam je niet evenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent iig een chromosoom aangekomen.![]()
![]()
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, omdat je een man bent, en aangezien ik op vrouwen val is dat niet meer dan logisch dat je niet "Goed genoeg" voor mij bent. ( "Niet lullig bedoeld")![]()
Grappig hoor, mensen online pesten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
![]()
![]()
Het is geen pesten als het waar is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grappig hoor, mensen online pesten.![]()
![]()
_____________!
'kijk ik ben afgevallen en laat daarom alleen mijn hoofd zien'
En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.Stop the violence
Down with the hate
welke molenwieken heb jij gekopt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
![]()
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
Stop the violence
Down with the hate
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.Stop the violence
Down with the hate
Waarom stop je dan steeds met FOK omdat mensen je dik noemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Kijk z'n kekke onderkin weg zijn danquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
![]()
Domme tokkie ben je ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
![]()
![]()
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.
Alleen een beetje jammer dat hij dat steeds van iedereen moet horen![]()
True that.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.En altijd het laatste woord.![]()
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
![]()
![]()
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.![]()
Braddie is hypocriet ten top, op het moment dat hij anderen kan pakken op onzekerheden/minpunten doet hij dat meteen, maar zodra er negatieve aandacht op hem gevestigd wordt dan is het huilenquote:![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.![]()
Ehm.. ik zie een vorm van pleonasme. Je bedoelt het vast goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Braddie, is het niet wat frappant dat iemand die weet hoe het is als andere gemeen tegen hem doen dat uitgerekend tegen een ander doet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Geeft niet frankOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Niet alleen enorm hypocriet maar ook nog eens enorm bekrompen, dat is Braddie ten voeten uit.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.![]()
AdoraBella, lichamelijk gezien ben jij een man. Een heteroseksuele man zal nooit op jou vallen omdat jij geen primaire of secundaire vrouwelijk geslachtskenmerken hebt. Als jij dit niet kan accepteren, dan is dat van jou net zo goed bekrompen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.
Wat Braddies reactie niet goedkeurt.![]()
Deze woorden ga je opvreten volgende week als Braddie weer huillie weggaat omdat niet iedereen vind dat je bent afgevallen.quote:
Ik zie het niet. In dit verkapte "kijk mij ik ben afgevallen"-topic.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.hoe dom.
![]()
Ja idd, niet dat dit openbaar is oidquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je me nou kwalijk nemen dat ik alleen aan mensen die ik goed ken vertel dat ik trans ben? Ik ben gewoon een meisje, en de rest gaat een willekeurig persoon waar ik alleen oppervlakkig contact mee heb geen zak aan.
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjovquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef chroestjov het volgende:
Niet alleen enorm hypocriet maar ook nog eens enorm bekrompen, dat is Braddie ten voeten uit.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.![]()
Doe mij ook een bakkie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Geen halve liters kwark klappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Wacht even jongens, even popcorn pakken.![]()
![]()
Helemaal waarquote:
Tokkie weet ik dan niet, maar grenzeloos dom weet ik wel
Ik heb echt de schurft aan trollen en pesten, maar ik ik kan er niet meer omheen, ik heb maar 1 passens advies voor Braddie:
Stop een paar snaren in je reet, dan kun je lekker met/op jezelf spelen....
Zelfs een muilezel kun je nog wat leren/bijbrengen, maar bij jou Braddie heb ik die hoop definitief opgegeven...Juin uit Eigen Tuin!![]()
Niet weten dat ik dat een uur voor het slapen doequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen halve liters kwark klappen
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met piraatquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja idd, niet dat dit openbaar is oidOp woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Lees het verkeerd maar het klinkt wel goed. Ik kom echter net terug een chickie dus ik heb nu geen behoefte.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popcorn en meisjes pakken? Of lees ik dit nu verkeerd
grEn altijd het laatste woord.![]()
Indien zoute popcorn geeft dit een onbeschrijfelijke ervaring.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popcorn en meisjes pakken? Of lees ik dit nu verkeerdTARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Zullen we maar weer een einde aan het topic van je gaan breien, want het is weer dieptriest. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je zelf weer eens de pispaal bent als je op goedkope wijze andere mensen meent te moeten aanvallen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
AdoraBella, lichamelijk gezien ben jij een man. Een heteroseksuele man zal nooit op jou vallen omdat jij geen primaire of secundaire vrouwelijk geslachtskenmerken hebt. Als jij dit niet kan accepteren, dan is dat van jou net zo goed bekrompen.
Wat Braddies reactie niet goedkeurt.![]()
Niet lullig bedoeld maar ik zie vrij weinig verschil. Gr Gr.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Het helpt niet beste Frank, over twintig minuten heeft hij een nieuw topic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zullen we maar weer een einde aan het topic van je gaan breiden, want het is weer dieptriest. Dan moet je ook niet gaan zeuren als je zelf weer eens de pispaal bent als je op goedkope wijze andere mensen meent te moeten aanvallen.![]()
Niet in de supermarkt een bak leeglepelen om je aan je schema te houdenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat een uur voor het slapen doe
©Jahr00n![]()
Ik zou het je niet aantrekken, die jongen weet gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Yo fatass retard, doe eens even normaal. Een paar verre vrienden van me die trans zijn en dat is al een beslissing voor ze die moeilijk genoeg is. Hebben ze geen onzekere droplul op een forum nodig om ook nog eens door onderuit gepoogd te worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft nu daadwerkelijk toe dat je Transgender bent en nóg probeer je het in diezelfde paar regels te ontkrachtenhoe dom.
Je bent dik. Eet.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het helpt niet beste Frank, over twintig minuten heeft hij een nieuw topic.![]()
Oh god meid wat ergquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Moest lachenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yo fatass retard,
Je bent dik. Eet.![]()
![]()
Ja, hoe zou het toch komen dat er 100 Braddietopics zijn. Iets met karikatuur van jezelf en zo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.![]()
Je valt me in dit topic eigenlijk vies tegen braddie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of een user genaamd TOTO69 opent weer een KLB topic over mij.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Als je hetero bent zijn ook je hersenen niet aangetrokken tot mannen als man, no offence verder hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je niet verder kunt kijken dan dat lichamelijke. Aangezien je hersenen bepalen wat je je voelt, en niet je lichaam. Daarnaast ben ik er helemaal niet op uit om dat iemand op mij valt, dat is voor mij niet interessant. Secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken heb ik overigens wel degelijk.![]()
Ach, alsof het mij wat interesseert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, hoe zou het toch komen dat er 100 Braddietopics zijn. Iets met karikatuur van jezelf en zo.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je valt me in dit topic eigenlijk vies tegen braddie.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 5 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat![]()
Binnen 61 minuten komt de melding dat Braddie die melding terugneemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaatNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Binnen 60 minuten komt de melding dat Braddie FOK! verlaat![]()
![]()
Je gehoor is goed.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En nu hoor ik ook weer dat hij alweer Blondje_93 probeert te hosselen![]()
Nou liever niet.....quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Braddie wanneer maak je weer een nieuwe kloon aan?
Dan wordt het weer zo'n spel van: ontdek de droeftoeterJuin uit Eigen Tuin!![]()
BRADDIE.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKL![]()
je moederquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef BlauweTijger het volgende:
IK ZIE IK ZIE WAT JIJ NIET ZIET EN HET IS DIK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je hetero bent zijn ook je hersenen niet aangetrokken tot mannen als man, no offence verder hoor.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.![]()
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he."Pools are perfect for holding water"![]()
Hahaha je vind jzelf dik hahaha sukkol XD XDquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKLEn altijd het laatste woord.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
je moederGeeft niet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIEquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
BRADDIE.
GOH WAT ORIGINEEL HIER HEB JE EEN STICKER, HANGOOR STIERENKLNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wilde even misverstanden vermijden, en verder zei ik dat ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Overigens afvallenHalve liters klappen en kapsalon vreten
![]()
![]()
Je pikt ze er redelijk simpel tussenuit andersquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou liever niet.....
Dan wordt het weer zo'n spel van: ontdek de droeftoeter![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik zal mijn best doen, misschien krop ik wel weer gevoelens op en post ik in Juli een foto dat ik 200+ kg ben mattiquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef probeer het volgende:
Ok Braddie. Maar nu niet meer gaan huilen als anderen jou pesten he.![]()
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ben ik daar helemaal niet op uit. Sowieso val ik op vrouwen dus mannen zijn voor mij niet interessant op die manier.
Ik zocht contact met hem omdat ik medelijden met hem had en hij ook bezig was met afvallen. Niet omdat ik wat met hem wou.
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Hier de beste man in actie gedurende de dagquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
[ afbeelding ]
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.__!!!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ons allemaal goed, niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Braddie heeft het toch al gepost? Of is dat opeens niet openbaar dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja idd, niet dat dit openbaar is oid
[..]
Niet vaak dat ik dit zeg, maar eens met chroestjov
Maar goed... mijn reactie was dus naar aanleiding van dat ik het niet aan hem verteld zou hebben.![]()
Ga je nu ook nog transgenders pesten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Trieste vetklep.![]()
![]()
Braddie vertrouwenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Braddie heeft het toch al gepost? Of is dat opeens niet openbaar dan?
Maar goed... mijn reactie was dus naar aanleiding van dat ik het niet aan hem verteld zou hebben.Daar gaat het al mis
![]()
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar als je op vrouwen valt, is het dan niet gewoon handiger om man te blijven?
Je maakt het wel ingewikkeld, je neemt een hele omweg.![]()
Bier drinken en kut roepen, niks mis meequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.![]()
DMquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.![]()
Wtf doet hijquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier de beste man in actie gedurende de dag:
[ afbeelding ]![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bier drinken en kut roepen, niks mis mee![]()
Ewa braddie je moet gwn beetje chill die ding doen snap je en anders gewoon eten en zwaargewicht worden jwz vijanden pletten enzo sahbi.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, misschien krop ik wel weer gevoelens op en post ik in Juli een foto dat ik 200+ kg ben mattiNee![]()
Overigens wel #teamAdorabelle vs BraddieDas zo'n tellsell tril ding om af te vallen geloof ikquote:![]()
Mjah ..quote:
Ik geloof in verregaande persoonlijke vrijheden, zelfbeschikking en zulks.
Maar soms, zoals tijdens het lezen van dit topic, wordt het me weer pijnlijk duidelijk dat er toch altijd mensen blijven waarvan we bepaalde vrijheden wellicht beter wat kunnen inperken, om ze tegen hun eigen gedrag in bescherming te nemen.
Zo zou onze Braddie hier beter geen internetverbinding kunnen hebben."Pools are perfect for holding water"![]()
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wilde even misverstanden vermijden, en verder zei ik dat ook helemaal niet.
Overigens afvallenHalve liters klappen en kapsalon vreten
![]()
pics ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
De helikopter doen is toch echt heul leuk hoor!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein."Pools are perfect for holding water"![]()
Ghehequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).
Hommos dat 't zijn (als daadwerkelijk als man geboren bent)![]()
Nu ben ik benieuwd. Dm staat open.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb liever een lekker lichaam. Daar ben ik nu nog niet helemaal tevreden mee (ondanks dat sommige FOK!kers het prima vinden zo).En altijd het laatste woord.![]()
Ik gok dat het niet veel erger is dan jouw hoofdquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Nee, dat is omdat ik er qua uiterlijk vrouwelijk uitzie en niet mannelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ghehe
Hommos dat 't zijn (als daadwerkelijk als man geboren bent)![]()
Weet je Braddie. Al die mensen die lovend spreken deden dit om je een hart onder de riem te steken. Op die foto's is slecht een minimaal verschil te zien, voornamelijk door de hoek van de foto. Maar 20 kg? Nee, eerder een keer goed schijten.quote:
Zo hoor je met elkaar om te gaan: als de situatie het vereist geef je elkaar een goed woord. Waarom uitgerekend jij hier een beetje aanvallend gaat doen naar andere users is mij een raadsel. Ik vind je zo in ieder geval maar een dunne hond.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Overigens wel #teamAdorabelle vs Braddie
[..]
Das zo'n tellsell tril ding om af te vallen geloof ik![]()
![]()
![]()
![]()
Dat maakt niet uit!?/!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik er qua uiterlijk vrouwelijk uitzie en niet mannelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!?/!Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lach mijn praktische benadering van deze casus maar weer uit.quote:Ik kan mij ergere dingen indenken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Man blijven? Sorry hoor, maar dan kop ik nog liever een trein.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ga FOK! verlaten. ik zie jullie weer in de zomer!"
Stop the violence
Down with the hate
[ afbeelding ]
"Ik ga FOK! verlaten. ik zie jullie weer in de zomer!"![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Ik ga FOK! verlaten. ik zie jullie weer in de zomer!"
"en nu meen ik het echt!"quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ga FOK! verlaten. ik zie jullie weer in de zomer!"![]()
![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
Maar ik snap je serieus niet. Ff zonder dollen dus ..quote:
Je bent onzeker over je lichaam, hebt (afgaande op je topics over je uiterlijk en problemen) aardig wat externe validatie nodig om je goed te voelen. En toch vind je het nodig om een ander om haar uiterlijk af te kraken. Hell, om haar identiteit aan te vallen.
Waarom? Ik bedoel .. als dat bij jou gebeurt vind je dat toch ook niet leuk? Waarom dan in godsnaam proberen een ander dat gevoel te bezorgen?
Komt dat uit een eigen onzekerheid, waar je redeneert dat jij zelf niet zo lelijk bent als je anderen ook om laag haalt? Of ben je gewoon serieus een trieste klootzak?
Ik niet snappen doen.
(en beter grijp je deze kans aan en probeer je het uit te leggen, want zoals je inmiddels wel ziet ben ik met deze post een van de weinigen die daar nog over twijfelt, en je enigszins serieus neemt)"Pools are perfect for holding water"![]()
Al die mensen die zo veel moeite doen om Braddie te begrijpenIs het gewoon een dikke ( haha ) troll die van aandacht houdt. Klaar.
Aah, topic bijna vol
Maargoed, mijn bak popcorn is ook bijna leeg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Gewoon deel 2 openen want er zit een pizza in de oven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aah, topic bijna vol
Maargoed, mijn bak popcorn is ook bijna leeg.En altijd het laatste woord.![]()
Dit dus, tijd voor een slotje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Al die mensen die zo veel moeite doen om Braddie te begrijpenIs het gewoon een dikke ( haha ) troll die van aandacht houdt. Klaar.
Almost there.![]()
Ja dat geloof ik ook wel, hell, ik zie het.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat zo'n manier van leven ook maar een beetje voldoening geeft of gelukkig maakt.
Hoe kan zoiets voor iemand werken :S .."Pools are perfect for holding water"![]()
1 deel is mooi hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gewoon deel 2 openen want er zit een pizza in de oven.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: