Jij ziet niet het verschil tussen een énorme onderkin en geen kaaklijn en geen onderkin en een kaaklijn?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want de houding van op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.
bedoeld*quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:02 schreef machtpen het volgende:
Je ziet eruit als een lesbienne in de overgang. (niet lullig bedoelt)
Aangepast.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Hou toch eens op met overal te melden dat je bent afgevallen
Ja, ik snap wel wat je bedoeld inderdaad, hoek van de foto maakt veel uit, maar je ziet toch duidelijk dat ik op Foto 1 echt een enorme onderkin heb en een veeeeel dikker gezicht? Dan maakt de hoek van de foto niet heel veel meer uit vind ik.. Verschil zie je overduidelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Daarom moet je fatsoenlijke foto's nemen uit dezelfde hoek en met dezelfde houding anders kunnen ze net zo goed op dezelfde dag gemaakt zijn.
Van backfires krijgt Braddie een hard piemeltje.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef Aberella het volgende:
Dit topic wordt weer één grote backfire he, niet lullig bedoeld.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je ziet duidelijk verschil. Ga zo door zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat je bedoeld inderdaad, hoek van de foto maakt veel uit, maar je ziet toch duidelijk dat ik op Foto 1 echt een enorme onderkin heb en een veeeeel dikker gezicht? Dan maakt de hoek van de foto niet heel veel meer uit vind ik.. Verschil zie je overduidelijk.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.Ook in moeilijke tijden.
Ik val ook af als ik mijn haar millimeter, zo knap is dat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
Dank! Dat ga ik ook zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk verschil. Ga zo door zou ik zeggen.
Dat is wel een hele onwerkelijke foto zegquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je op de zelfde dag een hele slechte foto maakt en vlak daarna een hele goed kan je dit verschil ook krijgen
[ afbeelding ]
Kijk wat is die man veel afgevallen!! Oh nee deze foto's zijn achter elkaar gemaakt http://m.huffpost.com/us/entry/3643898/
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel een hele onwerkelijke foto zegWTF....
Dat begrijp ik wel dan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |